Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2235
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Har speeda en del og elsker euforien og stuken pepper gir, samt den syke kåtheten pepper gir srlig ett døgn uti stukingen. Men her om dagen kjøpte jeg ett gram speed og når jeg linja så ble jeg stille, ikke pratsom som jeg pleier eller at jeg begynner å ta bilder/photoshoppe, noe jeg alltid gjør på stukern. Kan det ha vert en sykt dårlig pepper?
Dagsform/toleranse. Sånn er det bare
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Enig med TrippyKing.
Matematisk modell. Tar gjerne imot kritikk og forbedringer
F= DF/T*((1+R)*D))
F= Form Relativt talt
DF=Dagsform 0-100
T=Toleranse 0-100
R=Renhet 0-100
D=Dose
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig med TrippyKing.
Matematisk modell. Tar gjerne imot kritikk og forbedringer
F= DF/T*((1+R)*D))
F= Form Relativt talt
DF=Dagsform 0-100
T=Toleranse 0-100
R=Renhet 0-100
D=Dose
Vis hele sitatet...
S=Setting, kanskje den viktigeste faktoren i regnestykket ditt (som jeg vel å merke ikke forstår bæret av).
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Føler ikke setting er en viktig faktor for formen man får på speed. Mulig formen er et upresist begrep. At speedet/ruspåvirket ville være mer beskrivende. Har ikke hensyntatt noen form for eufori/disfori i modellen. Hadde jeg gjort det ville setting vært en veldig viktig faktor.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Føler ikke setting er en viktig faktor for formen man får på speed. Mulig formen er et upresist begrep. At speedet/ruspåvirket ville være mer beskrivende. Har ikke hensyntatt noen form for eufori/disfori i modellen. Hadde jeg gjort det ville setting vært en veldig viktig faktor.
Vis hele sitatet...
Veldig uenig. Settingen bygger grunnlaget for hvordan formen blir.
Jeg merker det personlig veldig godt på musikken.
Sett på mørk gangster rap å legg merke til tankegangen din sammenlignet med typisk happy musikk. Forskjellen er enorm.
Å ta speed med 10stk vil alltid oppleves mer hektisk og intenst en alene.
På et rave ville TS trolig følt seg alt annet en rolig.

Som en vis mann en gang sa:
''Selv den beste MDMA'en kan oppfattes som meningsløs uten riktig setting og mennesker å dele den med'' - Meg, 15.09.21
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
ja enig med deg på alle punkter. Men ikke i forhold til det jeg prøvde å vise med formelen. Med formelen tenkte jeg vise en slags speedpromille . Om du på en promillemåling får 1 i promille, sier det ikke noe om hvordan du opplever rusen. Men at du har 1/1000 deler alkohol i blodet.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
ja enig med deg på alle punkter. Men ikke i forhold til det jeg prøvde å vise med formelen. Med formelen tenkte jeg vise en slags speedpromille . Om du på en promillemåling får 1 i promille, sier det ikke noe om hvordan du opplever rusen. Men at du har 1/1000 deler alkohol i blodet.
Vis hele sitatet...
Da blir ''DF=Dagsform'' og (så vidt jeg forstår deg) ''F=Form relativt talt'' også riv ruskende irrelevant.
Mengde speed konsentrasjon i kroppen gir en lang faen i hvilken fot du stod opp på den dagen.
Anonym bruker
"Redd Esel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Opplevd rusfølels=DF*S((R*D)/T)
Aktivt virkestoff =(1+R*D/T)
DF= dagsform 1-10
S=setting 1-10
R= renhet uttrykt som desimal tall 10%=0,1
D= dose i mg
T=toleranse uttrykt som desimal tall 20%=0,2
Er bare jeg som har lest litt mye formler i dag og ønsker å kunne plassere alt inn i fine modeller
Anonym bruker
"Harm Fjellrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan være både dagsform og dårlig speed. Hvis speeden er av toppkvalitet blir det alltid funk uansett hvor lenge man har gått, toleranse, dagsform etc.
Anonym bruker
"Elektronisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis speeden er rein og kritthvit skal den være ganske g2g.

Jeg blir veldig rolig og fokusert, uten den "speeda" følelsen når amfetaminet er nokså rent.
Den jeg bruker for øyeblikket som er på ca 85% (fra Sverige) gjør meg utrolig fokusert og mer arbeidssom på jobb.
Anonym bruker
"Elektronisk Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og jeg får heller ingen problemer med og prate med folk.

Uten speeden så er det og tørrprate med mennesker er det værste jeg vet da jeg har litt sosial angst
Altså jeg kan bli veldig utadvent ELLER veldig inneslutta :P Det kommer litt ann på mengde, og dagsform. Superknall eller meta blir jeg som regel litt inneslutta på om jeg får overjustert bare bitte litt. Mens rimelig ren amf (favoritten) i rett dose ca 50-70mg drop, så får jeg den typiske energien, godt humør og skravla går.

Så vet ikke hvordan kvaliteten på din er, hva føler du selv på energinivået, fokuset og formen generelt?