Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  28 2481
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Jeg bestilte nylig fra sverige et par ting. rundt 1000 xanax, et par tønner testosteron, rundt 40 oxy 80mg, noe insulin og metmorfin i en pakke. I postkasse på fredag var det et brev fra politiet hvor de kaller meg inn til et avhør.
Er jeg helt fukked eller?
Jeg har ingenting på rullebladet, bortsett fra en bot for offentlig urinering og brannstiftelse (fyrverkeri 15år gammel)
Spørs hvilke spor du har lagt igjen. Har de gode bevis på at det er deg ser det dårlig ut.
Sitat av frukoman Vis innlegg
Spørs hvilke spor du har lagt igjen. Har de gode bevis på at det er deg ser det dårlig ut.
Vis hele sitatet...
Visst han bare har pakke med navn på?
Sist endret av Sitronbrussomsm; 28. februar 2021 kl. 01:29.
Altså... Hvordan har du bestilt? Er å nekte en mulighet? Hvem som helst kan sende deg noe...
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Sondre Vis innlegg
Altså... Hvordan har du bestilt? Er å nekte en mulighet? Hvem som helst kan sende deg noe...
Vis hele sitatet...
En kar på et forum som bor i sverige. Jeg har bestilt flere ganger i fra han. Jeg har betalt han i btc og bankoverføring tidligere.
Det som skal skje er at du får en mystisk pakke som du ikke aner hvorfor ble sendt til deg i tollen, politiet kommer nok til å spørre om den men den vet jo ikke du noe om.
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Det som skal skje er at du får en mystisk pakke som du ikke aner hvorfor ble sendt til deg i tollen, politiet kommer nok til å spørre om den men den vet jo ikke du noe om.
Vis hele sitatet...
Skal jeg bare late som jeg er heilt sjokka
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, hva faen? Har noen seriøst sendt deg dop i posten? Skjønner ikke hvem det kan være... Jeg driver da vel ikke med dop!!! Kan dere være så snill og ta den idioten som sendte meg dette? Jeg er helt imot dop!

Sånn.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Skal jeg bare late som jeg er heilt sjokka
Vis hele sitatet...
Du skal iallefall ikke innrømme noe som helst og ikke godta noe forelegg. Bevisbyrden ligger på dem, og trikset dems er oftest å få til en innrømmelse ved å skremme/presse i avhør. Står man imot vil det svært ofte bli henlagt, med mindre du bor i cowboy-fylke hvor politi har lite å finne på.
Allikevel er det bare å nekte for kjennskap, spill gjerne sjokkert om du gidder, det har ikke egentlig så mye å si, så lenge du ikke innrømmer noe.
Det eneste de vel kan felle deg på er betaling.
Og om den er utført via bitcoin som du nevner
så kommer du nok langt ved å nekte.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av vindaloo Vis innlegg
Det eneste de vel kan felle deg på er betaling.
Vis hele sitatet...
Eller dette innlegget...
Når du kommer inn til avhør så bare spill helt sjokka og at du har ingen aning, kanskje ikke dra den alt for langt sånn det ikke ser troverdig ut så kan du nok komme deg unna. Har hatt en del andre saker (knivtrusler, vold osv) der de har hatt greie bevis imot meg men endt opp med å henlegge saken siden jeg snakka godt for meg i avhør. Putt på sjarmen og håp på det beste, good luck!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja, hva faen? Har noen seriøst sendt deg dop i posten? Skjønner ikke hvem det kan være... Jeg driver da vel ikke med dop!!! Kan dere være så snill og ta den idioten som sendte meg dette? Jeg er helt imot dop!

Sånn.
Vis hele sitatet...
Tenk at noen gjør sånt med folk a gitt.
Merkelige greier altså.
Når du kommer inn til avhør så bare spill helt sjokka og at du har ingen aning, kanskje ikke dra den alt for langt sånn det ikke ser troverdig ut så kan du nok komme deg unna. Har hatt en del andre saker (knivtrusler, vold osv) der de har hatt greie bevis imot meg men endt opp med å henlegge saken siden jeg snakka godt for meg i avhør. Putt på sjarmen og håp på det beste, good luck!
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De har gode bevis så hør hva de sier og vurder å tilstå for å få strafferabatt. Dette innlegget er også en innrømmelse som potensielt kan brukes i mot deg om mengdene du har skrevet her er identiske med faktisk beslag.....
Anbefaler forresten å slette innlegget og brukeren snart, hjelper kanskje ikke veldig mye men blir evt litt mer arbeid for politiet visst de sjekker loggen din
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller dette innlegget...
Vis hele sitatet...
Ja, blir gøy hvis dem drar fram en utskrift av denne tråden og sier: "Ja, du har visst fått med deg alle unnskyldningene".
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hadde vært artig om de refererte til "arg spissmus" i retten
Anonym bruker
"Oppblåst Kimære"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har tipset politiet om denne tråden, og siden ts var så nøye med å beskrive innholdet i pakken blir det nok en enkel oppgave for de å koble mottaker som ts i denne tråden.
Lykke til i avhør
Det blir vel like lite vanskelig for politiet å identifisere TS som mottaker siden h*n også var så nøye med å beskrive tidligere møter med politiet og innhold på rulleblad i denne tråden. Må jo si sånt gjør meg litt flirfull.
Lykke til i avhør ja, "Arg Spissmus".
New generation
colakork's Avatar
For noen jævler av folk dere er da Lite å fylle hodene med om dagen kanskje?
Du skriver du har betalt han i BANKOVERFØRING tidligere, også forventer du å ikke bli tatt? Ja nei, ha en fin dag videre..
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Eller dette innlegget...
Vis hele sitatet...
Tenkte akkurat det samme...
Sitat av colakork Vis innlegg
For noen jævler av folk dere er da Lite å fylle hodene med om dagen kanskje?
Vis hele sitatet...
Alt er Korona stengt, så hva tror du? Kjeder vettet av meg for tida.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
De har gode bevis så hør hva de sier og vurder å tilstå for å få strafferabatt. Dette innlegget er også en innrømmelse som potensielt kan brukes i mot deg om mengdene du har skrevet her er identiske med faktisk beslag.....
Vis hele sitatet...
Bullshit. Den tekniske bevisbyrden er stor, og selv om politiet skjønner at det er du må det bevises i en rettssal. Bare nekt du så kommer det et nytt brev med henleggelse om ikke lenge
Nekt nekte nekt
Du har jo egentlig bare et alternativ, det er å nekte. Du kan jo for all del innrømme det, men det ser ikke ut til at det er et alternativ for deg. Helt ærlig, hadde ikke gjort det selv, hvem hadde?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg har tipset politiet om denne tråden, og siden ts var så nøye med å beskrive innholdet i pakken blir det nok en enkel oppgave for de å koble mottaker som ts i denne tråden.
Lykke til i avhør
Vis hele sitatet...
Ikke fuck med hue til folk.

Send en PM til en av administratorene og be de slette innlegget ditt, sånn i tilfelle du ikke var klar over at det var en mulighet. Tviler på at det første de gjør er å sjekke freak.no
Liste over crew/administratorer
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hæ? Har noen seriøst sendt meg dop i posten?? Hvem da? Vet du ikke? Eh ærlig talt, kødder dere med meg nå? Jeg har aldri vært borti dop og kunne aldri tenkt meg å leke med noe sånt, det er jo skadelig!

Beklager, men jeg forstår ingenting av dette her.. Hvem skulle ha gjort noe sånt? Sende meg dop i posten for moro skyld? Finn den idioten vær så snill! Nei, jeg erkjenner ikke straffskyld, dette her har jeg ingenting med å gjøre. Beklager, men jeg får ikke sagt noe annet.. Nei! Jeg har INGENTING MED DETTE Å GJØRE! Nei, nå slutter jeg å svare på dine spørsmål. Ingen kommentar. Ingen kommentar. Ingen kommentar. NEI, jeg erkjenner ikke straffskyld sa jeg jo! Ingen kommentar. Ingen kommentar.
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil helst holde koden til telefonen min privat. Nei, du får ikke passordet til den krypterte PC-en min heller. Jeg har som sagt ingenting med dette å gjøre. Hva? En tråd på freakforum som ligner på denne saken? Hva er freakforum? Jaha, er det et forum som er laget av Kripos? Og det er bare narkiser og idioter der? Nei, beklager, jeg vet ikke hva et forum er engang..