Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3894
Jeg ønsker å lage mitt eget bord med bein som er ''u'' formet i stål f eks dette:
https://www.google.no/url?sa=i&url=h...AAAAAdAAAAABAD

Er dette mulig i praksis?
Ja såklart er det mulig.
Finnes masse videoer på youtube angående dette.
Selvsagt er det mulig. Men hvis du må spørre må du nok belage deg på at resultatet blir noe annerledes enn på bildet. Å få alle vinkler nitti grader, god overflatefinish og glassklar epoxy krever erfaring. Hva slags verktøy du har tilgjengelig er også helt avgjørende. Jeg foreslår at du prøver deg på noe enklere og ser om møbelsnekring i det hele tatt er noe for deg før du kaster bort tusenvis av kroner og hundre timer på det som garantert kommer til å bli et grisestygt bord.
Som Bomberman sier så er det ikke umulig for en glad amatør, men det er en del fallgruver man kan falle i.
Se deg opp på litt forskjellige youtubevideoer og prøv et mindre prosjekt først for å øve deg, så gir du deg selv bedre odds for å lykkes.
F.eks. er et populært prosjekt blant epoxyentusiaster å lage klokker i samme stil, det er betydelig enklere.
Alt er mulig med litt øvelse

kjøtt
Imawesome's Avatar
Trådstarter
Takker for svar kjære freaks! Ja jeg vet det er vanskelig og det er vel sikkert svindyrt å skaffe inn materialene til dette prosjektet, men det hadde jo vært kult å fått det til med en eller annen form for epoxy inni bildet