Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 2199
Hvor helseskadelig vil det være å ta medesiner for å sove også medisiner for å våkne om morgenen igjen.

Sykt kjipt å jobbe turnus og slutte kl 22.00 den ene dagen, sovne kl 00. 15 også stå opp kl 06.00


Hvor skadelig vil d være å ta feks 1 xanex når jeg er ferdig på jobb, sovne kl 23.20 også ta å sniffe en pille med concerta når jeg står opp i tillegg til at det øker lysten til å jobbe

Skal sies at jeg jobber kveld - dag noen ganger og vil bare praktisere dette 2-3 ganger i uka
Sist endret av Readopted; 6. januar 2020 kl. 22:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dritsmart opplegg! Hvorfor gjør ikke alle det? Revolusjonerende!
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Dritsmart opplegg! Hvorfor gjør ikke alle det? Revolusjonerende!
Vis hele sitatet...
Du virker dritsmart i alle dine innlegg!
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Dritsmart opplegg! Hvorfor gjør ikke alle det? Revolusjonerende!
Vis hele sitatet...
Håper virkelig ikke dette var ett seriøst innlegg
Jeg er 100 prosent klar over at det er bedre å holde seg unna. Men vil bare vite hvor skadelig det vil være i lengden. Evt 3 år frem i tid
Funker sikkert en stund, så går det garantert til helvete, gjerne både psykisk og fysisk samtidig.
Ville latt vær dersom det er mulighet for det.

Om turnusen virkelig er ett så stort problem at du vurderer å bruke rus for å fikse det, så er det kanskje på tide å enten snakke med sjefen eller finne seg en annen jobb.

Du vet innerst inne at det er en dårlig ide :=)
Du brenner lyset i begge ender, vær sikker på at det er verdt det for deg. At du setter deg ett mål og sitter igjen med noe verdifullt.
Og seff at du begrenser deg, stopper før du kræsjer, graver deg ned i tide og alt som har blitt nevnt før her.

Er det for å tjene penger bare for pengers skyld ville jeg gitt faen. Du sier ikke hvor gammel du er. De få som klarer å holde noe sånt gående tror jeg er litt eldre. De som har vært ute en vinternatt og våkna i brøytekant på en sommerdag.
Sist endret av Bothrops; 7. januar 2020 kl. 00:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Veldig dårlig ide, og når jeg i tillegg ser "tar for mye" tråden din tenker jeg det hvertfall er en dårlig ide. Du ser etter undskyldninger til å ta piller.
Sist endret av Fiskesaus; 7. januar 2020 kl. 07:24.
Bedre i så fall å spise en concerta, og få virk lengst mmulig, det er jo depot så kreves litt mer da. Men det er jo ikke stort bedre en kaffe det der.

s
Jeg ville ikke gjort dette mer enn en gang i blant, f.eks spesielle dager som er ekstra tunge. 3 ganger i uken er alt for meget i lengden, tenker max 1 kanskje. Men det var det da og holde det til en gang i blant, når du får blod på tann så er det lett å rettferdiggjøre for en selv at at den og den dagen er det så mye og skal bare litt ekstra den uka her osv... Virker som at du kjører deg selv for hardt btw
Sist endret av Alge; 7. januar 2020 kl. 07:33.
Sitat av brobramartin Vis innlegg
Hvor helseskadelig vil det være å ta medesiner for å sove også medisiner for å våkne om morgenen igjen.

Sykt kjipt å jobbe turnus og slutte kl 22.00 den ene dagen, sovne kl 00. 15 også stå opp kl 06.00


Hvor skadelig vil d være å ta feks 1 xanex når jeg er ferdig på jobb, sovne kl 23.20 også ta å sniffe en pille med concerta når jeg står opp i tillegg til at det øker lysten til å jobbe

Skal sies at jeg jobber kveld - dag noen ganger og vil bare praktisere dette 2-3 ganger i uka
Vis hele sitatet...
Sjekk ut filmen Requiem for a dream, så får du et lite innblikk i hvordan det kan utspille seg.
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ayaya, siden du sier at du jobber turnus så regner jeg med du jobber på sykehjem, sykehus osv. Å være rusa på jobb is the biggest No No ever hvertfall om du jobber me mennesker..
Å nøye seg 5-6 timers søvn når kroppen vil ha 7-8 er slitsomt, men høyst overkommelig. I værste småbarnsperioden dro jeg på jobb med 2-3 timer søvn, det også går.

Garanterer at de psykologiske bieffektene av pillemisbruk og avhengighetsuppa du rører i gjør dette alternativet mye værre enn å tilpasse seg hverdagens realiteter.
Anonym bruker
"Allergisk Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om noe, så er det en fin oppskrift for å kjøre livet sitt kjapt i grøfta. Og den grøfta er alt annet enn lett å komme seg opp fra.
TS, er det noe du holder på med nå eller noe som planlegges og gjøre?
Enig med de over her, kroppen er ikke en maskin. Den dosen du trenger på dag 1, blir fort dobla og tripla etterhvert som toleransen øker, noe den vil.
Så hvis du tenker fremover og mener at du klarer dette, med doseøkning etterhvert, og har omtrent fri tilgang så håper jeg ikke du ignorerer alle her, folk har peiling. (selv om NFF ikke er helsepersonell)

Requiem for a dream får du se en mor i 50 åra som får en pille og våkne på, en og keep her going og en som knocker henne ut på kvelden. Samtidig følger du en vennegjeng som skyter speed og du får se at det tar på, parallelt med mora. Syk film, men man får en liten tankevekker.
Har gjort det i perioder på 3-6 mnd. Er slitsomt, og tvilsomt verdt det. Særlig holde på sånn for å fungere i vanlig jobb. Jeg gjorde det i forbindelse med eksamen og internship. Ritalin 20mg depot om morgenen, 0.2g hasj på kvelden. Sov åtte timer hver dag, sunt kosthold. Ble utbrent etterpå, tok 6 mnd å bli normal igjen. Nå har jeg enda en utfordring og vurderer å starte på igjen. Men så har jeg selvdiagnostisert ADHD også. Fiksa en jævla stas men krevende jobb, veldig god lønn men lykkelig det er noe annet
Begrenset Utgave.
SpeedBenzo's Avatar
Har fungert ca. 2 år på forskjellige amfetamin-tabletter og pulver men gikk jævlig galt siste måneden (24 måned)..

Endte opp med å ha ingen i familien som støttet meg, utro mot kjæresten, spiste et helt glass Rivotril hver dag (Ja, 100 stk..).Og 0,35g med speed hver 6/12 time sammen med 3-10 rivo et par ganger i timen. Er en veldig avgjørende periode du kommer inn i hvis du bestemmer deg for det.

Brukte 50k i måneden tilsammen den tiden med alle pengene jeg tjente som gikk rett ut igjen til slutt på heroin, kokain og AAS.

Bruker nå litt subutex, hasj og Rivotril men kun 50 stk i mnd. omtrent. Vær forsiktig med den innstillingen.

Anbefaler deg 40mg Elvanse og noen Xanor for de tyngste dagene. Amf før jobb og maks et par Xanor avhengig av hvor mye du tåler. Lykke til!
Hvorfor trenger du egentlig noe å sove på? Det er først og fremst benzoene du skal ta som gjør at dette er sketchy. Hvis du sniffer concerta på morgenen, så våkner du fint opp og når du kommer hjem fra jobb vil du kræsje utover ettermiddagen og være i stand til å sovne fint til kvelds uten benzo.
Du kommer til å føle et veldig sterkt behov for å ta mer stimulanter på slutten av arbeidsdagen eller når du kommer hjem. Dess lengre du holder på, dess kortere tid går det før du trenger mer. Det kan jo hende du greier å motstå, men uten erfaring? Tviler sterkt.

Hvis du skal drive å ta benzo i tillegg, så møter du samme problemet der. Du vil føle behov for å ta benzo om morgenen også, for eksempel. Eller så kan du risikere å få hemningene dine senket akkurat nok til at du velger å justere med stimulanter på kvelden og bare døgne. Da har du det gående, skjønner du, hehe.

Jeg gjorde dette selv med xanor, alkohol og amfetamin i ca 6-10 måneder før det gikk til helvete. Funka greit helt til jeg begynte å skyte amfetamin og ta flubromazolam før jobb. Så det skal jeg prøve å unngå neste gang
Sist endret av TrippyKing; 12. januar 2020 kl. 23:51.
Sørger du for å komme deg opp om morgenene de dagene du jobber kveld. Hvis du står opp klokken 0600 burde du være rimelig klar til å legge deg 2230...