Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1408
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har en 10 mg stilnoct. Åssen effekt får man om man skyter den i armen?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
La meg iallefall si det: Filtrer veldig godt det du trekker opp, ellers kan det bli alvorlig.

Det å skyte det vil gi effekt, men ikke noe særlig imponerende i forhold til å svelge det som vanlig. Det blir omtrent det samme, bare at effekten inntrer umiddelbart. Dessuten vil injiseringen føre til mye kortere virketid.

Anbefaler å la være å gjøre det, ettersom nytten ikke oppveier risikoen, eller effekten du får av å svelge det.

Å skyte ting som amfetamin osv., er mer hensiktsmessig / verdifullt / nyttig enn å skyte Stilnoct.

Hva med å legge det under tunga istedenfor, eller løse det opp i vann og drikke det?
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vil legge til: Du filtrerer det ved å trekke opp gjennom f.eks. et sigarettfilter til en ubrukt sigarett.

Jeg anbefaler å la være å injisere som sagt, nytten er liten i forhold til andre inntaksmetoder og selve risikoen.

Men det er svært, svært viktig at du ikke injiserer de farlige delene av en tablett, og at du bruket sterilt vann. Husk at det er en risiko for å amputere armen eller dødsfall dersom dette går galt. Så bruk filter og sterilt vann (ikke fra vannkrana).

Som sagt, jeg anbefaler det ikke. Innta det på en annen måte.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vil legge til: Du filtrerer det ved å trekke opp gjennom f.eks. et sigarettfilter til en ubrukt sigarett.

Jeg anbefaler å la være å injisere som sagt, nytten er liten i forhold til andre inntaksmetoder og selve risikoen.

Men det er svært, svært viktig at du ikke injiserer de farlige delene av en tablett, og at du bruket sterilt vann. Husk at det er en risiko for å amputere armen eller dødsfall dersom dette går galt. Så bruk filter og sterilt vann (ikke fra vannkrana).

Som sagt, jeg anbefaler det ikke. Innta det på en annen måte.
Vis hele sitatet...
Har du noen gang skutt av å injisere via en ferdigrøykt sigarettfilter noen gang? Bare spør siden du sier at man filtrerer gjennom sigarettfilter TIL ubrukt sigarettfilter.
Anonym bruker
"Elektronisk Mannbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av carttown Vis innlegg
Har du noen gang skutt av å injisere via en ferdigrøykt sigarettfilter noen gang? Bare spør siden du sier at man filtrerer gjennom sigarettfilter TIL ubrukt sigarettfilter.
Vis hele sitatet...
Nei, da er det en misforståelse. Man bruker ikke et filter til en ferdigrøykt sigarett.
Oki, vil bare anbefale å kjøpe bomull fra butikken, vi har et sted her ibyn som gir ut gratis utstyr å da inkludert bomull, Nå har jeg ruskonsulent da så jeg trenger ikke hente det sjøl lol
Spis den på tom mage. Du får absolutt ingenting igjen for å skyte den, tabletten er lagd for å tas opp oralt. Laktose i blodbanen er heller ikke noe særlig.
Zolpidemtartrat er ikke særlig vannløselig (23g/L ved 20°C.
Du vil derfor måtte ha mye vann i pumpa for å få løst det opp.

Jeg ville spist dem.
Også med tanke på smaken som ville fyllt munnen din ved IV bruk. Fysj.

Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
Zolpidemtartrat er ikke særlig vannløselig (23g/L ved 20°C.
Du vil derfor måtte ha mye vann i pumpa for å få løst det opp.

Jeg ville spist dem.
Også med tanke på smaken som ville fyllt munnen din ved IV bruk. Fysj.
Vis hele sitatet...
Ser jeg bomma på utregninga her. Det er greit nok vannløselig, og du vil da kunne løse opp ca 23mg per ml vann.
Så da bør det være enklere.

Men jeg ville fortsatt latt være.
Den smaken rett i fletta er nok så jævlig at du angrer sekundet hjertet slår et slag.
Sist endret av SkammeligNykter; 25. august 2021 kl. 19:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde latt vær å skyte den og heller tatt den slik den er ment, oralt