Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1746
Hei, tar rusprøver 1 gang i måneden siden jeg har fått tilbake helseattest til sjøen. Har vært rusfri så å si hele tiden, men gikk på en liten ketamine smell igår og for 2 dager siden. Skal ta prøve på mandag, men kan sånn sett "styre" hvilken dag jeg skal ha prøven på, så har mye frihet sånn sett. Men jeg bør ta prøven så snart som mulig, for det beste er jo om jeg er punktlig på prøvene.

Hvor lenge kan jeg forvente at ketamine sitter i urinen? Prøvene blir sendt til furst laboratorium. Er det cut off nivåer på laboratoriet?

Og hvis jeg brukte i 1 uke, hvor lang tid måtte jeg hatt for å få d ut av kroppen da?
Sist endret av Abstinenser1; 11. april 2021 kl. 20:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Furst tester ikke for ketamin. Med mindre du har erkjent ovenfor lege at du har et forhold til ketamin, vil ikke en utvidet lab analyse av din urin gjort via furst indikere for ketamin. De tester heller ikke for psilocybin og lsd.
Sist endret av Drugsarebadmkey; 11. april 2021 kl. 20:51. Grunn: innhold
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Furst tester ikke for ketamin. Med mindre du har erkjent ovenfor lege at du har et forhold til ketamin, vil ikke en utvidet lab analyse av din urin gjort via furst indikere for ketamin. De tester heller ikke for psilocybin og lsd.
Vis hele sitatet...
Og dette er du 110% sikker på? 😊
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Furst tester ikke for ketamin. Med mindre du har erkjent ovenfor lege at du har et forhold til ketamin, vil ikke en utvidet lab analyse av din urin gjort via furst indikere for ketamin. De tester heller ikke for psilocybin og lsd.
Vis hele sitatet...
Mine urinprøver hos fastlege testet for både psilocybin og LSD, usikker på om ketamin sto på prøvearket fra laben. Så ville ikke tatt det for god fisk. De tester som regel for alt som kan testes for er min erfaring.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Mine urinprøver hos fastlege testet for både psilocybin og LSD, usikker på om ketamin sto på prøvearket fra laben. Så ville ikke tatt det for god fisk. De tester som regel for alt som kan testes for er min erfaring.
Vis hele sitatet...
Har du fortalt legen at du har brukt det før og gitt de en grunn til å lete etter dette? Jeg har blitt fortalt av en venn at å teste for lsd er veldig dyrt og tidkrevende. Det er veldig få folk som bruker disse rusmidlene i den generelle befolkningen så de tester kun for de mest brukte rusmidlene.

Sitat av Abstinenser1 Vis innlegg
Og dette er du 110% sikker på? 😊
Vis hele sitatet...
Her er en oversikt over hva de tester for hos Furst
Sitat av Drugsarebadmkey Vis innlegg
Har du fortalt legen at du har brukt det før og gitt de en grunn til å lete etter dette? Jeg har blitt fortalt av en venn at å teste for lsd er veldig dyrt og tidkrevende. Det er veldig få folk som bruker disse rusmidlene i den generelle befolkningen så de tester kun for de mest brukte rusmidlene.
Vis hele sitatet...
Nei, hadde ikke gitt dem en grunn til å lete etter disse to stoffene spesifikt. Jeg kan se om jeg får ordnet en kopi av prøvene.
Sitat av Dimergon Vis innlegg
Nei, hadde ikke gitt dem en grunn til å lete etter disse to stoffene spesifikt. Jeg kan se om jeg får ordnet en kopi av prøvene.
Vis hele sitatet...
Kompis av meg har aldri nevnt noe psykedelisk bruk men de søker fortsatt for ketamin i pisset hans, fikk se kopi av prøven hans i ste.