Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1196
Som tittelen sier så lurer jeg på om det finnes en realistisk sannsynlighet for at kokainen jeg har kjøpt er blandet ut med heroin eller andre stoffer som kan virke avhengig skapende.

Storyen går som følger at jeg kjøpte en bag av en random kar på vei til et utested, jeg fikk bra cola funk, men jeg anker litt på om det kan være blandet med noe. Jeg har ikke merket noe spesielt annerledes men siden jeg kjøpte den baggen av en helt random person, og tanken
har ankret seg om at det kan være heroin eller andre rusmidler i brusen.

Jeg kan se for meg at det kan være god business å få "kunder hooked."

Jeg vil nevne at denne brusen fikk jeg litt billigere enn det jeg har blitt reklamert for på snap etc.

Er det noen indikasjoner jeg kan se/merke etter som kan hjelpe meg?

Jeg vil tro at folk heller bruker andre billigere "lovlige" midler for å blande ut brusen kontra herion(?)
Sist endret av StoreFe; 27. august 2021 kl. 02:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er veldig vanskelig å si, blir bare synsing og gjetting. Selvfølgelig er det alltid en mulighet for at det kan være noe annet blandet i, hadde kanskje vært mere skeptisk om noe «skurra» med varene om det er en fast dealer.

En random fyr du ikke kjenner eller mest sannsynlig ikke kommer til å selge til deg igjen har vel liten grunn til å få deg «ekstra» hekta..

Har opplevd at Amfetamin har vert bøffa med mye rart av rusmidler men Coke bruker som regel å være ganske safe både pga kundegruppene og selve virkningen av stoffet. Du kan jo alltids kjøpe et slikt urin-test kit på apoteket å sjekke om du er positiv på noe annet.

Paranoide tanker rundt slike ting kan være et tegn på at man bør holde deg unna rusmidler
StoreFe's Avatar
Trådstarter
30 9
Sitat av FuNcEd Vis innlegg
Er veldig vanskelig å si, blir bare synsing og gjetting. Selvfølgelig er det alltid en mulighet for at det kan være noe annet blandet i, hadde kanskje vært mere skeptisk om noe «skurra» med varene om det er en fast dealer.

En random fyr du ikke kjenner eller mest sannsynlig ikke kommer til å selge til deg igjen har vel liten grunn til å få deg «ekstra» hekta..

Har opplevd at Amfetamin har vert bøffa med mye rart av rusmidler men Coke bruker som regel å være ganske safe både pga kundegruppene og selve virkningen av stoffet. Du kan jo alltids kjøpe et slikt urin-test kit på apoteket å sjekke om du er positiv på noe annet.

Paranoide tanker rundt slike ting kan være et tegn på at man bør holde deg unna rusmidler
Vis hele sitatet...
Takk for svar. Jeg fikk snappen til denne karen forresten, og det var faktisk en kompis som fortalte meg at jeg burde ta forhåndsregler og fortalte dette om heroin i cola fra "gamle dager eller USA", jeg er litt usikker. Men jeg vet ikke, jeg synest egentlig det høres ut som dårlig business. Hvis man vet man selger litt billigere cola enn resten av byen, hvorfor buffe? Eller er det av den grunn man buffer. Personlig tror jeg det er alkoholen som virrer med dømmekraft/tankene mine.
Ble kanskje litt rotete skrevet men håper på at noen faktisk kan avklare om dette er ting som skjer. Men jeg tror jeg kanskje overtenker det viss det ikke var noen annen merkbar-rus
Kokain i seg selv er avhengighetsskapende nok, så de trenger ikke putte flere avhengighetsskapende ting oppi der. Da hadde de bare endt opp med noen skikkelig forvirra kunder og masse klager på at varen deres ikke engang fjerner alle abstinensene når de plutslig var tom for det de skulle ha blanda i :P
Kokain er svært avhengighetsskapende i seg selv.

De vanligste psykoaktive stoffer som blandes ut i kokain er koffein og amfetamin. Sistnevnte er vel mindre vanlig fordi kunder vil merke at virkningstiden forlenges en god del.

Det finnes mange stimulanter man teoretisk kan bruke (cathinones m.fl.), men de virker som regel lengre enn kokain og kan føles heftigere, så det går for det meste i koffein og så pass kjedelige saker som kreatin, lidokain, benzokain osv. De to sistnevnte er lokalbedøvelse som ikke er avhengighetsskapende.

Det å blande ut med heroin gir null mening - heroin virker helt annerdeles enn kokain, heroin er dyrere enn kokain.

Så det mest avhengighetsskapende du mest sannsynlig fikk i deg er kokain.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Min plug blandet det ut med oxy, mest sannsynlig for å holde meg rundt.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller fordi dem ikke ville jeg skulle overdosere kanskje?
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er ikke ts btw
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Min plug blandet det ut med oxy, mest sannsynlig for å holde meg rundt.
Vis hele sitatet...
Høres veldig lite økonomisk ut. Kan ha mening i USA eks hvor de får fentanyl for ingenting å putte det i cola. Det skjer der til tider.
Vel, hvorfor putte Heroin i cola? Ifølge WHO er cola mere avhengihetsskapende en heroin. Vel, WHO, he he…
Anonym bruker
"Sugen Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har undervurdert hvor avhengighetsskapende kokain er i seg selv.
E-K-S-T-R-E-M-T.