Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  26 4815
Hey alle med-freaks, vil benytte annledningen til å ønske dere alle en riktig go jul. Masse kjærlighet å gode tanker.

Og til dere som eventuelt sitter i en situasjon som gjør at jula kanskje ikke er så super, dere er ikke alene.
Jeg sender dere varme tanker å ett ønske om håp tro å kjærlighet.



Hilsen Thomas
Takk for det.

Er ikke så veldig aktiv på forumet her, men leser veldig mange tråder når jeg har tid. Ønsker alle freakere her en riktig god jul. Kos dere masse!
God jul.
God jul :-)
God jul alle sammen. :-)
God jul
God jul og godt nyttår!
And a happy Festivus for the rest of us.
Takk det samme TS, og god jul til alle dere freaks! Hilsen Kjeks
God jul til alle medfreaks


Takk for alle morsomme, triste, interessante, engasjerende og provoserende innlegg, så langt i år
God jul alle menn, og kvinner! ��
Flott, hadde tenkt litt på å lage en slik tråd i år.
God jul til dere alle sammen.Mange har problemer med høytid, familie og julefeiring .
Likevel tror jeg vi kan få noe fint ut av høytiden på vår egen måte. Det må ikke være å bruke masse penger på tull og søppel, gjøre det andre ønsker du skal gjøre, eller være en du ikke er.
Ta godt vare på deg selv og dine nærmeste, vær litt snill og kos deg mye.
Juleklem fra Betty
God når det gjelder
Carmex's Avatar
God jul!
God jul, takk for alle tråder i år. Mye moro og interessant lesning, håper det fortsetter. Kos dere i høytiden!
God Jul til alle freaks der ute!
Som regel lovlydig
Dr. fungitumb's Avatar
God jul folkens
God jul ja!

Juldekveldsvisa i oppfreaket versjon:

"Nå har vi vaska bongen og vi har stjælt et tre. Og vi har fyrt opp nissen i toppen av tre. Han sitter der å peser og puster som en hund, imens så surkler bongen så vi får oss en blund..."
Merry Yuletide.
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
God jooool fellow freaks!
En god og fredfull jul ønskes alle!
God jul til alle! Jeg håper at dere ikke lar alt det overfladiske hysteriet ødelegge dagen deres! =)