Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1659
skjer di fleste vennskap/kjæresteforhold/pulevenn igjennom jobb/skole/vennesirkler?

betyr det at en som meg.. uten jobb, skole eller venner kan kun få sex fra horer?
Eventuelt sjekke opp noen på byen eller finne noe på tinder El.
De færreste er dømt til et liv med kun horer. Livet er hva man gjør det til. Om man ikke har noe naturlig måtte dette skjer på, som en vennekrets eller hobby f.eks må man ta initiativet og være forberedt på å bli avvist i ne og ny.
Lykke til! Dette ordner seg helt sikkert, selv om det kan virke håpløst akkurat nå
Jeg har forståelse for at sex lett kan bli fokus, men hvis du verken har
jobb, skole (gang?) eller venner så burde du kanskje fokusere på det?
For øvrig får du ikke sex av horer, du betaler for det.

Ellers, det @moret sier.
Sist endret av vindaloo; 7. august 2021 kl. 20:59.
Forhold er oppskrytt uansett, så du går ikke glipp av noe. Sex kan du kjøpe som mann, du bidrar så klart til et forferdelig marked som består av mye utnyttelse, kriminalitet og menneskehandel, men det stopper ikke mennene fra å få det til å gå rundt. Med tanke på at du mener sex er noe man får, så sier jo det også at kanskje det beste er å kjøpe det. Da velger du hvordan kvinnen ser ut, hva hun gjør etc. og du kan skreddersy din opplevelse. Kos deg.
Sist endret av Mafakkaz; 7. august 2021 kl. 21:01.
Virker som trollebruker med så jævla dumt spørsmål men okei.. Du har tydeligvis internett og et device til å skrive på nettet med og i dag har man alle gode forutsetninger til å få gode venner og kjærester gjennom internett. Tror det er like vanlig som gjennom skole, jobb og bekjente. Det finnes utallige "søker venn"-grupper, nettsteder som aktivitetsvenn.no, chattekanaler man kan bygge gode vennskap og datingsider og apper.

Du får hverken vennskap eller kjærlighet fra en hore, bare jævlig dårlig samvittighet når det går opp for deg at hun tvang seg til å ligge med og smiske med deg fordi hun er tvunget til å selge sex i en utsatt posisjon som skader henne - og kanskje en bot på 20 laken og registrert hos politiet som sexforbryter også.
Sist endret av celtseus; 7. august 2021 kl. 22:24.
Sitat av celtseus Vis innlegg
Virker som trollebruker med så jævla dumt spørsmål men okei.. Du har tydeligvis internett og et device til å skrive på nettet med og i dag har man alle gode forutsetninger til å få gode venner og kjærester gjennom internett. Tror det er like vanlig som gjennom skole, jobb og bekjente. Det finnes utallige "søker venn"-grupper, nettsteder som aktivitetsvenn.no, chattekanaler man kan bygge gode vennskap og datingsider og apper.

Du får hverken vennskap eller kjærlighet fra en hore, bare jævlig dårlig samvittighet når det går opp for deg at hun tvang seg til å ligge med og smiske med deg fordi hun er tvunget til å selge sex i en utsatt posisjon som skader henne - og kanskje en bot på 20 laken og registrert hos politiet som sexforbryter også.
Vis hele sitatet...
Med god grunn.
Sist endret av Mafakkaz; 7. august 2021 kl. 22:33.
De beste venna mine er fra gaming! Fikk første dama mi via gaming og =)
Rinkebysvorska‘n
Stikk til utlandet(Thailand, Phillipinene, Brasil, Colombia, Ukraina, etc...Spania/Portugal funker også men ikke det samme, her er det IMO viktigere at du kan forstå språket)

I Norge matcher jeg med 0-4 av de jeg like (i løpet rdddxdddrdddxdrdxdddxxrxxdxrddxrddxrxdddxrrdxdddxddxddddrxdx dxdrxdrdrdrdrddxxxdxxrrddrrdrrxxrdxrdrxrxrxrrxxrxrxrxrxxrxxr drdrxrx4xxrxrxxrxrxrx4dr4eerr, i Nederland/Tyskland var det llittegrann bedre, i Thailand var det litt under 40%. Dette er ærlige tall (cirkaberegninger). Innbiller meg at jeg hadde hatt mer suksess hvis jeg oppga om jeg hadde jobb og hva for noe det er jeg driver med.

Snakker ikkeom prostituerte:

Hvis du var bare vil pule så kan du stikke til utlandet, er du høy, lys og under 40 år så vasser du i mus bare du kommer deg til Thailand, Phillipinene, Brasil, Colombia, etc...

Bare si at du ikke har jobb/inntekt/formue så får du filtrert ut de som vil suge penger ut av deg. Er ikke verre.

(Har bare vært i TH men mange kompiser som har fortalt fra de andre)

I Asia risikerer du å få bråk om du tæpper for mange damer i samme byen og blir der for lang tid etterpå. Snakker av erfaring her,

Lykke til mvh Møkkamannen
Sist endret av WouwseP; 8. august 2021 kl. 03:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.