Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  691 108357
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Ok, men den høres litt rar ut. Jeg regner med at kommer kanskje 200-300 personer på festen blir det ikke på en måte litt rart at de selger billetten over alt i landet?

Hva heter arrangemange/fetsen likksom? Freakfest 10 år?
Vis hele sitatet...
Det er praktisk og lettvint for oss. Hva er rart med det?

Arrangementet heter Freakfest 2011.
Sist endret av mentalmelt; 17. april 2011 kl. 19:47.
Sitat av twisted shroom Vis innlegg
Ok, men den høres litt rar ut. Jeg regner med at kommer kanskje 200-300 personer på festen blir det ikke på en måte litt rart at de selger billetten over alt i landet?

Hva heter arrangemange/fetsen likksom? Freakfest 10 år?
Vis hele sitatet...
Jeg ser ikke hvordan det kan være rart da det er brukere fra over alt i landet som vil komme.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av loathsome Vis innlegg
Jeg kommer til å spille MYE wonky dubstep, gled dere!
Vis hele sitatet...
Snegler spiller vel også dubstep, så du blir ikke alene
The more the merrier
Jeg kommer med flere, Sinister er btw helt rå til å "snurre plater" !
Up
Very Important Pyrotechnician
Up's Avatar
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Jeg vil gjerne se dere på festen, men i utgangspunktet så har vi ikke budsjett til å betale noen for å hjelpe til. Dette er som sagt et dugnadsprosjekt, og vi som arrangører tar oss heller ikke en krone betalt for jobben vi gjør.

Hvor ser du for deg at vi kunne søkt om støtte til å betale for dette?
Vis hele sitatet...
Da kan det bli litt vanskeligere. Men hva hvis vi kommer HVIS vi vinner hele greia, noe som krever at freakene stemmer på oss, og støtter oss OM vi kommer til semi og Finale
Ser allerede at mange har kommentert på YT, noe som gjør at klippet blir mere sett og det er jo da tydelig at folket liker det de ser!
Men jeg kan gjerne se for meg enda mer!
200-300 de var bare oslo folk de, De må nok fikses fester selv i andre deler av lande, Om jeg ikke tar feil,??

Tror de kan bli vansklig for åss, Bonde Freakfest å få bilet,
Sitat av qtippz Vis innlegg
200-300 de var bare oslo folk de, De må nok fikses fester selv i andre deler av lande, Om jeg ikke tar feil,??

Tror de kan bli vansklig for åss, Bonde Freakfest å få bilet,
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle det være noe vanskeligere for dere?
Sitat av qtippz Vis innlegg
200-300 de var bare oslo folk de, De må nok fikses fester selv i andre deler av lande, Om jeg ikke tar feil,??

Tror de kan bli vansklig for åss, Bonde Freakfest å få bilet,
Vis hele sitatet...
Det er jo tross alt bare å bestille på nett. Eller gå til hvilken som helst annet utsalgsted når det kommer på plass.
Sitat av moret Vis innlegg
Det er jo tross alt bare å bestille på nett. Eller gå til hvilken som helst annet utsalgsted når det kommer på plass.
Vis hele sitatet...
Har det kommet biletter på nett enda?
Det skulle egentlig komme i dag, men jeg har ikke sett noe til dem enda. Vi får bare vente litt til.

My bad. De kommer visst i morgen sier Forc =)
Sitat av mentalmelt Vis innlegg
Det skulle egentlig komme i dag, men jeg har ikke sett noe til dem enda. Vi får bare vente litt til.

My bad. De kommer visst i morgen sier Forc =)
Vis hele sitatet...
Hvilken nettside er det som kommer til å selge disse bilettene?
Billettservice?

Prøvde å søke "fabrikken" på bilettservice sine sider, men fant ikkeno'...
Sitat av Jonta Vis innlegg
Tenkte også å spørre om Binärpilot. Og hva med MadSky?

Har sjauere mulighet til å være med på fortreffet? Jeg vil heller gå glipp av førstnevnte til fordel for sistnevnte.
Vis hele sitatet...
mad sky er digg!
binærpilot aner jegi kke hva er!
Sist endret av Knäppgök; 22. april 2011 kl. 16:52.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
13 års jubileumet blir sjuuukt! Da er jeg sikkert +2000 postfreak, og bor i kjelleren til Mamma
Sitat av Turbolego Vis innlegg
Hvilken nettside er det som kommer til å selge disse bilettene?
Billettservice?

Prøvde å søke "fabrikken" på bilettservice sine sider, men fant ikkeno'...
Vis hele sitatet...
Ja, det er billettservice. Jeg har heller ikke sett dem enda. Vi får bare vente litt til =)
Hammerheart GG
Halmstad's Avatar
Sitat av Jonta Vis innlegg
Tenkte også å spørre om Binärpilot. Og hva med MadSky?

Har sjauere mulighet til å være med på fortreffet? Jeg vil heller gå glipp av førstnevnte til fordel for sistnevnte.
Vis hele sitatet...
Ettersom jeg har skjønt er Madsky soloprosjekt, så det kan bli litt vanskelig..
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Halmstad Vis innlegg
Ettersom jeg har skjønt er Madsky soloprosjekt, så det kan bli litt vanskelig..
Vis hele sitatet...
Hvordan dét? Pga. måten musikken blir laget på? Binärpilot er også kun én person.
Ang. billetter har prossessen blitt forsinket pga. påske og lok, men bilettene skal komme i salg i løpet av neste uke.

Vi vil på det sterkeste anbefale folk å forhåndsbestille biletter om de ønsker å komme, da vi som mentalmelt skriver tidligere vil tilpasse lokalets kapasitet etter hvor mange forhåndbestillinger vi har fått inn. Vi har ikke råd til å leie inn lokale og vakter til 1000 pers. om vi "bare" har fått inn 300 forhåndsbestillinger.

Følg med her i tråden og på billettservice og vær snare med å bestille!
Sitat av Jonta Vis innlegg
Hvordan dét? Pga. måten musikken blir laget på? Binärpilot er også kun én person.
Vis hele sitatet...
Binärpilotkonserter er deilige. Jeg gleder meg, og ønsker meg Goof og Widibf nå med en gang! <3

Jeg skal bestille billett så snart jeg har mulighet, men er har dere søtinger som styrer og ordner for alle oss festglade freaks satt en dato for når dere slutter å forhåndsselge billetter på Internett? Hvis dere ikke har satt den enda, hvilket tidsrom ser dere for dere at vi skal holde oss innenfor?
Sitat av Markus Vis innlegg
Jeg skal bestille billett så snart jeg har mulighet, men er har dere søtinger som styrer og ordner for alle oss festglade freaks satt en dato for når dere slutter å forhåndsselge billetter på Internett? Hvis dere ikke har satt den enda, hvilket tidsrom ser dere for dere at vi skal holde oss innenfor?
Vis hele sitatet...
Vi har ikke satt en konkret dato enda, men iom. at en vi bestiller lokale og vakter utifra hvor mange vi regner med å bli vil vi nok ta en status-check senest midtveis i mai, og håper derfor at de som har bestemt seg for å komme og har anledning til å forhåndsbestille vil gjøre de i løpet av de neste 3 ukene
Har sykt lyst å reise på det her altså! Håper bare det ordner seg med nok cash og soveplass. Regner med at eg drar med meg en gjeng nedover som ikkje er freaks også
Sitat av Eplebit Vis innlegg
Har sykt lyst å reise på det her altså! Håper bare det ordner seg med nok cash og soveplass. Regner med at eg drar med meg en gjeng nedover som ikkje er freaks også
Vis hele sitatet...
Jepp, det er bare å ta med venner Håper vi sees!
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Da er vi igang dere!

https://www.facebook.com/event.php?eid=153026208093597

http://www.billettservice.no/FREAKFE.../event/OFA0406

Førsteposten har blitt oppdatert med nødvendige linker! Jo flere som kjøper billetter tidlig jo bedre! (Lar oss planlegge etter hvor mange som ser ut til å komme.)
Biletter kjøpt!

Betalte til og med 25 ekstra for å få bilettene i posten, ser litt bedre ut på veggen enn pdf-utskrift fra mail...
See you there, Turbolego!
Pengene er borte fra kontoen, og jeg har fått en fin billett per e-post.
See you there, freaks!
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Billetter kjøpt og hentet ut <3

Sjåå kor søt!
Better than thou.
Detta blir kallas gutta
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Det blir det! Kjapp opplysning til alle som tenker å delta. Bestilling av billetter foregår KUN gjennom billettservice. Vi tar en vurdering når festen nærmer seg om det blir salg i døra. Så kjøp billetter hos billettservice asap for å være sikret plass.
har det blitt solgt mange billetter da? , muligens jeg kjøper noen i morgen
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
har det blitt solgt mange billetter da? , muligens jeg kjøper noen i morgen
Vis hele sitatet...
Billettene ble lagt ut i går, så det er ikke så mange solgte enda, nei.

Veldig fint om du bestiller! Grunnen til at vi vil at folk skal forhåndsbestille er at vi må tilpasse blant annet antallet ordensvakter etter antallet besøkende, og vaktene er svindyre, så vi vil nødig leie for mange.

Så, order up folks!
jamen yolo da.
luni's Avatar
Så mange at Forconin sitter på et fly til Mexico med en koffert full av spenn, tipper jeg! Blir nok bra fest.
Sist endret av luni; 28. april 2011 kl. 12:52.
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av luni Vis innlegg
Så mange at Forconin sitter på et fly til Mexico med en koffert full av spenn, tipper jeg! Blir nok bra fest.
Vis hele sitatet...
Droppa Mexico, gikk for Karibien.
Er en viss amerikansk komiker som kommer til Telenor Arena samme dag...
Sitat av veggiss Vis innlegg
Er en viss amerikansk komiker som kommer til Telenor Arena samme dag...
Vis hele sitatet...
Joda, men det er jo forskjellige tidspunkter, så det kræsjer jo ikke...

Ingenting i veien for å vorse med en megamorsom jøde før festen braker løs!
Får ikke bestilt. Får ta meg en tur ned til posten istedenfor da.
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Får ikke bestilt. Får ta meg en tur ned til posten istedenfor da.
Vis hele sitatet...
Hmm, er det problemer med bestillingstjenesten? :/
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Ser ikke sånn ut med tanke på alle bestillingene som plutselig rant inn.
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Sitat av Inspecta_Deck Vis innlegg
Får ikke bestilt. Får ta meg en tur ned til posten istedenfor da.
Vis hele sitatet...
Det har vært problemer med betaling på nett i dag (de fleste banker)
Har vært på posten, har 2 billetter
Skulle gjerne vært med, men må nok si pass denne gangen..
Sitat av Cognomen Vis innlegg
Skulle gjerne vært med, men må nok si pass denne gangen..
Vis hele sitatet...
Synd! Kan man ikke, så kan man ikke. Vi får heller håpe det kommer flere anledninger!
kan det bli lagt ut kart/"hvordan komme seg dit"greier her?
Sitat av olaPola Vis innlegg
kan det bli lagt ut kart/"hvordan komme seg dit"greier her?
Vis hele sitatet...
Sjekk førsteposten
Sitat av Forconin
FABRIKKEN, Vulkan, Maridalsveien 13, 0175 OSLO (Ta buss 34 eller 54 fra jernbanetorget til Telthusbakken)
Vis hele sitatet...
Her er link til kart.

Vi sees der!
Exterminate!
jonnis's Avatar
Biletter er ute, og jeg er blakk... Kjipt. Dere kutter vel ikke ut billettsalget før 15.05?
Sitat av jonnis Vis innlegg
Biletter er ute, og jeg er blakk... Kjipt. Dere kutter vel ikke ut billettsalget før 15.05?
Vis hele sitatet...
Reservasjon
Start ons, 27/04/11 16:30
Stopp lør, 04/06/11 19:00
Vis hele sitatet...
Det selges på nett inntil en time før festen starter
Exterminate!
jonnis's Avatar
Sitat av Grimdoc Vis innlegg
Det selges på nett inntil en time før festen starter
Vis hele sitatet...
OK. Da er det ikke noe stress da...
Forconin
Forconin's Avatar
Trådstarter
Sitat av jonnis Vis innlegg
OK. Da er det ikke noe stress da...
Vis hele sitatet...
Nei, men vi setter pris på det hvis folk kjøper så snart som mulig da vi må planlegge litt i forhold til antall vakter osv (som er en betraktelig del av kostnaden i forbindelse med dette arrangementet.)
Exterminate!
jonnis's Avatar
Sitat av Forconin Vis innlegg
Nei, men vi setter pris på det hvis folk kjøper så snart som mulig da vi må planlegge litt i forhold til antall vakter osv (som er en betraktelig del av kostnaden i forbindelse med dette arrangementet.)
Vis hele sitatet...
OK. Skal se om jeg får gravd frem noen kroner før siste stipend kommer...
Ærh... Dette er virkelig en smertens dag!
Ser ut til at jeg må jobbe den aktuelle datoen..

Og jeg som hadde planlagt å ha med meg et lite brett med assortert, bloddryppende rått kjøtt til felix_poker.