Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1638
Anonym bruker
"Flink Nise"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Om jeg skulle ta med noe pulver, snakker kanskje et par gram i fly innlands.
Stor sjanse for å bli tatt?
Isåfall hva er konsekvenser?
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette spørsmålet kommer omtrent hver uke. Leser du ikke tidligere innlegg? Eller bruke søke-funksjonen?
Anonym bruker
"Forbauset Kvitnos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Dette spørsmålet kommer omtrent hver uke. Leser du ikke tidligere innlegg? Eller bruke søke-funksjonen?
Vis hele sitatet...
Så la de komme hver uke, det er her og nå spørsmål!
Jeg lurer også litt på det samme!
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er alltid sjanse for å bli tatt. Jeg har møtt hunder på tre flyplasser i Norge på innenlands, to store flyplasser, ene stedet to ganger, og en gang på en miniflyplass.
En gang markerte bikkja og jeg måtte på bakrommet mens de tømte alt i bagen, en annen gang gikk hunden mot meg uten å markere og de bare spurte hva jeg hadde gjort og lot meg gå videre. Følte de ville teste om jeg var rusa eller redd.

Konsekvensen kan bli tatt for smugling, transport eller minste fall besittelse
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Vil du ha sjansen utregnet i sau per liter eller kokkosbolle?

Det finnes intet svar på førstnevnte, jeg har sett flere innenlandsflyvninger der man måtte passere narkohund, så det eneste vi kan si for sikkert er at sjansen for å bli tatt er der.

Konsekvensene er jo politianmeldelse og mest sannsynlig bot.
Anonym bruker
"Lettet Klappmyss"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det er alltid sjanse for å bli tatt. Jeg har møtt hunder på tre flyplasser i Norge på innenlands, to store flyplasser, ene stedet to ganger, og en gang på en miniflyplass.
En gang markerte bikkja og jeg måtte på bakrommet mens de tømte alt i bagen, en annen gang gikk hunden mot meg uten å markere og de bare spurte hva jeg hadde gjort og lot meg gå videre. Følte de ville teste om jeg var rusa eller redd.

Konsekvensen kan bli tatt for smugling, transport eller minste fall besittelse
Vis hele sitatet...
Glemte å legge til at jeg ikke hadde noe på eller med meg disse gangene selvom hunden reagerte. Lukta satt i klæra og sekken fra tidligere normalt bruk tror jeg.
Har hatt ca 16-20+ innenlands flygninger i året de siste 10 årene. Aldri møtt på en hund på verken innlands eller utenlands. Har vært mye i utlandet over alt i verden.

Ser ikke for meg at de gidder å bruke ressursene sine på innlands flygninger da det er smuglere fra utlandet som er målet fra tollen.
Spesielt nå som grensene er åpnet igjen og smuglingen via fly fra utlandet kan starte igjen mtp covid.

I min periode som misbruker har jeg tatt med meg kokain, MDMA, piller og hasj til land som Tyrkia, Danmark og Nederland uten å være engstelig for å bli tatt.
Har også tatt med meg steroider sprøyter til UK og Tyskland uten å være redd.
En hvit man fra Skandinavia er ikke akkurat første de undersøker.
Og jeg er en person som lett blir engstelig.

Når jeg bodde i Oslo og pendlet hjem hadde jeg alltid med meg hasj enten analt eller ned i sokken.

Sluttet å ha det i sokken når jeg ble tatt ut i tilfeldig kontroll og kropps visitert på Gardermoen. Skoene måtte av å de føttene, sammen med resten av kroppen. Intet funn
Piller har bare blitt liggende i toalettvesken i vitaminboks.

Ikke bruk zip-pose gjennom røntgen.
Jobben til vekterene er ikke å se etter dop men å se etter farlige gjenstander og sprengstoff, så du trenger ikke å bekymre deg for de.
Skulle jeg smuglet innlands igjen hadde jeg gått for å ha det i bokseren eller analt.



På vei inn til Norge var jeg derimot betydelig mer nervøs og hadde aldri med noe annet en kvoten.
Har blitt tatt dratt inn av tollen 5 ganger da jeg har vært nervøs. Og nervøsiteten blir ikke bedre etter å ha bli tatt inn en gang for å si det slik


Hvorfor i alle dager skulle Tollvesenet stå å ha kontroll innenlands når de skal bruke resursene sine på utenlands reiser?
Da må du i såfall være veldig uheldig. Eneste grunnen jeg kommer på er at de venter på noen som har vært utenlands eller direkte tips om noen som skal smugle innenlands.

Vil ikke anbefale noen som helst om å smugle ut av landet da det er som å spille russisk rullet. Men er man dop hue så tenker man ikke klart.

Ville ALDRI gjort det den dag i dag.
Man blir heldigvis klokere med årene.
Sist endret av Riskremen; 1. juli 2021 kl. 00:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.