Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2492
Anonym bruker
"Bekymret Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er den her på mandag da?

"Sendingen er innlevert til terminal og videresendt"—17 juni.
Anonym bruker
"Bekymret Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
+Innenlands*
Tvilsomt. Har selv opplevd at det kan ta opptil 14 virkedager. (med tanke på corona)
Ventet og en gang 2 måneder på at posten skulle levere, viste seg at selgeren hadde lurt mange andre og.
Sist endret av Shuriken; 19. juni 2021 kl. 23:01.
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan Ivar_oslo svare på

Vil nok tro den kommer mandag ettermiddag eller tirsdag morgen. Kan hende at pakken din er på neste destinasjon eller postkontoret ditt, men ikke enda skannet Det har iallefall skjedd med mine pakker.
For kun et par år siden, opplevde jeg som regel at pakken kom frem etter max 2 virkedager. Men nå står det verre til, jeg får f.eks kun levert på annenhver dag, hvor annenhver uke er kun på tirsdager og torsdager. Men tror du trygt kan si senest tirsdag.
er det innenlands kommer det helt an hvor man bor hvis man har betalt for vanlig sending av pakke. mye spiller inn når på dagen pakke blir hentet på postkontor. er sånn at pakker ofte blir sendt lenger enn man bor om man er uheldig bor fra sentral. Posten har flere sentraler og pakker blir sendt innom de. si du bor mellom sørlandet og oslo blir pakke sendt til kristiansand. så tilbake til deg. jeg får pakker veldig kjapt selv under hele pandemien i Norge. nå snakker jeg om vanlig post da så dere ikke misforstår
Sist endret av RapTouR; 20. juni 2021 kl. 00:10.
Anonym bruker
"Bekymret Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av RapTouR Vis innlegg
er det innenlands kommer det helt an hvor man bor hvis man har betalt for vanlig sending av pakke. mye spiller inn når på dagen pakke blir hentet på postkontor. er sånn at pakker ofte blir sendt lenger enn man bor om man er uheldig bor fra sentral. Posten har flere sentraler og pakker blir sendt innom de. si du bor mellom sørlandet og oslo blir pakke sendt til kristiansand. så tilbake til deg. jeg får pakker veldig kjapt selv under hele pandemien i Norge. nå snakker jeg om vanlig post da så dere ikke misforstår
Vis hele sitatet...
Litt utenfor Bergen bor jeg.
Det spørs om det er sendt med Posten eller med Helthjem eller Bring. Posten leverer bare annenhver eller hver tredje dag nå så da kommer det an på når de leverer i ditt område mens Helthjem og Bring leverer daglig. Posten tipper jeg onsdag men Helthjem mandag eller tirsdag.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det kan Ivar_oslo svare på

Vil nok tro den kommer mandag ettermiddag eller tirsdag morgen. Kan hende at pakken din er på neste destinasjon eller postkontoret ditt, men ikke enda skannet Det har iallefall skjedd med mine pakker.
Vis hele sitatet...
Først: er det brev eller pakke? Pakke tar lenger tid og bruker minst en uke med mindre det er betalt ekstra for hurtig framsending. Brev må du nok regne med minst 3 virkedager gjerne opptil en uke. Teoretisk går det raskest hvis både avsender og mottaker er innenfor Bergen postterminal's sorteringsområde. Jeg vil gjette på onsdag - fredag.
Anonym bruker
"Bekymret Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av ivar_oslo Vis innlegg
Først: er det brev eller pakke? Pakke tar lenger tid og bruker minst en uke med mindre det er betalt ekstra for hurtig framsending. Brev må du nok regne med minst 3 virkedager gjerne opptil en uke. Teoretisk går det raskest hvis både avsender og mottaker er innenfor Bergen postterminal's sorteringsområde. Jeg vil gjette på onsdag - fredag.
Vis hele sitatet...
Brev
Brev som sendes til meg tar som regel 1-2 virkedager. Vær også obs på at Posten bare leverer annenhver dag, så du må legge til en ekstra virkedag. Dersom avstanden er Hammerfest- Lindesnes så tar det nok også noe lengre.
Anonym bruker
"Bekymret Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Brev som sendes til meg tar som regel 1-2 virkedager. Vær også obs på at Posten bare leverer annenhver dag, så du må legge til en ekstra virkedag. Dersom avstanden er Hammerfest- Lindesnes så tar det nok også noe lengre.
Vis hele sitatet...
Var visst pakke dette. kom i dag, takk for svar folkens!