Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1015
Hvor mange gram pleier dere å ta med feks golden teacher når dere vil ha en god men kontrollerbar tripp? 4 år siden min siste sopptur, og sweet spotten var alltid 3gr tidligere. Men nå er det så lenge siden at jeg lurer på om jeg fortsatt har samme sweet spot
Jeg tar typisk 3g eller 4g. Avhengig om jeg forventer å måtte gjøre rede for meg selv eller ikke.
3-4-5,kommer litt ann på dagsformen.Blitt feigere med åra.
Spesifikt golden teacher; kall meg insane in the membrane men aldri under 7 :P GT er ikke den mest potente soppen der ute i mine øyne
For meg så holder det med 1-2g, mange som sier at 1 er altfor lite med cubensis. Men jeg turer ganske greit på det
Minimum 5g kansje opp til 8. Spør du meg burte man enten gå all in på psykadelika eller gi faen.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
De sterkeste cubensis strains er albino mutanter som penis envy (PE) LPEU , APE. Utifra hva jeg har lest.
GT er en bra begynnerstrain og "snill".
Mange kommenterer at GT er veldig mental og mindre hallusinogen

Natalensis var supersterk, 3,7g sendte erfaren soppspiser langt inn i Dmt land (sitat slutt)


Stor variasjon i potens på cubensis, man må ha fast klone kultur for å få mer forutsigbar potens

GT også lettere å få tak i og å dyrke enn mange sterkere strains
Sist endret av meaculpaUIO; 9. juli 2021 kl. 19:45.
Sitat av 2k2mdma Vis innlegg
For meg så holder det med 1-2g, mange som sier at 1 er altfor lite med cubensis. Men jeg turer ganske greit på det
Vis hele sitatet...
Det er ikke styrken på turen som avgjører hva du sitter igjen med, det er opplevelsen