Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 892
Hei!
Har tatt LSD flere ganger og vil si jeg er relativt erfaren. Når vi tok det i helgen (ca. 350ug) så røyket vi hasj på comedown. Har gjort dette før også, så jeg er klar over at det kan være ganske heftig. Denne gangen derimot ble jeg plutselig oppmerksom på at hjertet mitt slo skikkelig raskt. Det føltes ut som jeg hadde hatt en heftig treningsøkt. Jeg ble jo da engstelig og kjente etter dette hele tiden. Hjertebanken holdt på i sikkert 1,5 time før det roet seg. Er det noen som har opplevd lignende? Kan det være at jeg burde ha ventet enda litt lengre etter peaken før jeg fyrte en jay? Vil unngå å oppleve det igjen..
Anonym bruker
"Opptatt Mus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kanskje du ikke skulle fyrt den jayen i det hele tatt den kvelden. Har opplevd utrolig mange timer med noi fordi jeg har fått hjertebank på cannabis, enten det var vape, joint eller edibles. Det er nok ikke så ukjent bi-effekt, men jeg er usikker på om det er tegn på noe underliggende fysiske problemer, eller om man bare rett og slett tar for stor dose.
Har slutta å røyke i det siste, men hadde en kveld med pipetrekk forleden, etter nesten 6mnd pause, opplevde det da også. Det er veldig ubehagelig og noia-induserende, men som regel prøver jeg bare å la være å tenke på det, men i likhet med din opplevelse kan det vare flere timer.

Har dessverre ikke noe fasitsvar her, men for meg er det et kjent problem som kan ødelegge og distrahere fra rusopplevelsen og har gjort det i årevis.
Anonym bruker
"Intolerant Berggylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det kan godt være at du burde ventet lenger etter peaken med å røyke. Selv syns jeg kombien er jævlig
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er en angstanfall, sånt skjer av og til når man kombinerer psykedelika og cannabis. Cannabis gjør deg mer oppmerksom på kroppen og øker pulsen.
Dette skjer iblandt enten på syre eller bare et vanlig trekk. Jeg vil anbefale og røyke mer forsiktig neste gang, det tar ca. 10min før man kjenner full effekt av hasjen og man kan fort bli overrasket.

Ta noen trekk vent et par min og ta noen til, evt røyk litt av den og stump den, kan alltids tenne den på nytt
Jeg hadde hjertebank i 6-7t på/etter lsd når jeg samtidig røyka. Aldri mere.
Trådstarter
Takk for svar alle! Kommer nok til å gjøre det igjen, men da vente litt lengre og trekke roligere.. Syns den kombirusen er ganske syk. Når det sto på fikk jeg angst for at jeg plutselig skulle få hjerteinfarkt og alt mulig rart pga. hjertet slo så hardt. Heldigvis er jeg godt trent og har god psyke så jeg klarer å ta meg noenlunde sammen.