Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1831
Jeg har lest noe om Norge som dekriminere de fleste medisiner? Mer nøyaktig jeg leser om det norske politiet blir informert om å ignorere "små mengder" av ugress og hash (så kanskje rundt 1G) og bare finere folk som ikke gjentar lovbrytere eller mistenkte forhandlere, så noen som har et par gram hvitt eller hastighet eller til og med heroin eller 15 gram, osv

Hvor sant er det? Det er vanskelig å finne informasjon på engelsk, og jeg har ikke lært nok norsk ennå til Google på norsk.

I tillegg er jeg interessert hvor tett er grensekontrollene fordi jeg hadde 20 LSA-frø med meg i noen måneder nå, og jeg har reist rundt uten et problem så langt. Jeg hadde til og med sopp før og hundene i Polen ikke oppdaget dem. Jeg er ikke sikker på om jeg bare har det heldig, eller hvis jeg det er slik det fungerer, og de bryr seg ikke om sopp?

Og selvfølgelig lovene rundt LSA og Salvia divinorum, sopp selvfølgelig ulovlig dessverre ...

Ja, jeg vet at det er et langt innlegg, men jeg tror det vil være nyttig for folk å kjenne den kombinerte informasjonen og ikke bare meg!
Hunder bryr seg ikke om sopp fordi de mest sannsynlig ikke er trent til å søke etter det.

Har heller ikke hørt noe om at politiet har fått beskjed om å overse mindre brukerdoser. Men så lenge du oppfører deg eller har maks uflaks så får du ikke problemer. Jeg har aldri blitt stoppet av Politiet for noe rusrelatert.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Lsa frø får du kjøpt i Norge, og flein er det helt starten av sesongen til akkurat nå så bare å lete fremover.

Ingenting er avkriminalisert enda.
Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Hunder bryr seg ikke om sopp fordi de mest sannsynlig ikke er trent til å søke etter det.

Har heller ikke hørt noe om at politiet har fått beskjed om å overse mindre brukerdoser. Men så lenge du oppfører deg eller har maks uflaks så får du ikke problemer. Jeg har aldri blitt stoppet av Politiet for noe rusrelatert.
Vis hele sitatet...
Det er fornuftig for meg, og det er min erfaring på alle steder unntatt Øst-Europa hvor politiet liker å stoppe deg for moro skyld. Jeg har blitt stoppet der som turist mange ganger. Kanskje de ikke liker hvordan jeg ser ut, men jeg ser vanlig skandinavisk selv om jeg ikke er (blå øyne, blondt hår) og jeg klær ikke på noen bestemt måte heller. Jeg tror kanskje West Europe er så mindre om tilfeldige sjekker på vanlig ser folk og Øst-Europa, blir bare kjedelig?

Samme erfaring med min venn forresten, han var på ferie i Latvia, Litauen og Warszawa, han ble stoppet mye. Han møtte noen lokalbefolkningen også som sa at selv et lite beløp kan lande deg i Jain i et par år, og det er ikke uvanlig at det skal skje. Kan ikke bekrefte, men er interessant emne.

Sitat av meaculpaUIO Vis innlegg
Lsa frø får du kjøpt i Norge, og flein er det helt starten av sesongen til akkurat nå så bare å lete fremover.

Ingenting er avkriminalisert enda.
Vis hele sitatet...
Noen tips hvor du skal se etter det? Jeg hørte sauer gårder er et bra sted.

Vi fant Liberty Caps med min venn en gang i svensk skog, men det var så lite at det ikke var verdt å plukke dem og jeg sa å la dem frigjøre sporer for det neste året, men da vi kom tilbake, ble skogen kuttet ned akkurat hvor De skulle være! Så trist slutt.

Hvor kan du kjøpe LSA-frø fra? Nederlandske nettsteder liker ikke frakt til Norge på grunn av grensekontrollene de fortalte meg.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Plantasjen for lsa.
Kalles "dagfiol" på norsk
Anonym bruker
"Ydmyket Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ikke sant det du har hørt. Det du har hørt er tale om et forslag som kalles Rusreformen, men forslaget har blitt avvist av politikerene og derfor ikke innført.

Man blir fortsatt straffet for 15 gram hasj eller 1 gram heroin.

Du vil få bot for LSA også hvis politiet eller tollen tar deg med dette.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er ikke sant det du har hørt. Det du har hørt er tale om et forslag som kalles Rusreformen, men forslaget har blitt avvist av politikerene og derfor ikke innført.

Man blir fortsatt straffet for 15 gram hasj eller 1 gram heroin.

Du vil få bot for LSA også hvis politiet eller tollen tar deg med dette.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ville jeg ha problem med toll hvis LSA ikke er ulovlig?
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Du får bot for lsa i en annen form enn de frøa, og de er ikke populære pga kvalme