Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  46 7177
Jeg har spist sopp en del ganger. De aller fleste gang sammen med noen, men også alene.
Jeg har prøvd både 1 og 2 og 3 gram opptil flere ganger, men den vil ikke åpne seg for meg tydeligvis. Ifjor spiste jeg 6 gram, men kunne like gjerne spist champignon.
All soppen jeg har spist, har også andre spist, med full effekt.
Det eneste som skjer, er at jeg kan få litt småvondt i ansiktet.
Bruker kun vann å svelge det ned med.
Soppen er tørket i romtemperatur og oppbevares på glass. Jeg har også prøvd å spise sopp jeg ikke har plukket selv.
Dette er veldig frustrerende, for jeg tror en tur hadde gjort meg godt.
Jeg går ikke på noen medisiner og er helt frisk.
Jeg liker å plukke soppen, og vet utmerket hva jeg plukker, så nå sitter jeg inne med altfor mye sopp, og den er ubrukelig for meg.
Er det noen som har peiling?
Er det mulig at det er meg selv som ubevisst stopper prosessen? Why me?? 😭
Går du på SSRI eller antidepp?
Nei, går ikke på noen medisiner
Du har muligens litt mer potent magesyre enn andre. Prøv å la soppen trekke i varmt vann og drikk som te.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres merkelig ut. Ta på fastende mage. Kanskje noe med magesyra? Prøv lemontek, evnt la soppen ligge i eddik ei god stund og klunk nedpå eddik (blanda i vann/te).
Har prøvd både på fastende og full og mellomfull mage.
Rart...men folk er forskjellige snakket med folk som har tatt opptil 13 extacy å ikke merket noenting heller. Husker jo første gangene jeg eksperimenterte med alkohol/sprit merka faktisk ingenting da heller. Heller ikke første gangene jeg prøvde weed. Må bare prøve det mer tror jeg
Ja, vil ikke jo ikke gi opp. Men har prøvd ca 20 ganger.
Har ikke lyst til at soppen skal bli en negativ ting.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Har du noengang vært screener for nedbrytning av legemidler i forbindelse med operasjon
Sitat av VickyVicky Vis innlegg
Ja, vil ikke jo ikke gi opp. Men har prøvd ca 20 ganger.
Har ikke lyst til at soppen skal bli en negativ ting.
Vis hele sitatet...
20 ganger er en god del da, kanskje sjekke om det er noe med magen hos legen
New generation
colakork's Avatar
Kan jo være kroppen velger å ikke fordøye soppen skikkelig. Det er noe med at u-tilberedt sopp ikke fordøyes ordentlig.

Gamlinger sverger til te i min krets hvertfall. Kok opp vann, ta av varmen og kast soppen oppi.

Hvor mange år har du vært uti mark og plukket sopp?
Ta et gram pulveriserte syrian rue frø 1 time før du tar soppen.
Anonym bruker
"Moden Rise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Motorcross Vis innlegg
Rart...men folk er forskjellige snakket med folk som har tatt opptil 13 extacy å ikke merket noenting heller. Husker jo første gangene jeg eksperimenterte med alkohol/sprit merka faktisk ingenting da heller. Heller ikke første gangene jeg prøvde weed. Må bare prøve det mer tror jeg
Vis hele sitatet...
Psykt! Dose til å dø av! Jeg poppa tre x fordi jeg ikke merka noe når jeg gikk på antidep, plutselig spøy jeg utover alt, kollapsa og fikk spasmer og måtte hentes i ambulanse..

Om man ikke merker noe skal man ikke fortsette å fylle på og fylle på til umenneskelige doser

Ts er du sikker på at det er fleinsopp du har plukka og ikke en som ligner?
Aldri hørt om screener i forhold til operasjon.
Jeg har plukka sopp siden 2015. Og ja, jeg vet hva jeg plukker.
Jeg har ikke lyst å overskride 6 gram. Jeg tenker at hvis 6 gram ikke holder, så får det være.
Det er ikke slik at du har bygdt opp toleranse mellom hver gang da?
Gi det litt tid før du prøver 5 -6 gram igjen, kanskje lemon-tek
Det går alltid lang tid mellom. Men jeg skal prøve å lage te neste gang det høver. Takk for tips.
��
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Psykt! Dose til å dø av! Jeg poppa tre x fordi jeg ikke merka noe når jeg gikk på antidep, plutselig spøy jeg utover alt, kollapsa og fikk spasmer og måtte hentes i ambulanse..

Om man ikke merker noe skal man ikke fortsette å fylle på og fylle på til umenneskelige doser

Ts er du sikker på at det er fleinsopp du har plukka og ikke en som ligner?
Vis hele sitatet...
Det var fordi du fikk seratoninsyndrom, hadde det også noen år tilbake tok noe syk ren og sterk molly kanskje 0,3-0,25 i første dropp ble skikkelig ubalansert og svimmel å trodde jeg skulle dø på comeupen uansett intens og euforisk natt.

Et par dager etterpå tok jeg 3 soloft som er antidepressiva den første gikk greit, men så begynte jeg å skjelve uten kontroll konstant (det var varmt ute) og følte meg litt svimmel og sykt ukomf som jeg skulle besvime, det gikk helt bra men varte noen timer eller nesten en hel dag så var jeg fin igjen neste morgen seratoninsyndrom er dødelig så begge var heldige
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være du har spist veldig feit rennende mat i forkant? Det påvirker opplevelsen grådig. Åt pizza med pepperoni en gang og 6t senere tok jeg sopp. Det tok 9timer til det startet, og opplevelsen ble bare svak, halvhjertet kvalmende, grusom og fyllt med negativ psykisk oppgulp. Jeg sier ikke at det er grunnen, men om det funker for deg før må det jo være en ekstra faktior som påvirker, og feit, rennende mat gjorde noe med meg den gangen
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Du kan bare være en av de få sjeldne personene som ikke lar seg bli påvirket av sopp.

Har du prøvd cubensis, evt. LSD?
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan spise 45gram trøffel uten å nesten merke noen ting. Nesten ingen effekt av ayahuasca, Selv dobbel dose. Litt mer visuelt farge av meskalin som sender andre på egodød. Har ikke prøvd lsd men skal. Det litt artige er at noen små doser trøffel av og til gir litt deilig effekt. Så det er forskjell på folk ja.
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av VickyVicky Vis innlegg
Jeg har spist sopp en del ganger. De aller fleste gang sammen med noen, men også alene.
Jeg har prøvd både 1 og 2 og 3 gram opptil flere ganger, men den vil ikke åpne seg for meg tydeligvis. Ifjor spiste jeg 6 gram, men kunne like gjerne spist champignon.
All soppen jeg har spist, har også andre spist, med full effekt.
Det eneste som skjer, er at jeg kan få litt småvondt i ansiktet.
Bruker kun vann å svelge det ned med.
Soppen er tørket i romtemperatur og oppbevares på glass. Jeg har også prøvd å spise sopp jeg ikke har plukket selv.
Dette er veldig frustrerende, for jeg tror en tur hadde gjort meg godt.
Jeg går ikke på noen medisiner og er helt frisk.
Jeg liker å plukke soppen, og vet utmerket hva jeg plukker, så nå sitter jeg inne med altfor mye sopp, og den er ubrukelig for meg.
Er det noen som har peiling?
Er det mulig at det er meg selv som ubevisst stopper prosessen? Why me?? 😭
Vis hele sitatet...
Jeg tror du kansje har serotonergt syndrom som andre her nevner også, virker litt som ihvertfall. Har hatt serotonergt syndrom selv etter og knaske i meg piller jeg ikke hadde anelse på, viste det ikke selv heller. Men skjalv veldig mye hadd store puppiler hele tiden og høy puls. Jeg tenkte ikke stort over det men bestemte meg for og kjøpe knips da jeg var ute på knips stuket. Knasket i meg en 250 mg, følte ingenting jeg skjønnte ikke mye men heiv i meg dritt mye knips aner ikke hvor mye men en syk mengde.. følte fortsatt ingenting, jeg tenkte jeg venter noen uker og prøver igjen.. nope fungerte ikke. denne gangen knasket jeg i meg 3 stykker og fikk litt virkning, jeg tenkte jeg bare hadde bygget meg en toleranse. Gikk noen uker knasket i meg noen få til følte ingenting igjen. Kompis av meg hadde handlet 100 knips for og selge, vi var sammen og kjedet oss så vi knasket 15 stk hver ca.. jeg ble fucked up. Det jeg prøver og komme fram til er at serotoning kan da veldig lang tid før det normaliserer seg, og det enesete du gjør med og spise mere sopp er og utsetter det lengre og lengre, og du kan risikere permamente skader.

Anbefaler deg dersom soppen ikke har fungert for deg og bare legg den på hyllen for en stund eller for alltid. Det er jo ikke noe vits da det fungerer?.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tømmer sopp ut serotonin
Anonym bruker
"Digital Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig rart at det ikke fungerer på deg. Erfaringsmessig så blir man ikke særlig tollerang på sopp, kan spise det dagen etter en tripp og jeg får samme lik rus / tripp som dagen før. Det gjelder ikke lsd og molly..

Har du forsøkt andre rusmidler der du opplever å ikke få noe funk?

Tok en Google på engelsk der jeg søkte problemet ditt, virker som det er fler som deg som opplever det samme dessverre..

Søk litt mer svar utover freak.no kanskje du finner årsaken. Håper du får en fin tripp en gang =)
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tømmer sopp ut serotonin
Vis hele sitatet...
Nei ikke noe særlig, men om det gjør det er det ikke skadelig i det hele tatt sånn som fks mdma
Bare en gang til?
Drsskkr's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Tømmer sopp ut serotonin
Vis hele sitatet...
Det kan det i slike doser TS nevner. Med en normal inntaks dose så regner jeg ikke med det nei. Og ikke hyppig bruk. Hadde du brukt 1 minutt ekstra ved og researche på google så hadde du funnet allt mulig rart om flein.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
"Unlike MDMA, hallucinogens don’t flood the brain with serotonin. They target a specific subtype of serotonin receptor—the 5-HT2A receptor—to which they bind directly, thereby activating it. "

https://sapiensoup.com/serotonin

Mye å lese om dette,men de fleste kilder omtaler SS som en mulighet knytter til antidepressiva av ulike typer i kombinasjon med Psilocybin. Det fins en pubmed artikkel på japansk om serotonin syndrom fra sopp alene (?) med tre tilfeller den omtaler.

Mange forvirrende faktorer
Sist endret av meaculpaUIO; 8. juni 2021 kl. 18:00. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg prøvde mdma én gang. Først dropp, og mange timer etterpå så sniffet jeg, men merket ingenting
Og så har jeg prøvd en og en halv syrelapp. Mye fliring, og når jeg lukka øya, så merket jeg det godt. Etter 8 timer var jeg helt ferdig, og ville det skulle ta slutt. Men en veldig fin opplevelse.
Har ikke prøvd noe annet.

Bortsett fra weed, men det funker som bare rakkern ❤️

Kan også legge til at jeg er nærmest intolerant mot morfin og de fleste bedøvelser
Sist endret av VickyVicky; 8. juni 2021 kl. 18:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
BRAND ∞ STRONG
Sitat av VickyVicky Vis innlegg
Kan også legge til at jeg er nærmest intolerant mot morfin og de fleste bedøvelser
Vis hele sitatet...
Har du hatt behov for heavy smertelindring på sykehus noen gang, og i så fall hva ga de deg?
Eller små operasjoner, må du ha full narkose uansett?
Ja, må alltid ha full narkose.
Og ja, etter en operasjon ga deg meg morfin intravenøst mot smertene, men jeg hadde like vondt. Jeg aner ikke dosen, men jeg fikk det fire ganger til. Jeg hadde like vondt. Så da kom hun med en sprøyte hun stakk i låret på meg. Da hallusinerte jeg så det sang. Alle mine døde forfedre sto ved senga mi og så på meg, og jeg husker at mannen med ljåen trillet forbi i rullestol. Så sovna jeg

Sitat av vindaloo Vis innlegg
Har du hatt behov for heavy smertelindring på sykehus noen gang, og i så fall hva ga de deg?
Eller små operasjoner, må du ha full narkose uansett?
Vis hele sitatet...
Ja, må alltid ha full narkose.
Og ja, etter en operasjon ga deg meg morfin intravenøst mot smertene, men jeg hadde like vondt. Jeg aner ikke dosen, men jeg fikk det fire ganger til. Jeg hadde like vondt. Så da kom hun med en sprøyte hun stakk i låret på meg. Da hallusinerte jeg så det sang. Alle mine døde forfedre sto ved senga mi og så på meg, og jeg husker at mannen med ljåen trillet forbi i rullestol. Så sovna jeg
Sist endret av VickyVicky; 8. juni 2021 kl. 19:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Les denne og still spørsmålene som oppstår for deg her i tråden:

https://tidsskriftet.no/2005/05/lege...kk-eliminasjon

Det kan virke som du bryter ned legemidler i magen før de kan gå i blod/hjerne eller er en sånn "low responder"

Det er bare økte doser som kan gi svaret for deg og det er vel ikke helt forsvarlig.

personlig har jeg møtt folk som trenger 10-20 ganger det andre trenger. Sånn en av flere hundre. Fyr på årevoll som måtte ha 15g cubensis for å merke noe
Sist endret av meaculpaUIO; 8. juni 2021 kl. 20:53.
Jeg har drevet noen tid i soppmiljøet, og det er en og annen som har svært høy toleranse. De må ha 10g for å få den effekten jeg har på 3-4g Cubensis. Hos de fleste slike finner man ofte at de bruker legemidler som hindrer effekten, men av og til er det bare en jævel som må ha et lass for å kjenne noe. Jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til.
Sitat av Greater_Apeness Vis innlegg
Jeg har drevet noen tid i soppmiljøet, og det er en og annen som har svært høy toleranse. De må ha 10g for å få den effekten jeg har på 3-4g Cubensis. Hos de fleste slike finner man ofte at de bruker legemidler som hindrer effekten, men av og til er det bare en jævel som må ha et lass for å kjenne noe. Jeg vet ikke hva jeg skal råde deg til.
Vis hele sitatet...
Tror jeg aldri kommer til å tørre å spise 10 gr. Da får det heller være🥴
Anonym bruker
"Leken Sverdfisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av VickyVicky Vis innlegg
Ifjor spiste jeg 6 gram, men kunne like gjerne spist champignon.
Vis hele sitatet...
Sitat av VickyVicky Vis innlegg
Tror jeg aldri kommer til å tørre å spise 10 gr. Da får det heller være🥴
Vis hele sitatet...


Du har spist 6g fleinsopp uten effekt, men du tør ikke å spise 10g? Du trenger ikke å ta 10g med en gang, men du kan oppgradere dosen med ett gram omgangen til du får en effekt. Hvis 6g flein ikke virker, prøv 7g, så 8g osv. - På et nivå så vil du merke endringer utansett hvor høy toleranse du har.

Jeg har flere bekjente som har ulike toleranser av diverse stoffer. Noen tåler mye, noen tåler lite. Jeg trenger max 150ug LSD for å trippe, en venn av meg tar 150ug og får bare latterkrampe uten mye psykadelisk rus.

Du har tydeligvis en høy toleranse for psilocybin. Du må øke inntaket, men selvsagt, vær forsiktig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg

Du har spist 6g fleinsopp uten effekt, men du tør ikke å spise 10g? Du trenger ikke å ta 10g med en gang, men du kan oppgradere dosen med ett gram omgangen til du får en effekt. Hvis 6g flein ikke virker, prøv 7g, så 8g osv. - På et nivå så vil du merke endringer utansett hvor høy toleranse du har.

Jeg har flere bekjente som har ulike toleranser av diverse stoffer. Noen tåler mye, noen tåler lite. Jeg trenger max 150ug LSD for å trippe, en venn av meg tar 150ug og får bare latterkrampe uten mye psykadelisk rus.

Du har tydeligvis en høy toleranse for psilocybin. Du må øke inntaket, men selvsagt, vær forsiktig.
Vis hele sitatet...
Ja, 10 er mer enn 6 🙈
Aller først skal jeg prøve te.
Hvis det ikke endrer noe, så vet jeg ikke om jeg vil prøve mer. Jeg må ikke oppleve det for enhver pris.
Grunnen til at jeg ikke tør å prøve mer enn 6 , er nok fordi jeg er redd det plutselig den gangen skal smelle. 😇
Jeg aner ikke noe om hvordan rusen føles, så det er klart jeg blir skeptisk på å ta så mye.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå er jeg ikke i nærheten av å måtte ha så store mengder for å kjenne noe, men for at jeg skal få meg en ordentlig tur må jeg opp i 5G+, og kommer prøve meg på større da jeg virkelig vil it i rommet

Kjenner at man har inntatt noe på 2+ men da er det som en litt stor mikrodose ^^
Sist endret av Ramboblazer; 25. juni 2021 kl. 20:10.
Du taR FEIL.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Eureka!
Tok en heftig dose(ca 80 stk) av fjorårets sopp igår kveld, and my mind is blown. Turen varte i ca 8 timer.
I get it. I get i all now.
Livet mitt har starta på nytt.
❤️
Takk for alle gode råd.
Anonym bruker
"Flirende Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Gratulerer! Hva tror du at fikk deg til å trippe på ca 2,5 gram nå når du ikke har hatt effekt av 6 gram tidligere? (jeg har altid tenkt meg at 30 tørka er rundt 1g hvertfall)
Var det fersk sopp? hyggelig at du fikk en god opplevelse til slutt.

Har merka at det er forskjell på tørka og fersk sopp. Fersk er å foretrekke
Anonym bruker
"Flirende Havmunk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jerna Vis innlegg
Var det fersk sopp? hyggelig at du fikk en god opplevelse til slutt.

Har merka at det er forskjell på tørka og fersk sopp. Fersk er å foretrekke
Vis hele sitatet...
Hvis det var fjorårets sopp, så håper jeg den var tørket
Kult å høre Traff highen deg i sånn ordentlige bølger eller var det opptur topp og edru igjen?? . Digger bølgene av rus som kommer fra fleinsopp
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Godt og høre! Kom gjerne med en rapport
Trur det var det at e bestemte meg for at e ikke va immun, og snakket litt med tripkameraten min som svarte på mine spørsmål, og som gjorde at e ikke var nervøs. Følte meg helt trygg.
Kameraten min bynte å kjenne nåkka etter ca 35 minutt, da ble det litt lyda og han så litt farga. Etter ei stund sa han at han smelta ned i stolen. E tenkte at jaja, selv om det ikke blir trip på meg den her gangen heller, så skal e sørge for at han har en fin trip. Så e viste han den fine skogen min, og han så på alle planta som lyste opp og fjellet som så mektig rår over gårdsplassen, han hadde det kjempefint. Vi satt oss ned og tok en røyk, og e kjente at e ble øutt susete i hodet, og sa ifra at no trur e at nåkka skjer.
E ble litt trykt ned i stolen, hodet ble litt tungt, og plutselig kom et nydelig blått slør til syne. Alle farger ble forsterka, gresset ble som et løvgrønt hav. Å fy faen, tenkte e, det her e jo fantastisk. Har jo alltid hørt om at fargan blir så intens. Lite visste e at det bare va begynnelsen.
Vi prata og flirte og kosa oss, alt vi sku gjøre, f.eks,hente noe på kjøkkenet, ble en månelanding og vi slo oss bare til ro med at vi ikke trengte noenting.
E begynte å kjenne at soppen åpna opp mer og mer i hodet mitt, og e tenkte e sku se ka e kunne gjøre. Så når e så tåka lå tykt over fjellet, så viska e den bare bort med handa, og hele fjellet kom til syne.
E oppdaga at e kunne manifestere det e tenkte på. Så i det sekundet e tenkte at e så noe spesielt, så vokste det framfor meg. E kunne skifte det e så på nanosekunda. E bestemte helt sjøl. No va frykten min som blåst vekk, e gikk inn i skogen og lagde fest for småtroll, e strakte trærne til det uendelige.
Kom ut av skogen, og sto foran trappa mi, døra var åpen, og e kunne se rett inn og ut gjennom vinduet på andre sia. Kunne se så langt e ville. Alt susa forbi, og blikket mitt va festa på vinduet, dro flere kilometer utover.
Så så e opp på himmelen, dro den nærmere meg, og skøv den fra meg igjen. E kunne gjøre alt. E kunne fly, tenkte e og. Men da fotan mine letta fra bakken, så bremsa e det, og tenkte at det får bli en ainna gang, no må e heller bli kjent med soppen på et nivå e kan takle no.
Det kom i bølga. Plutselig kjentes det ut som turen va over, og alt ble vanlig igjen.
Men så kom det plutselig tilbake. Det skjedde noen ganger til e innså e kunne bestemme sjøl når det kom og ikke. Lagde meg en bryter i hodet.
E følte meg ikke rusa, ellr ute av kontroll. E va helt bevisst, og e visste at e va meg sjøl, og e va hjernen min.
Vi bestemte oss for å gå inn, rigge oss til i sofa og lage oss en joint og bare slappe av og kose oss. E måtte slå av nesten alt av lys, for det ble så mye inntrykk.
Kompisen min ble etterhvert stressa for katta si, så han dro hjem og fortsatte reisen der. Det var like greit, nå kunne e virkelig utforske sinnet mitt.
Setta på musikk, la meg på sofa med katta på magen min og lukka øyan.
E dro langt, over hav, til Egypt, pyramidan, sfinxen, e red på en drage, e så enhjørninga, og alt mens e visste at e lå på sofaen, selv om e ikkr kjente min egen kropp. E ville prøve å lette fra sofa, og jammen gjorde e det, opp opp over hustaket, i en spiral drifta e over eiendommen. Da hoppa plutselig katta av fanget, og e "våkna".
Kjente at e ikke hadde hast med å prøve sånne store ting, så e tenkte e sku google ting e ikke hadde peiling på. Fant en side om kvantefysikk, og forsto alt e leste. Aha, tenkte e, det e jo helt riktig. Flirte for meg sjøl, fordi det va så absurd alt hjernen min kunne.
E har en elvisklokke på veggen og den brukte e som et trygt utgangspunkt. Elvis ble til mange forskjellige persona i løpet av nanosekunder, alle personan e tenkte på dukka opp på veggen.
E gikk ut igjen, for det ble litt trangt inne, så la e handa mi ned på gresset, festa blikket, og åpna det tredje øyet mitt, føltes det som. E kunne fortsatt se med øyan mine, men e kunne bytte mellom det tredje også. Med det tredje øyet så pusta bakken med meg, vi va ett. Da følte e meg fantastisk. Og fikk bekrefta mine sterke følelsa til moder jord.
Gikk og satte meg og så på et bilde, av et tre, trur e. Det ble til ka e ville.
Det at e fant ut at soppen ikke kontrollerte meg, gjorde nok at e klarte å åpne sinnet mitt. E va ikke redd for nåkka, hadde ikke behov for nåkka.
E eksperimenterte litt med å slå av og på smaksløkan mine mens e spiste på en smarties. Prøvde det samme dagen etter, og jammen klarte e det da og. Klare det fortsatt.
Som dåkker sikkert skjønne så skjedde det jo mye mer, men no e hodet mitt litt lettere forvirra etter turen, mye å fordøye, og e sitt igjen med en million fler spørsmål enn før ��
No blir det en lang pause, e må finne ut litt av ka e har opplevd, men har bestemt meg for å ta en tur til når eg e klar. For e har så mye mer å oppdage ��
Vurdere å begynne med meditering, for e føle meg sikker på at det her kan e oppleve uten å måtte ta sopp. Men alt til sin tid.
Eg e takknemlig, sjokkert, undrende og kjempeglad for at e endelig tok imot❤️
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Wow! Har trippen endret deg i etterkant? Tatt flere tripper?
Ja, den har endret livet mitt...
Sitat av VickyVicky Vis innlegg
Ja, den har endret livet mitt...
Vis hele sitatet...
Gjerne utdyp
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Spør fastlege om hva dette kan være for noe.Forklar situasjonen å hvordan dette påvirker deg psykisk.