Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1024
Så et klipp på youtube hvor en politimann gikk rett i bakken etter å ha tatt/loktet (var litt uklart) i fentanyl.

Jeg tenker, hva i alle dager kan skje med K9's som sniffer borti dette? Hunder går vell mye fortere i bakken enn mennesker i denne konteksten. Har dere hørt om noe sånt?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er et punkt som har blitt tatt opp i populærmedia her og der: At i TV serier så tar etterforskeren å stikker en kniv i "dop pakken" og smaker litt med tunga e.l.

Politiet rører aldri slike ting: Det er vel bare i statene jeg har hørt om at de bruker hurtigtester på åstedet, en slags marquis test i i ampullform.
Ellers i verden så overlater politiet håndtering av selve stoffet til ekspertene: Kjemikere/farmakologer/krimteknikere.

Det du snakker om har skjedd: Dog overdosed on fentanyl during drug raid

Det er et problem de er klar over og har rettningslinjer for

Men til slutt: Jeg fant denne informasjonen etter 10 sekunder med googling, så jeg må kritisere egeninnsatsen din her, det virker ikke som om du har prøvd en gang.
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Det er et punkt som har blitt tatt opp i populærmedia her og der: At i TV serier så tar etterforskeren å stikker en kniv i "dop pakken" og smaker litt med tunga e.l.

Politiet rører aldri slike ting: Det er vel bare i statene jeg har hørt om at de bruker hurtigtester på åstedet, en slags marquis test i i ampullform.
Ellers i verden så overlater politiet håndtering av selve stoffet til ekspertene: Kjemikere/farmakologer/krimteknikere.

Det du snakker om har skjedd: Dog overdosed on fentanyl during drug raid

Det er et problem de er klar over og har rettningslinjer for

Men til slutt: Jeg fant denne informasjonen etter 10 sekunder med googling, så jeg må kritisere egeninnsatsen din her, det virker ikke som om du har prøvd en gang.
Vis hele sitatet...
Kritikk tatt, meget labert av meg å ikke søke det opp.