Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1628
Skal på overnatting hos en kompis. Vi har 0,8g hver med brunt. Jeg har null toleranse pga urin test i 10 måneder. Mye burde jeg ha i hver jay?

Har røyka 0,1g av det her i pipe. Blei ganske høy. Kunne godt tenkt meg å bli en mellom greie mellom høy og skækk. Liker ikke å være heeelt skækk.

Det jeg tenker er 0,2g. Da hadde jeg hatt 4 jays som jeg kunne fordelt utover kvelden/natten. Er dette nok?

Høres mby litt pinglete ut, men jeg tåler naturlig ganske lite.
Sist endret av Ung og dum; 8. februar 2021 kl. 00:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ung og dum Vis innlegg
Skal på overnatting hos en kompis. Vi har 0,8g hver med brunt. Jeg har null toleranse pga urin test i 10 måneder. Mye burde jeg ha i hver jay?

Har røyka 0,1g av det her i pipe. Blei ganske høy. Kunne godt tenkt meg å bli en mellom greie mellom høy og skækk. Liker ikke å være heeelt skækk.

Det jeg tenker er 0,2g. Da hadde jeg hatt 4 jays som jeg kunne fordelt utover kvelden/natten. Er dette nok?

Høres mby litt pinglete ut, men jeg tåler naturlig ganske lite.
Vis hele sitatet...
Tja, kanskje om den er god. Evt spis om du vil ha rus hele kvelden spis en klump på 0,3, 0,5 blir kanskje litt drøyt.

Heller rull opp, med 0,3 i per om du vil røyke.
Sist endret av vet_ikke_jeg; 8. februar 2021 kl. 00:32.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
syns 0,2 høres veldig fint ut
Sitat av vet_ikke_jeg Vis innlegg
Tja, kanskje om den er god. Evt spis om du vil ha rus hele kvelden spis en klump på 0,3, 0,5 blir kanskje litt drøyt.

Heller rull opp, med 0,3 i per om du vil røyke.
Vis hele sitatet...
Kan evt lage to 0,3 også ha en 0,2 til nattings

Hasj blir fort litt overwhelming for meg. Kan få skaffa meg noen valium så blir det bra. Men gidder faktisk ikke å sovne. Muligens jeg avslutter dagen med en 0,2 og noen valium, så går det fint å sovne.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
syns 0,2 høres veldig fint ut
Vis hele sitatet...
Ja. Fordi jeg røyka 0,3 for en stund sida på basically null toleranse. Og da blei det litt mye for meg. Vil bare slappe av å snakke. Liksom målet er å være fungerbare, ikke å sitte å stirre inni veggen hele kvelden.
Sist endret av Ung og dum; 8. februar 2021 kl. 00:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Spørs litt på bønna, men etter en så lang pause skal det veldig lite til. Hvis jeg har hatt pause noen uker så holder det med 0.1 i joint ,så sikkert fint med 0.2 siden dere er 2. Bruk nok tobakk så minst mulig hasj ryker vekk.

Hvis det blir litt lite med 0.2 den første jointen kan du bruke 0.3 i de neste og heller få en joint mindre
Sist endret av Bluesky_; 8. februar 2021 kl. 03:29.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Spørs litt på bønna, men etter en så lang pause skal det veldig lite til. Hvis jeg har hatt pause noen uker så holder det med 0.1 i joint ,så sikkert fint med 0.2 siden dere er 2. Bruk nok tobakk så minst mulig hasj ryker vekk.

Hvis det blir litt lite med 0.2 den første jointen kan du bruke 0.3 i de neste og heller få en joint mindre
Vis hele sitatet...
Vi har 0,8g hver, ikke på deling. Så jeg har nok til 4 0,2 til meg selv liksom. Men gjør som du sa, starter med en 0,2 så ser jeg om det var litt mye eller lite.
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Bruk nok tobakk så minst mulig hasj ryker vekk
Vis hele sitatet...
Folk som sliter med dette har 7 valg
  • Røyke bong
  • Røyke bøtte
  • Røyke "jordhuggu" som de tydeligvis kalte det i Toten.("bong" laget av små tunellen under jorden)
  • Spise det
  • Dele det opp i bittesmå partikler og snorte det
  • Løse det opp i vann, edikk og svovelsyre. suge det opp igjennom en hel loff og skyte det nederst i høyre ballestein.
  • Røyke jointen aktivt i stede for å prate 5-10 min mellom hvert trekk
Sist endret av knert1; 8. februar 2021 kl. 07:42.
Anonym bruker
"Sprudlende Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeez, røyk nu bare bønna TS, det her e ikke rakettforskning.
Anonym bruker
"Ond Svartrotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Mulig jeg husker feil men det ikke du med angst og psykoser av å røyke hasj? Hvis det er tilfelle så ikke røyk i det hele tatt. Tar jeg feil og du aldri har hatt problemer med effekten (du skriver hasj kan bli overwhelming for deg.. Ergo problem) så hadde jeg lagd første jointen til 0,3 og heller lagt den fra meg etter halve er røykt, og sutte på noen trekk til etter å latt den ligge litt. Også vurdert et par timer senere om det var passe, for lite eller for mye og rullet de neste jointene etter det.
Krysser fingrene for at du/dere ikke sprer corona.

4 stk á 0,2 høres fint ut. Hvis du tror det blir mye, kan du feks starte med å røyke halvparten først.
Alt må ikke være så firkanta! Du trenger da slettes ikke å bestemme dette forut... Røyk litt og se an. Ta noen trekk, legg vekk jointen og etter 20 minutter kan du vurdere om du vil ta noen trekk til.
Tror du overtenker denne litt altså. Altså fint at du er forsiktig men det går ann å røyke feks en halv joint også vente med resten? Jeg gjør ofte det da jeg foretrekker å bli litt høy og ikke skækk.
Bare bruk fingra til å ta av gløden. angående dosering er det vanskelig for oss å vite. Men bedre du røyker litt. du trenger ikke røyke hele jointen på en gang. sånn som jeg leser det så anbefaler jeg deg ikke å lage edibles.
Lykke til.
Prøv deg forsiktig frem utover kvelden. Har absolutt NULL toleranse selv. Røyker ikke lenger. Et trekk fra en J, og jeg flipper fullstendig. Hasj gir meg mer hjertebank en amf. Da er det ikke verdt det lenger etter min mening.
Sist endret av Viper33; 8. februar 2021 kl. 15:45.
Haha ja jeg overtenker det meste. Lager meg 4 jays også røyker jeg litt her og der.

Kompisen er gira på å ta en 2mg rivo før vi røyker. Hvis jeg blir litt paranoid av hasj, tar rivo vekk det da?

Greia er at jeg elsker det psykiske med hasj, men er ganske sterkt fysisk på meg. Og det kan fort bli litt ubehagelig. Er som en veldig sterk prikking i hele kroppen. Dette er komfertabelt når jeg er høy men ikke når jeg er skækk.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Røyk mindre så slipper du ubehag, dessuten gir ofte ubehaget seg i stor grad, for mange, etter 20 min.

Ikke lær deg å ta rivotril eller tillat deg selv å ta det imot fra andre.Det er et håpløst spill som ender i dass
Sist endret av meaculpaUIO; 9. februar 2021 kl. 01:25.