Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 3079
BRAND ∞ STRONG
Anbefalinger tegnebrett med max pris ca. 4500kr?

Jeg har bla. sett på denne Wacom One 13 Pen Display (Komplett)

+
Kommer til å bruke det primært sammen med Photoshop og Lightroom,
både til fotoredigering og til tegning.
Sist endret av vindaloo; 28. mars 2021 kl. 01:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Som en som har eid og "slitt ut" mange Wacom-brett...
Det er helt ut nå.

iPad Pro med Magic Pencil er så mye bedre.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Litt vel bastant å si at "wacom er ut". Med en iPad er man låst til iOS, med en wacom eller xp pen har man valgmuligheter.

Jeg har en wacom intuos pro som jeg desverre ikke bruker nok, men er ganske fornøyd, dette er et tegnebrett uten skjerm da. Jeg er ingen kunstner men den gjør jobben.

Har hørt fra en kollega som kjøpte xp pen (som har skjern) som er veldig fornøyd.
Har ingenting negativt å si om den du lenker til fra komplett.

Ellers kan denne fra XP pen være god, den er 15,6 tommer, så en smule større enn den du lenket til.
Sist endret av Dodecha; 28. mars 2021 kl. 14:05.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Crimson Snow Vis innlegg
iPad Pro med Magic Pencil er så mye bedre.
Vis hele sitatet...
..og 10k dyrere.
En eks av meg var kunstner, og hun sverget til ett merke som hette Bamboo
Sitat av Mokkasinen Vis innlegg
En eks av meg var kunstner, og hun sverget til ett merke som hette Bamboo
Vis hele sitatet...
Det er wacom.

Jeg har selv et wacom intous pro 4, begynner å bli noen år nå men jeg har aldri hatt et problem med det og det funker like bra som det gjorde da jeg kjøpte det. Inntil jeg føler for å legge mye penger i et tegnebrett med skjerm (ikke apple) så duger det og vel så det.
Remarkable! Ingen over, ingen ved siden.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Remarkable! Ingen over, ingen ved siden.
Vis hele sitatet...
Takk.
Tar det med i vurderingen.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Takk.
Tar det med i vurderingen.
Vis hele sitatet...
Sitter med blant annet nest nyeste Samsung modell med sånn fancy penn. Denne hadde vært klart mest praktisk på reise etc, da den også har alt av mobil/pad funksjonalitet.

Har enda ikke klart å fullføre ett eneste dokument/notat med denne. Det er rett og slett en verden av forskjell.

Særlig om du er vandt til å bruke papir og penn, slik jeg er.

Er ingen overdrivelse å si at remarkable har vært det største løftet i produktivitet noe verktøy noensinne har introdusert meg for.
BRAND ∞ STRONG
Trådstarter
samsung telefon?
For den jeg linker til øverst kan også brukes mot smart telefon. IOS og Androide.
Sitat av vindaloo Vis innlegg
samsung telefon?
For den jeg linker til øverst kan også brukes mot smart telefon. IOS og Androide.
Vis hele sitatet...
https://www.google.no/shopping/produ...:1,prmr:1,cs:1