Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1893
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har kommet over noe e-juice nesten samme effekt som når man røyker. Det er ikke thc i det har jeg testet.

Har noen kommet over det samme og vet hva det er?
Dette er nesten garantert placeboeffekt. Kan faktisk vere ganske overbevisende om du trur på det.

https://no.m.wikipedia.org/wiki/Placeboeffekt
https://nhi.no/rettigheter-og-helset...aceboeffekten/
https://sml.snl.no/placebo
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synstetisk THC om det stammer ifra en viss person på darkweb...
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kuami: jeg kan love deg at det ikke er placebo.

Er det ikke fler som har kommer over dette? Det er ikke fra darkweb. Veit ikke helt hvor det kommer fra men det ble henta med post fra utlandet
Har du litt mer info om hva du har da?
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Dessverre jeg har lute info. En kompis hadde fått tak i noe og det var som å bli stein på hasj.
Rc eller syntetisk dritt, kast det.
Ikke verdt og vere forsøkskanin.
Anonym bruker
"Tjukk Makrellhai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hva er RC ?
Forsknings kjemikalier - Research chemicals
Flere pålitelige folk jeg kjenner har begynt å levere e-juice. De mener det uten tvil er ekte thc, ikke noe syntetisk. Jeg stoler ikke helt på det de tror de vet.
Ville vært skeptisk til e-juice med THC jeg ikke hadde produsert selv, det har vært mye fusk på det markedet.
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har også en del venner som har byttet over til det de sier er E-juice med THC.. Om d er ekte vare eller ikke, har jeg ikke peiling på.

Off topic: Det var jo litt fuzz ang. ungdommer i USA, som ødela lungene sine helt etter å ha vapet, noen som vet om det var e-juice med THC, eller noe annet?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har også en del venner som har byttet over til det de sier er E-juice med THC.. Om d er ekte vare eller ikke, har jeg ikke peiling på.

Off topic: Det var jo litt fuzz ang. ungdommer i USA, som ødela lungene sine helt etter å ha vapet, noen som vet om det var e-juice med THC, eller noe annet?
Vis hele sitatet...
Mener å huske det var pga tilsetning av et E vitamin, resultatet av vapingen der borte var at de fikk et belegg av grått slim som hindret lungene i å ta opp oksygen, de ble sakte kvalt til døde. Har vært snakk om at det var syntetisk THC ute på markedet som gir folk hjerneskade også.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har også en del venner som har byttet over til det de sier er E-juice med THC.. Om d er ekte vare eller ikke, har jeg ikke peiling på.

Off topic: Det var jo litt fuzz ang. ungdommer i USA, som ødela lungene sine helt etter å ha vapet, noen som vet om det var e-juice med THC, eller noe annet?
Vis hele sitatet...
Da snakker vi om "THC" cartridges men var mye pølse vann,synth,vitaminer og mye annet piss folk fikk i seg etter det.
Sist endret av Metylfenidat; 24. januar 2021 kl. 17:54.
Kan være delta-THC. Det er lovlig i USA, "mer" lovlig enn vanlig THC. Det er en syntetisk "snill" form, som gjerne ikke har kroppen-følelsen og som ikke gjør hodet så fjernt, men alikevel gjør en "high"
The confused cyborg
Han-Tyumi's Avatar
Det kan høyres ut som eit testkit for syntetisk cannabis hadde passa for deg. Du får kjøpt det i div. headshops og på nett.
Kjøpte engang ejuice som skulle etterligne cannabis smaker og "effekt" til en viss grad.
Den ene inneholdt valerian root (som ofte er i natursovemedisin) for å gjøre deg trøtt/sløv.
Den andre inneholdt en annen form for urt som gjorde deg mer våken, husker ikke helt navnet på den men var null stress å få igjennom tollen.