Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 993
Pleier selv å bytte litt på hva jeg bruker etter hvilken årstid det er. Selv syns jeg røykings er mye best om sommeren, psykadelika på vår og høst, benzo på vinterstid osv. Er interessert i å høre deres tanker og eventuelle historier.
Jeg bytter ikke substanser etter årstid, det er stort sett weed det går i. Men jeg røyker gjerne mindre om vinteren, er ikke så digg å røyke i -20c akkurat.
Hvis man treffer akkurat riktig mengde og variasjon av blandingsmisbruk så slipper man å forholde seg til hvilken årstid, eller år det er i det hele tatt
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Hvis man treffer akkurat riktig mengde og variasjon av blandingsmisbruk så slipper man å forholde seg til hvilken årstid, eller år det er i det hele tatt
Vis hele sitatet...
Holder vel med nok av EN substans hvis jeg tolker svaret ditt rett?
Ikke etter årstid akkurat, tar det meste uansett årstid eller ukedag. Men det blir helt klart brukt mer "ting" om vinteren pga. lite å gjøre. Og på sommeren er det jo digg å drikke noen øl i fjæra, røyke en rev eller to og se på solnedgangen og måker som slåss om mat. Synes også at sopp er bedre på vinteren.
Sist endret av Lommeløkt; 15. februar 2021 kl. 23:29.
R.i.p 23.04.2021
Vår - sommer er mer stimulus & psyk . Høst - vinter er mest sedativ sofamodus