Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 3820
Gjorde noe som ikke var smart på reddit. De fant og banna alle kontoene mine permanent. Jeg vil gjerne tilbake igjen det men er vel liten vits i å bare lage ny konto når en admin banna meg manuelt? Er det ny IP adresse som må til?
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Om det er IP ban må du ha ny IP-adresse, men om det er en klassisk ban, kan du bare lage ny konto/bruker.
Kjør på med vpn om du har en
Trådstarter
9 1
Er det noen måte for meg å se dette på? Var full bann med rødt skilt oppe på alle kontoene, så ikke bare et ban fra en bestemt subreddit.
Mulighet til å fortelle hva du gjorde som var så ban-worthy?
Trådstarter
9 1
Det var en diskusjon om øhh, "rekreasjonelle remedier", det ble litt varmt under hatten og min første konto ble banna i 14 dager. Gikk så tilbake med en annen en for å fortsette diskusjonen og da smalt det. Ble banna for brudd på "content policy".
Hvis du blir bannet ifra 1 konto, er det som oftest en regel på de fleste nettsider at du ikke kan logge inn på en annen konto for å fortsette. "Ban evasion". Vet ikke om det er sånn reglene er på reddit, men det er min gjetning. Spør internettilbyder om ny IP adresse.
Trådstarter
9 1
Ja, de har vel banna alle gratis alternativene sikkert. Litt pain egentlig :P
Pleier å gå inn via https://catsyproxy.com/ når jeg blir banna, har fungert greit hittil men er usikker om det funker på reddit
Trådstarter
9 1
Takker.