Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1073
Hei!

Kan noen med god erfaring og innspill hjelpe meg?

Jeg tar Oxycontin/Reltebon til vanlig for gode følelsen (rusen) og booster rusen med Oxynorm/Oxycodone etter behov.

Jeg er tom for Oxycodone nå men jeg har Lyrica.

Kan jeg blande/ta Reltebon med Lyrica?

Hvor mye bør jeg ta hvis disse to kan blandes? Jeg har tatt 30mg Reltebon nå. Hvor mye Lyrica anbefaler dere at jeg tar? Jeg skal også ta mer Reltebon snart.

Hva slags rus får men når man blander Oxycontin/Reltebon sammen med Lyrica? Noen med erfaring?

Takk for hjelp og innspill. Gjerne pisk meg og fortell om disse to ikke er bra å blande eller om det rett og slett er farlig!!! God Jul
Vet ikke om det er farlig, men lyrica på dose mellom 300-1500mg vil booste det meste ganske mye.
Har ikke tatt den komboen selv, men har kombinert det med vival, grønning og ett par andre ting. Men vær obs på doseringene, pga synergisk effekt
Tusen takk for svar! Jeg har før tatt ca. 600mg med Lyrica alene men følte ingenting, så tenkte å prøve med Reltebon nå. Håper flere kan svare meg.

Ingen som kan svare? Er det lite aktivitet på grunn av at det er Jul eller er det bare ikke som Freak bruke å være før?
Sist endret av OxySmile; 30. desember 2021 kl. 00:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Folk er vel bare lei av de samme spørsmålene hundre ganger i uka man kan finne tusen svar på med noen enkle Google søk
Sist endret av NodSquad; 30. desember 2021 kl. 00:49.
Lyrica booster vel en god del ut i fra egen erfaring, så ville prøvd meg litt fram om ikke du har brukt denne komboen før. Personlig ville jeg tatt 3-600mg lyrica og ca halvparten - 3/4 av mengden oxy jeg bruker for å få effekt alene. Har ikke erfaring med Reltebon, om det er «synonymt» med oxy er vel rådet gjeldende. Bedre å fylle på litt senere i mine øyne, enn å risikere å få i seg alt for mye.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Folk er vel bare lei av de samme spørsmålene hundre ganger i uka man kan finne tusen svar på med noen enkle Google søk
Vis hele sitatet...
Det forstår jeg godt. Men dessverre er det alltid nye folk som kommer til gamet! Jeg Googlet, finner mye men ikke akkurat svar på spørsmålet mitt. Om jeg kan ta de sammen og om rusen blir samme. Men er takknemlig for de som svarer her.

Jeg er bare ei "lita jente" som trenger litt god rus i Juletiden

Sitat av Slightlyinsane Vis innlegg
Lyrica booster vel en god del ut i fra egen erfaring, så ville prøvd meg litt fram om ikke du har brukt denne komboen før. Personlig ville jeg tatt 3-600mg lyrica og ca halvparten - 3/4 av mengden oxy jeg bruker for å få effekt alene. Har ikke erfaring med Reltebon, om det er «synonymt» med oxy er vel rådet gjeldende. Bedre å fylle på litt senere i mine øyne, enn å risikere å få i seg alt for mye.
Vis hele sitatet...
Jeg har tatt 40mg Reltebon/Oxycontin og tok 250mg Lyrica, men kjenner ikke noe spesielt altså... Bruker å få sinnsykt rus når jeg tar de men Oxynorm/Oxycodone men tom for det i dag

<3 Takk for svar klem fra ei som vil ruse seg i kveld <3
Sist endret av OxySmile; 30. desember 2021 kl. 01:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sjekk meldinger du, lettere enn å spamme ned tråden føler jeg