Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1878
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Klarer ikke treffe en åre, har sikkert 20 stikk i armen og 2 bomskud, føler jeg gjør alt riktig, har prøvd i over en time nå, har lest meg opp. Setter inn nåla i riktig vinkel, og får fortsatt ikke til. Noen tips?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Klarer ikke treffe en åre, har sikkert 20 stikk i armen og 2 bomskud, føler jeg gjør alt riktig, har prøvd i over en time nå, har lest meg opp. Setter inn nåla i riktig vinkel, og får fortsatt ikke til. Noen tips?
Vis hele sitatet...
Knyt rundt armen med et belte/skolisse/tråd. Så blir blodårene mer synlig.
Sist endret av hasjkake; 12. august 2021 kl. 18:24.
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av hasjkake Vis innlegg
Knyt rundt armen med et belte/skolisse/tråd. Så blir blodårene mer synlig.
Vis hele sitatet...
Gjør jo det, fikk satt in et skud. Men det hva jwli dærlig og litte funk og eg har helt kongepepper:/
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gjør jo det, fikk satt in et skud. Men det hva jwli dærlig og litte funk og eg har helt kongepepper:/
Vis hele sitatet...
Da ville jeg hoppet over nåla og prøvd nasalt eller dropp
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da ville jeg hoppet over nåla og prøvd nasalt eller dropp
Vis hele sitatet...
Fikk til tilslutt å fikk ikke bra funk engang, tror det er noe feil med meg, sutte inn 2 skud riktig, og bar ubhehag ingen eufori, var bare bittelitt lykkefølese de første 10 sek
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da ville jeg hoppet over nåla og prøvd nasalt eller dropp
Vis hele sitatet...
Så sier meg enig med en dropp
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan noen forklare hvordan? Hvilke type sprøyte skal man spørre etter. Og hva gjør man for å se om man treffer rett? Trekker og det kommer blod?
Har gjort det flere ganger men aldri selv
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan noen forklare hvordan? Hvilke type sprøyte skal man spørre etter. Og hva gjør man for å se om man treffer rett? Trekker og det kommer blod?
Har gjort det flere ganger men aldri selv
Vis hele sitatet...
Vis du søker opp, hvordan skytte speed freak, på google så kommer det et par detaljerte step by step til hvordan man gjør det, vis du søker om harm reduction injection på youtube, får du mange gode videoer om hvordan du skytter stoff trygest mulig. Ikke skytt i blodårene på handa de, skyt bare de på armene
Sist endret av Pope; 27. august 2021 kl. 08:53.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
[quote=sunnny01;3713175]
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kan noen forklare hvordan? Hvilke type sprøyte skal man spørre etter. Og hva gjør man for å se om man treffer rett? Trekker og det kommer blod?
Har gjort det flere ganger men aldri selv[/
Vis du søker opp, hvordan skytte speed freak, på google så kommer det et par detaljerte step by step til hvordan man gjør det, vis du søker om harm reduction injection på youtube, får du mange gode videoer om hvordan du skytter stoff trygest mulig. Ikke skytt i blodårene på handa de, skyt bare de på armene
Vis hele sitatet...
Takk
Anonym bruker
"Såret Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvorfor skal man ikke skyte i blodårene på hånda? Jeg gjør det… og på føttene
BRAND ∞ STRONG
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor skal man ikke skyte i blodårene på hånda?
Vis hele sitatet...
Ett argument mot er at du da viser hele verden hva du driver med, hvis det er av betydning for deg.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvorfor skal man ikke skyte i blodårene på hånda? Jeg gjør det… og på føttene
Vis hele sitatet...
Tynnere blodårer som lettere tar skade av at du trøkker inn 2-5ml væske med hjemmekokte kjemikalier som ikke skal være der.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Viktig at du har riktig nål i henhold til hvor tykke eller tynne blodårer du har. Du får blodsvar og sånn? Som er siste steget før det evt skal sprøytes inn. Er ikke noen ekspert da jeg har ekstrem nåle-terror-frykt. Jeg får xanor av legen for å tørre å ta blodprøve. Men har nå lest av nysgjerrighet og for å kunne informere venner som på død og liv skulle prøve nåla, da jeg i det minste kan hjelpe dem å samle rett informasjon til å gjøre det så trygd det går ann..