Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 8273
MDMA is life
Noen som kan fortelle meg litt mer om det nye stoffet "FLAKKA"?

Skal angivelig være som bathsalt bare mye værre.

Hvorfor vil folk ruse seg på sånne ting?..
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
En rask søk på Google tyder på at det inneholder alpha-PVP. En veldig potent stimulant som kan være lett å overdosere på. Det er ikke sånn kjempenytt stoff, med tanke på at det allerede har blitt listet som "Schedule 1" av DEA og er ulovlig i flere andre land.

Jeg kunne godt ha prøvd alpha-PVP, i sin rene form. Ikke tilfeldige produkter som er merket med "bathsalt" eller noe annet irrelevant uten å vite nøyaktig hva det inneholder, hvor potent det er, etc. Ofte unnlater mange som selger sånt dritt å opplyse innholdsstoffene på pakkene og desperate mennesker utsetter seg for psykoser, (p)sykehusinnleggelser, organsvikt, koma eller død. Det har skjedd så mange ganger nå, og det er som oftest unge mennesker som tror de kjøper noe lovlig og relativt ufarlig som muligens bare beskrives som "energy boosting" eller lignende, når det egentlig er noe som kan være heftigere enn meth eller englestøv.

Kan heller ikke skjønne at folk kjøper sånt. Kjøpe dop med et random navn med noe helt ukjent i. Og selgere som tror de kan gjemme seg bak det badesalt-tullet for å unngå straffeforfølgelse må være helt virkelighetsfjern.
MDMA is life
Trådstarter
Hei ja har lest litt mer om det nå. Mdn hvorfor kunne du da for eksempel tenke deg å prøve a-pvp.??

Leste også at det ikke var snakk om mer en noen få MG for en "god euforisk rus" til et reint helvete på jord. Skal det virkelig så lite til??
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av infamous x Vis innlegg
Hei ja har lest litt mer om det nå. Mdn hvorfor kunne du da for eksempel tenke deg å prøve a-pvp.??

Leste også at det ikke var snakk om mer en noen få MG for en "god euforisk rus" til et reint helvete på jord. Skal det virkelig så lite til??
Vis hele sitatet...
Jeg formulerte meg litt feil. Jeg mente hvis jeg skulle prøve, så det hadde vært kun om det hadde blitt solgt i sin rene form, ikke som "bathsalts" eller noe annet tull. Russisk rullet med konsekvenser som kan være mer ubehagelig enn en kule i hodet.

Ja, det er snakk om bare noen milligram mellom vanlig dose og overdose. Det gjelder ganske mange stoffer og legemidler nå til dags.
Sist endret av Mexxy; 21. mai 2015 kl. 06:29.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vi hadde en annen tråd om flakka / bathsalts her forleden.
Sitat av infamous x Vis innlegg
Hvorfor vil folk ruse seg på sånne ting?..
Vis hele sitatet...
Ønsket/behovet til å ruse seg gruser som regel fornuften, kunnskapen og lovverket som sitter på den andre skulderen og roper hhv. nei, nei, straff. Vi kan vel takke moralforbudet for at disse stoffene i det hele tatt har blitt så utbredte. Forhåpentligvis så vil man en gang innse at et forbud mot narkotika bare gjør narkotika farligere for de som bruker det, og gatene mindre trygge for oss alle.
Sist endret av caperno; 21. mai 2015 kl. 12:15.
Sitat av infamous x Vis innlegg
Hvorfor vil folk ruse seg på sånne ting?..
Vis hele sitatet...
Det er alltid noen som ikke er klar over hvor skadelig stoff kan være, men det er også mange som kjenner til risikoen og har så lyst til å ruse seg at de syns det er verdt det å ta risikoen.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av paragone Vis innlegg
Det er alltid noen som ikke er klar over hvor skadelig stoff kan være, men det er også mange som kjenner til risikoen og har så lyst til å ruse seg at de syns det er verdt det å ta risikoen.
Vis hele sitatet...
Bare se på alle som stikker på fylla hver helg.
▼ ... flere år senere ... ▼
Anonym bruker
"Avhengig Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er dette stoffet i Norge? I så fall har noen testet det og kan dele sine erfaringer?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
les tripprapporter på Erowid rundt a-PVP og MDPV. De som går over flere dager og ofte til helvete. Fryktelig moreish og jævlig intenst.
Har lest om crackheads som lar cracken ligge hvis de har tilgang til MDPV
MDPV er det eneste stoffet som har fått meg liggende å gråte sammenkrøllet i fosterstilling samtidig som jeg hadde seriøse tanker om å avslutte meg selv, får hjertebank bare jeg tenker på den nedturen.
Dette var mens bestilling fra utlandet enda var 0 stress mht RC`s.
Som Bothrops nevner er det en sykt intens rus (som skikkelig sinna cola på steroider) å veldig moreish, men den nedturen du får unner jeg ikke satan sjøl en gang, batshit crazy!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er dette stoffet i Norge? I så fall har noen testet det og kan dele sine erfaringer?
Vis hele sitatet...
Har et par venner som har prøvd det. Dealeren min hadde det inne for en måned siden. Så det er i bergen andre deler av landet vet jeg ikke.
Sitat av Mexxy Vis innlegg
En rask søk på Google tyder på at det inneholder alpha-PVP. En veldig potent stimulant som kan være lett å overdosere på. Det er ikke sånn kjempenytt stoff, med tanke på at det allerede har blitt listet som "Schedule 1" av DEA og er ulovlig i flere andre land.

Jeg kunne godt ha prøvd alpha-PVP, i sin rene form. Ikke tilfeldige produkter som er merket med "bathsalt" eller noe annet irrelevant uten å vite nøyaktig hva det inneholder, hvor potent det er, etc. Ofte unnlater mange som selger sånt dritt å opplyse innholdsstoffene på pakkene og desperate mennesker utsetter seg for psykoser, (p)sykehusinnleggelser, organsvikt, koma eller død. Det har skjedd så mange ganger nå, og det er som oftest unge mennesker som tror de kjøper noe lovlig og relativt ufarlig som muligens bare beskrives som "energy boosting" eller lignende, når det egentlig er noe som kan være heftigere enn meth eller englestøv.

Kan heller ikke skjønne at folk kjøper sånt. Kjøpe dop med et random navn med noe helt ukjent i. Og selgere som tror de kan gjemme seg bak det badesalt-tullet for å unngå straffeforfølgelse må være helt virkelighetsfjern.
Vis hele sitatet...
Akkurat det der som skjedde med meg. Trodde vi kjøpte noe med minimal effekt da det ble solgt lovlig i det som så ut som en vanlig headshop. Skulle bare teste ei litta stripe og var på nippet til å ringe ambulanse da det mildt sagt var 10 eller 100 gangern av den heftigste peppern jeg noen gang har prøvd. Gikk heldigvis bra, men var en traumatisk opplevelse. Aldri igjen..
Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vice har en interessant 'dokumentar' om flakka:
https://video.vice.com/en_au/video/d...407735f249f4a7
Min første overdose var faktisk med a-mpvp aka badesalt, legen på sykehuset sa det var bra jeg kom i tide ettersom jeg kunne lett ha fått hjerneblødning