Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1652
Hei.

Jeg bruker en 27 tommer skjerm, men nettleservinduet er alltid så innmari forstørra. Dvs at nettleservinduet er tilpassa som om at skjermen er 15 tommer. Hvordan kan jeg minske nettleser og word vinduet slik at det er forminska? Jeg ønsker å ha mindre vinduer oppe fordi jeg da kan ha oppe flere vinduer samtidig.

Takk for svar.
Du kan endre størrelsesforhold i nettleseren med CTRL+(+/-). Jeg antar at du bruker en relativt ny versjon av Windows, du kan dra vinduene mot topp eller siden av skjermen. Da vil de bli fullskjerm, eller halv skjerm mot høyre eller venstre.

Ønsker du mere kontroll kan du se mot DisplayFusion.
Sist endret av Fekillix; 3. juli 2015 kl. 16:44.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvilken oppløsning står skjermen din på?
Sitat av robhol Vis innlegg
Hvilken oppløsning står skjermen din på?
Vis hele sitatet...

1600 x 900
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Ville brukt 2560x1440.
Sitat av Zyke Vis innlegg
Ville brukt 2560x1440.
Vis hele sitatet...
jeg gikk inn på innstillingene nå og det så ut som 1600 x 900
var det høyeste mulige.
1600 x 900 hørtes fryktelig trist ut på en 27" skjerm. Hva slags skjerm er det?
Sitat av Judaz Vis innlegg
1600 x 900 hørtes fryktelig trist ut på en 27" skjerm. Hva slags skjerm er det?
Vis hele sitatet...
Philips gamer skjerm.

Det kan være at det er noe med pcen?.. Pcen er fra 2013.
Sist endret av MossFinest; 6. juli 2015 kl. 18:44.
272G5DYEB/27 ?
Den skal i så fall takle 1920x1080. Ikke all verden det heller, men bedre enn 1600x900 i alle fall. De fleste PCer produsert de siste 10 årene vil ikke ha noe problem med 1920x1080 oppløsning, så det er nok ikke der problemet ligger heller. Høres ut som det kan være driver-relatert.
Trådstarter
Noen fler innspill?
1. Har du driver til skjermkortet ditt?
2. Hvilke utganger bruker du?