Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2877
Albert.Stein.Stein.
36 1
Halla. Har 1 gram med god cola og cirka 0.5 gram med amfetamin.
Tenker og ta det på nyttårsaften utover kvelden. Skal også drikke 1 flaske champis og 5 pils også.

1)Bør jeg begynne med colaen også amfetaminen?
2)Har alkoholen noe og si?
3)Blir jeg helt jævlig fakked?
Burde jeg ta annenhver linje med cola og amfetamin eller bare blande de sammen?

(Spør her fordi her har fokk egne erfaringer og ikke noe piss fra nettet)
Takk for svar-
Anonym bruker
"Rede Harpy"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har ikke du laga 1 tråd hver dag i ei lite stund om samme greia nå? Du burde jo være dreven på dette.
"Hvilken rekkefølge for best mulig rus?" osv osv osv...
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta cola på slutten av kvelden, nachet. 1 gram går jævli fort.

Samme hvilken rekkefølge du tar det.
Albert.Stein.Stein.
Trådstarter
36 1
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta cola på slutten av kvelden, nachet. 1 gram går jævli fort.

Samme hvilken rekkefølge du tar det.
Vis hele sitatet...
Tenker og begynne og sniffe tidlig bro typ 20-21 tiden
Blande de sammen eller sniffe hver for seg? Funker det bra?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har ikke du laga 1 tråd hver dag i ei lite stund om samme greia nå? Du burde jo være dreven på dette.
"Hvilken rekkefølge for best mulig rus?" osv osv osv...
Vis hele sitatet...
Det er bsre fordi jeg får mongo svar og ingen svarer spesifikt på hva jeg spør om bare alt annet mulig annet piss
Sist endret av Jens; 30. desember 2021 kl. 22:41. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Trygg Kynokefal"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Bli godt over brisen først, så koser du deg med colaen noen timer og avslutter med amfetamin når du er tom for cola. Personlig anbefaler jeg å drite i amfen. Søppel dop med kjipe ettervirkninger etter min mening. Men vi er alle individuelle.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva er egentlig motivasjonen din for å ta coke og amf? No offence men høres jo ikke ut som du har peil eller tatt det mange ganger før, så da er du jo ikke avhengig eller bitt av basillen. Syns du virkelig det er så fet rus at det er viktig for deg å druse på med både amf og coke?
Hvis du må ta noe av det så hold det enten stabilt med coke gjennom kvelden, eller ta en linje amf tidlig på kvelden og la det være med det er hva jeg ville gjort
Sitat av Jens Vis innlegg
(Spør her fordi her har fokk egne erfaringer og ikke noe piss fra nettet)
Takk for svar-
Vis hele sitatet...
Hvor vanskelig er det å bruke Google lissom? Har du så tungt for søke etter ting? Hvor gammel er du? Tror du er for ung til noe av dette her jeg.

Anyway. Drikk deg brisen og så noen få striper coke. La speeden være
Anonym bruker
"Nyfiken Husmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Amf er bare tull å men tar du d no på slutten er du sikkert i superform når nach ska slutte vess man på død å liv ska ta amf hadde jeg tatt d først men ikke sikkert du får den god feelingen på cola når du allerde har tatt amf da spar den t senere å ta coke å alko
Sitat av Jens Vis innlegg
Tenker og begynne og sniffe tidlig bro typ 20-21 tiden
Blande de sammen eller sniffe hver for seg? Funker det bra?



Det er bsre fordi jeg får mongo svar og ingen svarer spesifikt på hva jeg spør om bare alt annet mulig annet piss
Vis hele sitatet...
Du får jo spesifikke svar hele tiden. Akuratt som om du overser dem.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Jens Vis innlegg
Tenker og begynne og sniffe tidlig bro typ 20-21 tiden
Blande de sammen eller sniffe hver for seg? Funker det bra?



Det er bsre fordi jeg får mongo svar og ingen svarer spesifikt på hva jeg spør om bare alt annet mulig annet piss
Vis hele sitatet...
Hvor lenge skal du holde på? Begynner du å sniffe kl 20, er colaen borte før kl 01.

Hver for seg, hadde tatt amf tidlig på kvelden.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God nytt år =)
Her er hva jeg foretrekker å ta i rekkefølge.

Starter med 2-3 øl eller lignede. Etter det så er det gøy å ta kola, det er da det funker best. Alkohol og cola sammen er super topp og man får en viss høy og lykkefølelse.

Jeg føler at hvis en blander speed og kola så får jeg en litt daau rus. Amfetamin tar over og cola gir ikke det det kikket som en vil ha.

Men senere så på kvelden natta kan det være fint å ta litt amfetamin. Da våkner en opp litt mer og får en annen type høyhet sjønner?

Så start med kola, så amf, og alkohol funker bra sammen med begge deler.
Popp en øl, kakk litt coke opp på gutterommet, foran pcen (der du har det fett).

Sipp på ølen, smak litt på coken med nesa, smør litt under tannkjøttet og kjenn på følelsene som kommer og nyt det, bro!

Ikke drikk som en feit mann spiser alene. Ta å kos deg med det.
Colaen er for å ha det hyggelig og fett med venna. Så kanskje litt på starten og litt på slutten.

Alle snakker så dårlig om amf, men det har sin bruk. Det holder deg våken. Blir nok i mellomtiden mellom starten og slutten her for eksempel.

Cola for å starte stemningen, så amf, så cola på slutten kanskje så man slipper være våken til kl10
Anonym bruker
"Såret Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jens blir å daue
Amfetamin og kokain er en farlig blanding. Dessuten vil amfetaminen overkjøre kokainen og det vil være sløs av kokain, hold deg til en av delene.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jens blir å daue
Vis hele sitatet...
Så ille er det vel ikke.

Ta speeden først, så har du stødig form å drikke på utover.
Til etterretning: drikk litt av en god kvalitets whiskey, en god sterk øl så bør kvelden være komplett! Stimulanter er oppskrytt spøru meg. 15 års erfaring
Sitat av Villravnen Vis innlegg
Til etterretning: drikk litt av en god kvalitets whiskey, en god sterk øl så bør kvelden være komplett! Stimulanter er oppskrytt spøru meg. 15 års erfaring
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mere enig med deg. Har 14 års erfaring når det gjelder stimulanter som speed, cola piller osv. Mye bedre med kun alkohol på fest min mening..
Sist endret av Conan; 31. desember 2021 kl. 23:28.
Anonym bruker
"Blå Nøkk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Conan Vis innlegg
Kunne ikke vært mere enig med deg. Har 14 års erfaring når det gjelder stimulanter som speed, cola piller osv. Mye bedre med kun alkohol på fest min mening..
Vis hele sitatet...
Hva er dine tanker om kokain?

Hilsen student. Er det verdt 1000kr hver eneste helg?
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva er dine tanker om kokain?

Hilsen student. Er det verdt 1000kr hver eneste helg?
Vis hele sitatet...
Selvfølgelig ikke verdt det. Ikke bare fordi ikke selve rusen er verdt det men fordi man får et shitty liv psykisk av å være kokainavhengig og ja det er man når man tar det hver helg. Så må du ta mer og mer da og det er en bitteliten margin til overdose.