Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 3017
En vennine har fått ordnet noen OxyContin på 40mg.

Jeg vurderer å kjøpe et par imrg.

Det jeg lurer på er egt hvor mye er grei dose? (Ingen toleranse, testet OxyNorm 5mg og 10mg en gang, tramadol flere ganger, kodein, subutex, dolcontin)

Hvor mye er en grei dose? Sniffe eller droppe? Skal bruke ksalol og weed sammen med det.

Svelge hele greien går fint? Det er jo depot, så hvor lenge varer det?
Anonym bruker
"Identisk Mink"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei.

Hadde for en liten tid siden en i nær omgangskrets som ikke rakk å spise opp alle tablettene, heiv jeg i meg 2 fulle snusbokser m/ OxyC-Retard (10/20mg).

Jeg svelget det som vanlig.

Min regel var ikke å overstige 40 mg, per døgn.

Og ikke glem å svette ut dritten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.

Hadde for en liten tid siden en i nær omgangskrets som ikke rakk å spise opp alle tablettene, heiv jeg i meg 2 fulle snusbokser m/ OxyC-Retard (10/20mg).

Jeg svelget det som vanlig.

Min regel var ikke å overstige 40 mg, per døgn.

Og ikke glem å svette ut dritten.
Vis hele sitatet...
Edit: Du kan regne m/ å både se ut, og føle deg som en kjøttkake i et døgn.
kan være greit å vite toleransen din på opioder generelt, men har du lav toleranse så er 40mg sikkert nok, hadde en kompis som begynte å spy av 20mg. Kan være «lurt» å pulverisere de helt ellers vil depoteffekten gjøre det ganske tamt. Av alle opiodene du nevner, så er oxy den som gir mest og best rus, ihvertfall oralt.
Anonym bruker
"Plaprende Nymfe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Anbefaler å ikke ta mer enn 20mg viss du pulveriserer pillen, skrap vekk fargen på pillen før du knuser pillen inni en weedpose med en lighter. Røyk gjerne weed ca 45-1time etter pillen så kicker weeden og oxy peaken samtidig
Beste inntaket med best effekt vil være å ta pillen oralt, altså å svelge den.

40mg er en ganske høy dose for en opiat-naiv person og en ganske lav dose for en som har bygd litt toleranse.

Hadde jeg vært deg så ville jeg bitt pilla midten så du har 2 20mg piller, starta med å ta en, vente to-tre timer og om du ikke er der du vil være enda så tar du den siste 20mg. Hadde ikke oversteget 40mg med det første med mindre det er mange timer mellom hvert inntak av 20mg.

For opiat-naive mennesker er 60mg på engang regnet som en ‘fatal’ dose. Men 20mg kommer til å ha deg som en uten toleranse helt i skyene.

Likevel ville jeg anbefalt deg å droppe hele greia. Oxy er farlig digg, jeg var en av de som tenkte pfft jeg blir jo ikke avhengig, jeg er jo så psykisk sterk. Skal bare gjøre det en gang! Sånn er det ikke.

Ikke kjøp det. Men hvis du absolutt må, følg rådene. Ikke kjøp fler piller, 2-3 40mg er nok. Etter fler dagers bruk, noe du kommer til å gjøre om du har piller tilgjengelig pga hvor digg det er så vil du oppleve abstinenssymptomer, og da har toget gått og du er Mega-fucked og på god vei å ødelegge livet ditt.

Lykke til, ta det rolig, 10-20mg om gangen hver 2-3 time, stay safe.

Spør du meg får du også mer ut av pilla og pengene ved å ha den i små biter eller å tygge pilla. IKKE TA HELE. Men ta cirka 10-20mg av pilla, knus det til små biter i kjeften og svelg med cola. Farlig digge greier det der ass.

Forsiktig nå, min gode venn
Sist endret av percocetfather; 9. november 2021 kl. 06:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stum Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uten toleranse så spøy jeg av 25mg. Oxycodone vel å merke.
Tatt 50-60mg i 5-6 uker i strekk, og nå er jeg brått oppe i 70mg og redoserer gjerne med 50mg ila dagen. Oxy er godt, men i mine øyne så er det ikke SÅ godt.
Anonym bruker
"Trekantet Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Snort alle 40mg, rushet er utrolig mye bedre enn å bare svelge dem
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei.
Og ikke glem å svette ut dritten.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med det?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snort alle 40mg, rushet er utrolig mye bedre enn å bare svelge dem
Vis hele sitatet...
Droppet 10mg, og 10mg til nå.
Anonym bruker
"Stum Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Snort alle 40mg, rushet er utrolig mye bedre enn å bare svelge dem
Vis hele sitatet...
Rushet er kanskje deiligere, men hvor lenge varer rusen kontra oralt inntak?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Uten toleranse så spøy jeg av 25mg. Oxycodone vel å merke.
Tatt 50-60mg i 5-6 uker i strekk, og nå er jeg brått oppe i 70mg og redoserer gjerne med 50mg ila dagen. Oxy er godt, men i mine øyne så er det ikke SÅ godt.
Vis hele sitatet...
Det er såpass vondt så du har redusert dosen ja? ehm...
Anonym bruker
"Stum Sjøorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av FourHorsemen Vis innlegg
Det er såpass vondt så du har redusert dosen ja? ehm...
Vis hele sitatet...
Hva mener du? Synes oxy er digg, tar det ikke for smerter, men synes mange mener at det er VELDIG godt.
Sitat av Old No. 7 Vis innlegg
Edit: Du kan regne m/ å både se ut, og føle deg som en kjøttkake i et døgn.
Vis hele sitatet...
WTF? Kjøttkake
Gått på oxy og litt dolcontin nå i fem dager. Hvor lenge før abstinenser?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
jepp... God jul

Oi ser jeg skrev det i feil tråd, sorry Benzo
Sist endret av OxySmile; 5. februar 2022 kl. 11:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.