Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken dato passer deg best?
Fredag 16. September 7 29,17%
Lørdag 17. september 3 12,50%
Fredag 23. September 1 4,17%
Lørdag 24. September 2 8,33%
Fredag 21. Oktober 4 16,67%
Lørdag 22. Oktober 7 29,17%
Stemmegivere: 24. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  39 3727
Hei.

Jeg vil nok en gang prøve å gjøre et tappert forsøk på å få til et treff. Dette er noe som var meget hyggelig for noen år tilbake, men i senere tid bare har slått veldig feil og ikke blitt noe av. Jeg vil derfor lage en avstemming og se når det passer for folk.

Når det kommer til selve treffet så blir det så vanlig at alle er velkomne uansett alder. Det går som oftest enten i at man går å griller en plass eller stikker på en pizza-resturant. Det blir intet krav om at man må drikke alkohol, men vi vil heller ikke nekte noen.

Når avstemmingen har vart en liten stund vil jeg velge et tidspunkt og lage en ny tråd om selve treffet hvor vi kan avtale sted og folk kan offisielt melde seg på begivenheten. Det hadde da vært fint at folk som faktisk sier de kommer, faktisk møter opp.

Anyway, stem på tidspunktet som passer deg best og kom gjerne med forslag til hvor vi skal spise eller om det er noe du lurer på.
Alle fredager eller lørdager passer siden jeg tar meg tid til treff! Håper virkelig at dette ikke ender som de tidligere forsøkene, hvor noen bommet på datoen og spurte hvor folk var dagen før treffet etc
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Høres morsomt ut det her Jo fortere, jo bedre? :P
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Bor ikke i Tromsø, men er der cirka annahver helg! Neste helg er det hvertfall sikkert at jeg kommer, så fredag eller lørdag da passer fint for meg
Ukjent
Trådstarter Donor
forresten, om dere kjenner noen nFF-medlemmer som bor i nærheten fortell dem om dette så vi får med flest mulig
Sitat av etse Vis innlegg
forresten, om dere kjenner noen nFF-medlemmer som bor i nærheten fortell dem om dette så vi får med flest mulig
Vis hele sitatet...
Har sendt melding både på facebook og nFF om alle jeg vet som bor i Tromsø og som tidligere har ønsket å møte opp
Det kunne vært intressant å bli med på dette (Studerer for tiden på UIT) Fredag-lørdag er nok de optimale dagene.
Vil bare si at jeg har vært med på treffene i Tromsø før og de kan ta av om vi finner et sted å ha nachspiel etter treffet i byen.

Studerer i Oslo for tiden, og kan desverre ikkje komme på treff i Tromsø men kommer på treff i Oslo om datoen faller på en god dag.
Jeg håper dette klaffer med min Tromsø-tur jeg planlegger i løpet av høsten nå. Da blir jeg ihvertfall med. Skal prøve å få det til.
Godt mulig det passer får meg, vet også at masi har planlagt en tur til Tromsø i september, så hadde vært super om det klaffet med han også. Kan si i fra til han :P
Er det noen som skal på døgnvil nå til helgen? Da kan vi jo ha et mini treff eller noe.
hvor tenker du og ha dette treffet?
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av fhoss Vis innlegg
hvor tenker du og ha dette treffet?
Vis hele sitatet...
kom gjerne med ønsker. Sist gang var vi på Jonas, men er litt dyrt der. Og pizzaen er ikke så alt for mye å skryte av.
usertitle import
bleh's Avatar
Burger på Flyt!


edit: Snurr den - det er vel 20 der, og da mister vi vel endel deltakere. Burger'n er god da!
Sist endret av bleh; 1. september 2011 kl. 00:17.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av bleh Vis innlegg
Burger på Flyt!


edit: Snurr den - det er vel 20 der, og da mister vi vel endel deltakere. Burger'n er god da!
Vis hele sitatet...
20 års grensen på flyt gjelder kun når de går fra å være cafe til utested. Så man kan fint gå der å spise burger selv om man er under 20; man må bare være litt tidliggere på kvelden. Men er noe usikker på når denne aldersgrensen trer i kraft.
Sitat av bleh Vis innlegg
Burger på Flyt!


edit: Snurr den - det er vel 20 der, og da mister vi vel endel deltakere. Burger'n er god da!
Vis hele sitatet...
Billig pils der torsdager.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Billig pils der torsdager.
Vis hele sitatet...
Legg merke til at alle dagene jeg har skrevet er fredager eller lørdager, så ikke så aktuelt for oss denne gangen. Men takk for tipset neste gang jeg skal ut på en torsdag vet jeg hvor jeg kan gå
Meh jeg hadde sett frem til å se brukern bak Legomann avataren Oo.

Vi har jo massevis av steder å møtes i Tromsø. Nå har jeg aldri vært på flyt på ettermiddagen, men på kvelden så er ihvertfall støynivået relativt høyt.
Jeg bor ikkje lengere i tromsø, men hadde planer om å ta mæ en liten pleasure tur til Tromsø i september, hvis dere finner ut når dere skal ha den, og det passer får meg med tanke på jobban, så kjem jeg.
Mulig, bor i nordtrøndelag, kanskje vi bestiller bussbillet oppover c:
Sitat av olaPola Vis innlegg
Mulig, bor i nordtrøndelag, kanskje vi bestiller bussbillet oppover c:
Vis hele sitatet...
16 timer med buss, minst. Ikke en liten tur akkurat.. Bussbilletten er ikke billig heller, ville ikke sagt det var verdt det.
Er god pizza på Lè chef & Egon ^^
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av etse Vis innlegg
kom gjerne med ønsker. Sist gang var vi på Jonas, men er litt dyrt der. Og pizzaen er ikke så alt for mye å skryte av.
Vis hele sitatet...
ikke alt for mye å skryte av?!?
Norges beste pizza, desidert.
Sorry for OT.
Nei, pizzaen på jonas er traurig. Finn en annen plass

Vet ikke helt sikkert, men jonas går ann hvis det ikke er noen annen mulighet, burde jo være andre plasser man kan kjøpe god mat og pils. Knoll og Tott; lunsj? /middag? Steakers? (dyrt?), andre forslag?
Sitat av kn^tte Vis innlegg
16 timer med buss, minst. Ikke en liten tur akkurat.. Bussbilletten er ikke billig heller, ville ikke sagt det var verdt det.
Vis hele sitatet...
alt spørs på når man bestiller. Vi har familie i narvik, så det er mulig det blir kombinert med det.
Sitat av sam500 Vis innlegg
ikke alt for mye å skryte av?!?
Norges beste pizza, desidert.
Sorry for OT.
Vis hele sitatet...
Jonas ble ganske kjedelig når de byttet lokaler. Er ikke så koselig der lengre, synes hvertfall jeg.
Det heter Yonas, med Y. Er dere turister eller?
Yonas er ikke noe koselig etter at de fikk nye lokaler som minner om en billig burgersjappe.
Hadde jeg vært dere, ville jeg dratt på blårock, rolig der på dagtid, nesten ikke folk, veldig gode burgere, og fantastiske poteter. Driv har jo studentpizza osv, + billig pils med studentbevis.
Hadde jo vært artig å vært med på treff for første gang, men føler at det at jeg ikke er myndig legger litt demper på det.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Jonas ble ganske kjedelig når de byttet lokaler. Er ikke så koselig der lengre, synes hvertfall jeg.
Vis hele sitatet...
Enig med den.

Når det kommer til hvor dere kan ha et treff har jo Le Chef både god pizza, rimelige priser (ift. Yonas i hvert fall) og en underetasje som dere sannsynligvis får for dere selv :P
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Hadde jo vært artig å vært med på treff for første gang, men føler at det at jeg ikke er myndig legger litt demper på det.
Vis hele sitatet...
Fordi du "ikke" kan "get waisted" like the other ones?
hadde vært bra, blårock har dritbra mat så ville stemt på den!
om mange skal på døgnvill i løpet av helgen så er jo det og mulig?!
Ingen forhasta slutninger er bra, døgnvill er dårlig i år...
Sitat av uaexed Vis innlegg
Fordi du "ikke" kan "get waisted" like the other ones?
Vis hele sitatet...
Jeg har jo selvfølgelig muligheten til å drikke alkohol på private fester, og det er ikke noe problem for meg eller foreldre. Men heller det at det virkelig begrenser hva jeg kan gjøre på byen.
Ukjent
Trådstarter Donor
Sitat av sam500 Vis innlegg
ikke alt for mye å skryte av?!?
Norges beste pizza, desidert.
Sorry for OT.
Vis hele sitatet...
den var mye bedre for et par år siden. og finnes da flere bedre pizzaresturanter. For min del synes jeg ikke det er så stor forskjell mellom Yonas, Peppes og Dolly. Utenom at de 2 siste er billigere. Det smaker halvfabrikat av begge deler. Le Chef som nevnt av andre her er mye bedre. Egon er igjen veldig dyrt for en student med mindre man går på buffeten

TLDR: Etter de byttet ut dressingen sin på taco-pizzaen så mistet jeg alt av interesse for yonas xD
Sitat av kn^tte Vis innlegg
Det heter Yonas, med Y. Er dere turister eller?
Yonas er ikke noe koselig etter at de fikk nye lokaler som minner om en billig burgersjappe.
Hadde jeg vært dere, ville jeg dratt på blårock, rolig der på dagtid, nesten ikke folk, veldig gode burgere, og fantastiske poteter. Driv har jo studentpizza osv, + billig pils med studentbevis.
Vis hele sitatet...
var nylig på blorock. Og damn, den burgeren har tapt seg =/ De første årene jeg bodde her oppe var den himmelsk. Nå er den ikke lenger så alt for mye å skryte av. Flyt sin burger er helt klart mye bedre. Men Burger Man er den beste du får i Tromsø uten tvil. Men den ligger så usentralt =/

Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Hadde jo vært artig å vært med på treff for første gang, men føler at det at jeg ikke er myndig legger litt demper på det.
Vis hele sitatet...
ikke noe problem. Man MÅ ikke drikke. De første gangene jeg var på treff var jeg under 18, og det skapte abslutt ikke noe problemer. Er bare å bestille brus. Man trenger ikke være beruset for å ha det gøy på treff. Ved enkelte tilfeller er det noen som har åpnet opp huset sitt og arrangert fest etter treffet. Og om noen ønsker å gjøre dette åpner det jo for drikking for alle.
Sist endret av etse; 1. september 2011 kl. 18:33.
Sitat av etse Vis innlegg
var nylig på blorock. Og damn, den burgeren har tapt seg =/ De første årene jeg bodde her oppe var den himmelsk. Nå er den ikke lenger så alt for mye å skryte av. Flyt sin burger er helt klart mye bedre. Men Burger Man er den beste du får i Tromsø uten tvil. Men den ligger så usentralt =/
Vis hele sitatet...
Kan stemme, har ikke spist burger der på 6 år eller noe.. litt usikker, men har merket smaksforskjell på potetene. Men der tror jeg det kommer litt an på hvem som står på kjøkkenet. Ølla er dog fortsatt den samme;D
Stemmer for le chef, fantastisk biff og pizza, stort lokale. Ingen problem med mindreårige forsåvidt. Bruker som regel å være 20-60% mindreårige på treff uansett, alle er velkommen og vi biter ikke
Da får jeg vel driste meg til å møte folka bak skjermene, når som helst passer for meg.
Better than thou.
Jeg bor ikke i Tromsø lengre. Er der under TIFF, Bukta og Insomnia bare. :)
Så, neste fredag it is? Er ikke 100% sikkert at jeg kommer meg til Tromsø da (kan hende det blir lørdag), men planen er å komme meg dit da.
Ukjent
Trådstarter Donor
Lagde en påmeldigstråd her: http://freak.no/forum/showthread.php?p=2246592

Tid: Fredag 16. September : klokken 18:00
Sted: Le'Chef