Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  115 11694
Som den piercingfanatikeren jeg er, så hadde det vært kult om noen kunne skrive litt om de har piercing eller ikke, og hva folk mener om slike hull generelt.
Bilder hadde jo ikke vært så dumt å få med?

Nattbarn har nå disse piercingene:

1 i Navelen,
2 i Tungen,
4 i ene øret,
6 i andre øret,
1 i leppa,
1 i øyenbrynet.
=15 Hull

Hvis noen kunne si meg navnet på noen bra piercingsider mottas det med takk!
Piercing er greit nok det. Men gutter skal ikke ha for mange piercinger.
Sist endret av zaronix; 29. januar 2002 kl. 01:14.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Piercinger kan jo være kult nok.
Tøft på damer iaff
Spørs jo også på hvor det er, og hva det er så klart.
Nattbarn's Avatar
Trådstarter
60 1
Opprinnelig postet av Zar0niX
Litt mye useriøse poster på deg nå nattabarn..Tenk deg litt om da før du poster
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke at mine poster er så veldig useriøse. Har sett meget værre useriøse poster her i alle fall!
Hvilken post var det du siktet til som tankeløs/useriøs? Denne?
Ja...jeg tar det tilbake da. Har jo selv hatt en del useriøse poster her da.
Har kunn ring i øret, og i brysken i andre øret..
Skal ta piercering i øyenbrynet neste gang jeg har peng..
Kunne tenkt meg en i leppa og..
Syns det er diggerz og pierce seg jeg, så lenge det er med måte lixom.. Ikke 40 pierceringer i trynet lixom..
Men er du gutt?? Gutter burde jo ikke ha piercering i navlen.. Det blir jo lixom litt rart.. Jenteting lixom!!
Nattbarn's Avatar
Trådstarter
60 1
Joda, jeg er gutt, men jeg ser ikke noe galt i at gutter har piercing i navelen. det er som med smykker og klokker, det finnes feminine og maskulint designede smykker... (jeg har en sort stang med spisse pigger i navlen!) (jenter syntes det er pent i alle fall )
Better than thou.
Skjønner liksom ikke poenget med piercing liksom.. Syntes det for det meste er stygt..
Nattbarn's Avatar
Trådstarter
60 1
Poenget med piercing, det er vel like lite poeng som å gå med smykker generelt. Noen syntes det er pent, noen ikke. Jeg kan seff være enig med deg i at mye piercing er stygt, kommer helt ann på hvem det sitter på, eller om det er en fjortiss som har tatt den fordi de syntes det er så forbanna kult. men ikke alt er stygt da!

De som liker piercing, kan de jo titte
her
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Personlig liker jeg ikke piercing no særlig, kan være litt tøft på jenter da, men gutter synes jeg ikke skal ha piercing...
Jeg har 2 i øret, men jeg har ikke noe i, har 1 i øyenbrynet, skal ta en in meine groze nippel (gjør sikkert jævli vondt) , har en tattoo på høyre arm, skal få meg en til ut på våren!

Ac|d
Nattbarn's Avatar
Trådstarter
60 1
weeeeeee!!!... fett det ikke bare er negativ instilling til piercing da!!!!!!
Picering på gutter er jo kult det.... hvis du er 11 år og har hormonproblemer
husker jeg ville ha hull i øret når jeg var 10 eller no, glad jeg ikke gjorde det, er ikke no fett på gutter..

men vurderer å ta bolt i pungen, det er jo ganske fett!
jeg har kjetting gjennom pungen
Jeg synes at piercing er stygt, er min mening det ihvertfall. Faen må være ekkelt med piercing på tunga, gå å sleike og dille med den hele dagen tror jeg at jeg hadde fått rimelig nok av, men har ikke prøvd det så jeg vet ikke jeg.
Piercing er ikke helt min gig lissom, men folk får gjøre som de selv vil.. Har ingenting imot det, syns det er fett på noen, men ikke alle. Selv ville jeg ikke ha hatt piercing eller saker og ting igjennom balla som kjettinger og bolter.

Nei, tattoo er mye bedre
Smak og behag, la folk få ha hva de vil
Fin side til deg, Nattbarn: Body Modification E-zine og XXX Jihad
http://www.tribalectic.com/glrydetails3.asp?UID=1776
og
http://www.tribalectic.com/glrydetails3.asp?UID=1829

den første var litt tøff. men herregud da.. piercing i dåsa?!


http://www.xxxjihad.com/sample3.mpg OMG! Fra nå av så synes jeg alle som piercer seg er EKLE.
Sist endret av Blitzer; 30. januar 2002 kl. 07:42.
bolt gjennom pungen?????? det kan ikke være pent eller deilig!!!
kvalmt ass.......
nei, har ikkje piercing. og skal aldri ha.
som liten 12-13 åring hadde eg sotte meg i stolen for å ta hol i øyret, men eg trekte meg. og fy faen ka gla eg e for da i dag.
ei mora mi kjenner hadde piercing mellom fingrene...alle fingrene!
ekkelt....
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Jeg har selv hatt piercing underleppen (labrett) også har jeg hatt mellom øynene.. så har jeg hatt i tunga.. så har jeg hatt i begge neseborene.. men alle er borte nå.. idag har jeg drukket litt for mye.. så jah,... tok ett hull i tunga uten med vilje liksom.. men men.... angrer litt... 2 timer siden jeg tok det.. gjør inn i helvetes vondt!men det går jo over.. ihvertfall gjorde det det sist gang.. men sant.. jah... piercing på gutter er ikke så altfor kult.. hvis det er mange.. men jeg var en av de første i bergen som tok i mellom øynene .. men seff er det noen som MÅ ta det etter jeg tar det.. *urk* og da tar jeg det ut...

-sp3q
http://www.xxxjihad.com/sample3.mpg OMG! Fra nå av så synes jeg alle som piercer seg er EKLE.

FY FAEN
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg trodde ikke synet på piercing på dette forumet ville være slik det er. Hadde trodd at mange fler ville vært for det.
Men når det er sagt, så liker jeg piercinger. Akkurat nå har jeg bare ett hull i vært øre, men det skal nok fort endres. Planlegger tre hull til i ørene, å utvide de jeg allerede har og eventuelt piercinger i kinnene

Jeg syntes både gutter og jenter kler piercinger, men kanskje på forskjellige steder. Intimpiercinger er jeg ikke så for, ikke for mange heller. Det må se pent og delikat ut, og ikke overdrives.
Nå kan det jo hende holdningen til piercing også har endret seg da.
Sist post i forumet før du skrev noe var jo for sju år siden
jeg er en gutt med 2 hull i øret. men ønsker å ta et litt nedenfor leppa på venstre siden. det ser så tøft ut =D
Syns piercing er kult så lenge det passer på personen som har det og så lenge det ikke blir for mange, da passer det ikke på personen lengre og ser bare teit ut spør du meg!
Pluss at du kanskje burde tenke på hvor du tar det og hvordan folk ser på deg vis du feks tar pirecing mellom alle fingra som jeg ser noen har skrivd her

Men, det er egentlig smak og behag fra person til person
Sist endret av sykofant; 25. februar 2009 kl. 19:42.
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Nå kan det jo hende holdningen til piercing også har endret seg da.
Sist post i forumet før du skrev noe var jo for sju år siden
Vis hele sitatet...
Jeg så datostempelet først etter at jeg hadde posted svaret, hehe. Men i så fall er jeg overrasket over at det ikke har vært mer aktivitet her!
King of Spooning
Acidous's Avatar
Jeg har en i tunga og en i hver nippel.
Og den i tunga er ikke bare til pynt heller, har jo noen "praktiske" bruksområder også
Jeg vet, jeg oppdaget også at man kan tegne ting i skremen sin med det. Smilefjes hver gang!

Piercinger er greit nok, men ikke så mange at det klirrer uansett kjønn.
Jeg har piercing i underleppa.

Jeg syntes det blir for stygt med for mange piercinger i fjeset, men snakebites er kult. Vurderer å ta det selv.
12mm hull i venstre øret, samt 3 mindre som antakeligvis har grodd igjen, da det ikke har vært ring i på ca 1år.
8mm hull i høyre øre, begge ører skal opp til 14mm er planen.
1.2mm hull i høyre nippel, det i venstre har grodd igjen.
1.6mm 'der nede'

Alle hull untatt det i høyre øre har jeg tatt selv.
Vurderer å muligens å ta et i tunga, men tviler på det blir noe av det..
For de med hull i kroppen rundt forbi, kan jeg anbefale å bestille ringer/plugs etc fra Crazy-Factory.
De sender direkte fra fabrikk i Thailand, prisene er enormt lave iforhold til butikk her i Norge..
Sist endret av Lanjelin; 26. februar 2009 kl. 10:11.
Sitat av Grinder Vis innlegg
nei, har ikkje piercing. og skal aldri ha.
som liten 12-13 åring hadde eg sotte meg i stolen for å ta hol i øyret, men eg trekte meg. og fy faen ka gla eg e for da i dag.
Vis hele sitatet...
Ja huff, tenk hvis du hadde tatt hull i øret, kanskje du hadde gått lei av det og latt det gro igjen. Best å passe seg for sånt.
Sitat av Acidous Vis innlegg
Og den i tunga er ikke bare til pynt heller, har jo noen "praktiske" bruksområder også
Vis hele sitatet...
jentene digger det ja, hehe
Tok hull i tunga selv for et par dager siden, og nesten alle jentene jeg har sagt det til har sagt at de skal kline med meg når de thar grodd, så det har du nok rett i sykofant

Eneste rare er at noen sier at hull i tunga er en jenteting, det er jo helt feil.

Nyter btw min første snus på ei uke, trodde ikke man kunne snuse når piercingen ikke var "heala" ordentlig.
Hull i tunga is the shit
eneste downsiden med det er at man får vondt i tenner osv. etter en stund!
Sitat av Sunny-Den-Lille Vis innlegg
jeg er en gutt med 2 hull i øret. men ønsker å ta et litt nedenfor leppa på venstre siden. det ser så tøft ut =D
Vis hele sitatet...
Pass på at du får den langt nok ned da, sånn at du ikke splitter leppa
Det skumle med piercinger er at du vil ha hull overalt og du bare vil ha mer og mer tilslutt sitter man der som en utblokkert klirrende nålepute
Jeg kan aldri tenke meg at noen greier "uheldigvis" å splitte leppa med en piercingnål...?

Synes selv piercinger er pent på noen, men passer ikke andre, kommer helt ann på person og hvilken piercing.

Har snake bite og i begge øreflippene selv. (Symmetri er ett must)
jeg hadde 22mm i ørene. tok de ut ei stund og nå har de krympet så mye at jeg ikke har små nok plugger.
Vil 22mm krympe helt inn, trodde det var drøyt over "grensa"?

Vet at dette varierer, men trodde "gro-grensa" lå rundt 12mm?
Jeg synes noen piercinger er veldig fine, men det har blitt så vanlig så vis du vil skille deg ut med ett hull i kroppen nå, må du enten være veldig kreativ med plassering eller ha sinsykt mange, som ikke er så veeeldig pent. Selv synes jeg tatoveringer er gøyere, da kan du være så unik du vil og ha noe som sier mer om deg. ^_^
Ski for your life
kosepaa's Avatar
Har en piercing i brusken i venstreøret
Sitat av Az0g Vis innlegg
Vil 22mm krympe helt inn, trodde det var drøyt over "grensa"?

Vet at dette varierer, men trodde "gro-grensa" lå rundt 12mm?
Vis hele sitatet...
ikke helt, og det vil ikke gro igjen. er vel kanskje mellom 10 og 14mm..

ser sånn ut. heh
Jeg er ingen fan av piercinger i ansiktet.

Har selv to; en hafada (i pungen) og en vertical pubic surface bar (i området over penis, to kuler i vertikal stilling som er i ca høyde med en dames...tja...knapp)
Jeg utvidet til 5mm i hvert øre, tok det ut for mange måneder siden og det ene stoppet å gro, nå har jeg ufrivillig 3mm i det ene og vanlig i det andre, så det er nok veldig individuelt om det gror igjen eller ikke.
Har to (tre) piercinger selv, septum og snakebites (to i underleppa). Har tidligere hatt labret 3 ganger og en i tunga.
Var veldig glad i piercinger før, men foretrekker tattoveringer.
DrMight: Den sia du anbefaler folk å bestille fra, leverer den til Norge uten så altfor mye porto/frakt og ekstrakostnader?
koster 5 euro med frakt fra crazy factory. da kommer det rett i postkassa.

har opplevd litt ulike frakttider, alt i fra 4 dager (!!) til nærmere 2 uker.
Sist endret av ErikH; 27. februar 2009 kl. 13:35.
Skal man sjokkere med piercinger nå til dags så kan man gjøre som meg; Ikke ha en eneste en!
Folk gjør store øyne da, gitt!
Sitat av bronsky Vis innlegg
Jeg er ingen fan av piercinger i ansiktet.

Har selv to; en hafada (i pungen) og en vertical pubic surface bar (i området over penis, to kuler i vertikal stilling som er i ca høyde med en dames...tja...knapp)
Vis hele sitatet...
Au...?
Anyway; Jeg er heller ingen fan av bling i ansiktet. Har hatt piercing (en blomst<3) i tungen siden jeg var 14 eller noe og er fornøyd med den. Har også et hull i navlen som jeg ikke er så fornøyd med, men som jeg ikke gidder ta ut på grunn av enorme menger creds. Å ta hull noen andre plasser er bare absurd.