Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1118
Anonym bruker
"Fregnete Havmann"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
er som en slags stivhet i ansiktet eller et slags trykk. noen som vet hva det kan være, eller han opplevd det samme?
akkurat som at smilet "henger igjen" eller at musklene henger igjen, vanskelig og forklare, håper noen skjønner hva jeg mener

Sniffer/dropper amf, av og på i 2-3 år..
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kan i værstefall være en overdose da "muscle cramps, spasms, pain, or stiffness" er en vanlig bivirkning av det.
Det kan også være pga "twitching, twisting, or uncontrolled repetitive movements of the tongue, lips, face, arms, or legs" som er mindre vanlige bivirkninger men som mange merker, er ikke bare mdma som får kjeften til å gå.
Eller det kan være cuts, urent eller en haug med andre ting.
Anonym bruker
"Hoppende Fe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke helt vanlig å bli stiv i ansiktet når man har snorta en del? Jeg bruker ikke sånne saker men hører alle på nach si det og ser det jo på dem og
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det ikke helt vanlig å bli stiv i ansiktet når man har snorta en del? Jeg bruker ikke sånne saker men hører alle på nach si det og ser det jo på dem og
Vis hele sitatet...
Nå har jeg aldri brukt mye amf eller brukt det jevnlig, bortsett fra ved 1 anledning og da ble det også alt for mye for en førstegangsbruker.
Var stiv i hele kroppen en uke etterpå, men hadde også gått 1 mil da

Mener å ha lest at det å bli stiv i muskler og ledd er en ganske så normal bivirkning av flere forskjellige stimulanter i høye doser, men at det også kan forekomme i normale doser, ikke ta det her som fakta for jeg er ikke helsepersonell eller amfekspert, men vil tippe en litt stor dose har noe med saken å gjøre, ettersom TS har brukt av og på i 2-3 år, det er jo også forskjeller på styrke, renhet osv fra dealer til dealer så kan jo alltids være at det er cutta med noe som feks bedøver.
Normalt! Har det på makka hele tiden, er på det nå faktisk. Aner ikke hvorfor man får det men jeg får det. Men helt normalt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er som en slags stivhet i ansiktet eller et slags trykk. noen som vet hva det kan være, eller han opplevd det samme?
akkurat som at smilet "henger igjen" eller at musklene henger igjen, vanskelig og forklare, håper noen skjønner hva jeg mener

Sniffer/dropper amf, av og på i 2-3 år..
Vis hele sitatet...
Det er ganske vanlig å spenne/stramme musklene ved inntak av amfetamin.
Noen ganger over lang tid uten å være klar over det.

Merker ikke så mye til det selv lengre og nesten aldri på meth.
Gate amfetamin på 90 tallet derimot..
Jeg har sett folk spenne kjevene så mye at de nærmest har blitt kronifisert.
Makka tryne eller hva mann skal kalle det.