Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1850
Luxemburg legaliserer bruk av cannabis og dyrking til eget bruk opp til fire planter. Det er første stat i Europa som går for full legalisering i stedet for avkriminalisering. Regjeringen mener at det vil bidra til å holde rekreasjonelle brukere borte fra det kriminelle markedet.
Bra!
Sist endret av celtseus; 22. oktober 2021 kl. 16:39.
Verden går fremover. Spent på hvilket av de store Europeiske landene som legaliserer først.

Ville vel ikke overaske meg om Spania legaliserer etterhvert. De hadde jo en skakkjørt økonomi pre covid og en stor andel av befolkningen som røyker.
Spennende nyheter. Ja Spania tipper jeg også lett blir den neste
Anonym bruker
"Kjær Oter"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror Mexico blir neste om vi ser på verdensbasis
Tror nissenorge blir de SISTE til å legalisere.Det er jo gatewaydrug,altså rett på plata når hasjen ikke virker lenger(har jeg blitt fortalt)
datadyrkegeeknarkis
84 6
Sitat av celtseus Vis innlegg
Luxemburg legaliserer bruk av cannabis og dyrking til eget bruk opp til fire planter. Det er første stat i Europa som går for full legalisering i stedet for avkriminalisering. Regjeringen mener at det vil bidra til å holde rekreasjonelle brukere borte fra det kriminelle markedet.
Bra!
Vis hele sitatet...
WOW! Så bra. Da kanskje resten av Europa er på glid snart Hørtes jo ut som en fornuftig regulering, tilogmed
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror Tyskland er på god vei til å legalisere cannabis med det nye regjeringsskifte
Endelig fremgang! Sakte men sikkert. Håper jeg fortsatt er forholdsvis ung når jeg første gang får muligheten til å nyte lovlig cannabis *prayerhands*

Her til lands selvsagt
Sist endret av krystallkongen; 23. oktober 2021 kl. 13:36.
Sitat av krystallkongen Vis innlegg
Endelig fremgang! Sakte men sikkert. Håper jeg fortsatt er forholdsvis ung når jeg første gang får muligheten til å nyte lovlig cannabis *prayerhands*

Her til lands selvsagt
Vis hele sitatet...
Hvis jeg får oppleve det før jeg går i grava så skal jeg vel være fornøyd.
datadyrkegeeknarkis
84 6
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Verden går fremover. Spent på hvilket av de store Europeiske landene som legaliserer først.

Ville vel ikke overaske meg om Spania legaliserer etterhvert. De hadde jo en skakkjørt økonomi pre covid og en stor andel av befolkningen som røyker.
Vis hele sitatet...
Har ikke portugal allerede legalisert bruk av cannabis? mener å ha hørt noe ang london også?

Vi vil starte med å la folk gro det hjemme. Tanken er at en bruker ikke er i en ulovlig situasjon om vedkommende bruker cannabis, og at vi ikke støtter hele den ulovlige kjeden fra produksjon til transport til salg, som mye elendighet er knyttet til, sier Tamson, og fortsetter:
Vis hele sitatet...
Tenk om norske regjering engang i fremtiden også snakker med slike vakre ord. Er det lov å håpe?
Sist endret av snowden; 23. oktober 2021 kl. 15:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av snowden Vis innlegg
Har ikke portugal allerede legalisert bruk av cannabis? mener å ha hørt noe ang london også?



Tenk om norske regjering engang i fremtiden også snakker med slike vakre ord. Er det lov å håpe?
Vis hele sitatet...
Portugal har kun avkriminalisert. Tror ikke en gang frø er lov i Portugal.

Spania er litt midt i mellom. Slik jeg har forstått det har du lov til å dyrke og røyke hjemme så lenge det ikke er synlig. Tror cannabisklubbene fikk seg en rettslig smell i Catalonia så mulig de må stenge i Barcelona.

Kanariøyene tror jeg har gått inn for legalisering, men det avhenger av Madrid.

Spennende tider i vente. Tror det blir en massiv legaliseringsbølge det tiåret her.

Thailand har også begynt å skifte kurs. Medisinsk cannabis har blitt lov. Skal ikke se bort I fra at de går inn for legalisering etter corona. Tross alt mye penger i det her.
Sist endret av hestpåpinne; 23. oktober 2021 kl. 15:42.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Faen nå fikk jeg en god ide.... hva om norge blir siste sted i verden det er ulovlig. Tenk hvor mye vi kan tjene på å rane uvitende turister etc! vi bare setter inn obligatorisk urinprøve på hurtigruta og begrunner det med "potensielt større fare for potensielt terror angrep" !!!!! Dette er jo den nye oljen?