Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 2945
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg pleide å røyke brunt en god del tidligere men sklei fort over til tyngre rusmidler, og da var ikke røyking like spennende lenger. Ønsker å prøve å reversere det og heller holde meg til røyking fremfor annet piss, men vil gjerne høre deres meninger om hva som er best og hvorfor.
bruker ikke så mye cannabis nå lengre, men fortrekker hasj for flere grunner. Jeg lager som regel eddibles og hasj er mye mer potent enn grønt i min erfaring. Mye av poten er sativa og jeg fortrekker indica som er mest vanlig med hasj. Hasj gir også en kroppslig sensasjon som er bedre en pot i min mening. Grønt stinker også mye mer enn hasj når det kommer til oppbevaring og røyking. Det tar også mye mer plass som kan være et problem visst du har en større mengde. Med pot slepper du å måtte blande inn tobakk for å kunne røyke det i en joint, men jeg liker tobakk buzzen med hasj jeg.

Tilsynet og sist er det smak og behag å sammenligne hasj og pot er som å sammenligne cola og pepsi max, er samme jævla greia at the end of the day
Liker best grønt, smoothere og man kan ta uten tobakk hvis man vil det. Pleier å røyke med tobakk selv. Synes også rusen er renere, hasj føles mer "skittent" og rotete. Jeg personlig får bedre funk med grønt enn brunt selv om hasjen i utgangspunktet skal være/er sterkere, tror ikke lungene klarer å ta opp alt i hasjen av en eller annen grunn.
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Liker best grønt, smoothere og man kan ta uten tobakk hvis man vil det. Pleier å røyke med tobakk selv. Synes også rusen er renere, hasj føles mer "skittent" og rotete. Jeg personlig får bedre funk med grønt enn brunt selv om hasjen i utgangspunktet skal være/er sterkere, tror ikke lungene klarer å ta opp alt i hasjen av en eller annen grunn.
Vis hele sitatet...
Hvordan er det med bong? Må man ikke ha tobakk der heller? Jeg røyker ikke sigg lenger så hadde forsåvidt vært bedre å måtte slippe å blande med tobakk
Begge deler!
De har hver sin funksjon etter hva du ønsker ut av det. Grønt er klart best da den ikke flipper meg helt ut, blir mer balansert og sosial.
Anonym bruker
"Sinna Markmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vaper bare grønt. Dette er den nye vinen, digg å kjenne på undertoner av kaffe og lakris mot den friske sitrus-smaken.
Anonym bruker
"Underernært Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Liker du persille er det knall og mekke hasj med liker grønt best til daytime use å hasj når jeg skal sove
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det med bong? Må man ikke ha tobakk der heller? Jeg røyker ikke sigg lenger så hadde forsåvidt vært bedre å måtte slippe å blande med tobakk
Vis hele sitatet...
Går helt fint ann å røyke rein hasj på bong. Jeg gjorde det mye før, men fikk mye kritikk av andre folk fordi det var ''narkis'' å gjøre det
Anonym bruker
"Full Gaupe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Røyker ikke lengre, men det gikk i brunt, kun fordi det er billigere. Røyka det alltid reint i bong.

Grønt var for meg en sommer ting og til spesielle anledninger.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
alltid likt brunt bedre, pgr av pris og styrke.
å det er for det meste indica strains, som jeg syns er bedre.

hva jeg syns er best? opioter, brukt det minst men det er favoritten.
eller det er delt 1 plass sammen med mdma.
så psykedeliske stoffer som er svært interesant.
så kommer hasj
så benzo som ikke er noe særlig sosialt, men alene så er det fantastisk.
Anonym bruker
"Trekantet Varulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God og proffesjonelt dyrka cannabis any day.
Så lenge det ikke er sånn "mest mulig THC og minst mulig andre cannabinoider og terpener" type strain som mye er idag kun for å ødelegge toleranse og øke forbruk.
Indica over sativa i de fleste tilfeller.

Hasj funker bra det også, men i periodevis er det også det samme som med weed, man får en type som funker fett de første 2-3 gangene, så er man plutselig innrøyka og må bruke dobbelt så mye for en kortvarig high.

BHO, wax, shatter osv er mer sånn en sjelden gang for moro.
Sitat av Sitronbrussomsm Vis innlegg
Går helt fint ann å røyke rein hasj på bong. Jeg gjorde det mye før, men fikk mye kritikk av andre folk fordi det var ''narkis'' å gjøre det
Vis hele sitatet...
Ikke hør på sånne folk.
Vil bare legge til at man får tobakkserstatning.
https://www.shady.no/products/realle...ss-urtemix-20g

Jeg synes det funker bra, men aldri prøvd tobakk, så kan ikke sammenligne.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvordan er det med bong? Må man ikke ha tobakk der heller? Jeg røyker ikke sigg lenger så hadde forsåvidt vært bedre å måtte slippe å blande med tobakk
Vis hele sitatet...
Har aldri brukt tobakk i bong, være det brunt eller grønt. Tobakk i joint og blunts bruker jeg nesten hver gang, men det er digg å ha seg en ren joint en gang i blant.

Har aldri skjønt hvordan folk takler tobakk i bong, det kjennes ut som lungene har tatt fyr med én eneste gang røyken tar sin entré der nede. Nei, i bonger, dab Riga, vannpiper osv er det kun rent som gjelder for min egen del. Men jeg foretrekker den gode gamle jointen, den er uslåelig for min del
Har egentlig aldri forstått hypen med grønt, folk skal ofte ha 50 kr mer fordi det er grønning men jeg blir akkurat like fjern og i like god form på bruning så ser absolutt ikke vitsen
Foretrakk alltid brunt stort sett særlig fordi lukta er lettere å skjule. Men god brunt pleier å være no jævlig klin som tar tid å forberede. God grønt er så kjapt å mekke. En sekk prima rolig weed som man kan røyke ofte uten å blåse hodet av seg er det lite som slår. Gode bønner hvis man vil lage no fancy og bli helt kake
Sist endret av Bothrops; 4. oktober 2021 kl. 01:58.
Sitat av freebird Vis innlegg
Har egentlig aldri forstått hypen med grønt, folk skal ofte ha 50 kr mer fordi det er grønning men jeg blir akkurat like fjern og i like god form på bruning så ser absolutt ikke vitsen
Vis hele sitatet...
Smak, aroma, følelsen og lukten rundt det hele å røyke det. Noen liker å smake på god øl, andre liker god weed.

Hvis det å bli rusa er det eneste målet og man driter I det andre kjøper man det billigste. Enkelt og greit
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av freebird Vis innlegg
Har egentlig aldri forstått hypen med grønt, folk skal ofte ha 50 kr mer fordi det er grønning men jeg blir akkurat like fjern og i like god form på bruning så ser absolutt ikke vitsen
Vis hele sitatet...
Jeg skal fortelle deg hvorfor jeg har kun røyka weed, kun weed i 6 år.

Det er fordi da vet man 100% hva man får, fine flotte buds med masse krystaller og HELT ærlig du vet aldri 100% hva du får i en brun/sort klump. det kan være hva som helst.

Jeg ser på hasj som noe skittent, som "knarkene" tar, det er vanskelig å mekke opp med, klissete og "skittent".

Mens en budd er en "blomst" som er kjempe fin, ren og nydelig.


Den andre grunnen hvis jeg kan kalle det det er at det er kjempe lett å mekke opp med grønt, fjern stilk, kjør i grinder og bland med tobakk, thats it. hasj må du frem med lighter, gnikke og gnu også sitter 10% igjen i posen du fikk hasjen i, 5-10% sitterfast i fingrene dine og litt her og der.

Så derfor røyker jeg weed.. nå i det siste har jeg gått over til hasj da jeg har fått ny jobb med litt mindre betalt, så kan ikke sitte å røyke 6g med grønt i uka.
Anonym bruker
"Underernært Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fint me bedrocan,kun toppskudd22%thc 0.1%cbd å kansje 0.00001 med stilk
Anonym bruker
"Digital Nattravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dersom jeg er innrøyka så er brunt det beste uten tvil. Grønt må være topptopp for å ha optimal effekt da. Meen, har jeg ikke røyket en joint på en god stund ville jeg nok valgt grønt. Smaken er bedre synes jeg, og rusen er gjerne litt mer interessant. Synes også det er litt mer appelerende med ren blomst kontra en klump.
Anonym bruker
"Løs Hare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
@Digital Nattravn

Jeg har funnet ut at ved å bytte på å røyke forskjellig strains har fungert for meg.. jeg har vell hatt max 14 dager pause (ikke sammenhengende) i 4 år nå. de to første åra så røyket jeg bare i helgene og ikke hver dag.
Liker grønt best på dagtid og brunt på kvelden men blir mest brunt pga det gir mer å røyke på for prisen