Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1922
Hei,

Jeg har en onkel her som har tenkt å være her i 1 uke, og han ønsker seg ubegrenset tilgang til mobildata. Jeg vet ikke om det er noen leverandører som tilbyr dette, og han vil bare ha det for 1 mnd. Trenger ikke å være ubegrenset, 1GB holder, kasnkje 500. Er det noen som tilbyr slike ting? La oss si at jeg kjøper et kontantkort, men ønsker meg 1GB til mobildata til en pris.

Håper dere skjønner hva jeg mener..
Djuice, 6gb med alle all in one abonemang ut året, telenor, 400, for komplett medium, og så trur eg det var tele2 eller netcom som tilbydde fri bruk for 350 kr i månden
Sist endret av R0flcopter; 15. august 2012 kl. 20:24.
Sitat av R0flcopter Vis innlegg
Djuice, 6gb med alle all in one abonemang ut året, telenor, 400, for komplett medium, og så trur eg det var tele2 eller netcom som tilbydde fri bruk for 350 kr i månden
Vis hele sitatet...
Jeg har sett vanlige abonnementer, men er ikke det jeg vil ha. Kjipt å kjøpe et abonnement og 1 uke senere si opp Vil bare ha en eller annen form for pakke man kan ha ved siden av en kontantkort f.eks..
er ikkje sikker du kan ha eit abonemang ved sia av eit kontankort?
Skal han ha det i 1 mnd eller 1 uke, skjønte ikke helt... :P
Han skal være her i 1 uke, så er det jeg vil ha. I hjemlandet mitt f.eks kan man kjøpe diverse pakker for en viss sum ved siden av kontantkort. Lurte på om det var noe lignende her, men tror den enkleste løsningen blir å betale for et helt abn, og bare si opp det etter 1 uke..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Det er nå bare å tegne et vanlig mobilabbonement det da, og si det opp etter en måned.
Kan anbefale Talkmore sitt FastPris Data, 199 for fri databruk, samt 500sms/mms, ringeminutter
Her : http://www.tele2.no/bredband_interne...t-kontant.html og her: http://www.chess.no/mbb/

Der har du to alternativer til abonnementer som tilbyr kontant påfylling av mobilt brebånd, som jeg tror muligens ville ha passet best til formålet?
Jeg har dette her til laptopene når jeg er ute og reiser på steder uten gratis wifi tilgang. Kan kanskje være en ide. Funker fjell og betalte for akkurat den perioden den var i bruk.
Sitat av sk1ppy Vis innlegg
Her : http://www.tele2.no/bredband_interne...t-kontant.html og her: http://www.chess.no/mbb/

Der har du to alternativer til abonnementer som tilbyr kontant påfylling av mobilt brebånd, som jeg tror muligens ville ha passet best til formålet?
Vis hele sitatet...
Nærmer oss nå! Kan jeg ha et Chess kontantkort og benytte meg av det der? Gjelder det der bare PC, eller kan jeg ha sim-kortet i en iPhone og bruke det?

Edit: Chess er jo ganske greit å ha, 2for1 kino
Sist endret av ElensarX; 15. august 2012 kl. 21:58.
Sitat av ElensarX Vis innlegg
Nærmer oss nå! Kan jeg ha et Chess kontantkort og benytte meg av det der? Gjelder det der bare PC, eller kan jeg ha sim-kortet i en iPhone og bruke det?

Edit: Chess er jo ganske greit å ha, 2for1 kino
Vis hele sitatet...
Det er fult mulig å ha dette simkortet i en mobiltelefon og benytte seg av datatrafikk via enheten. Det man likevel må være obs på er at man ikke vil ha mulighet til å ringe eller sende SMS fra ett mobilt bredbånd kontantkort men kun surfe.
Sitat av sk1ppy Vis innlegg
Det er fult mulig å ha dette simkortet i en mobiltelefon og benytte seg av datatrafikk via enheten. Det man likevel må være obs på er at man ikke vil ha mulighet til å ringe eller sende SMS fra ett mobilt bredbånd kontantkort men kun surfe.
Vis hele sitatet...
Den var litt kjip. Å kunne ringe/sende sms hadde vært ganske greit, i tilfelle noe skjer som å gå seg bort
Tror kanskje Talkmore Link sammen med Ekstra Data 500 MB eller Fri Bruk kan være tingen. Tror det tar rundt 2 uker å få et nytt nummer though.

Edit: Det er jo ingen bindingstid hos Talkmore, så det er jo forsåvidt bare å si det opp etterpå.
Sist endret av Kenpachi; 15. august 2012 kl. 22:14.
Sitat av Kenpachi Vis innlegg
Tror kanskje Talkmore Link sammen med Ekstra Data 500 MB eller Fri Bruk kan være tingen. Tror det tar rundt 2 uker å få et nytt nummer though.

Edit: Det er jo ingen bindingstid hos Talkmore, så det er jo forsåvidt bare å si det opp etterpå.
Vis hele sitatet...
Skulle gjerne hatt noe i løpet av fredag.

Fant et abonnement som heter Chess SurfKing til 125,-. Høres ganske bra ut med fri databruk i en hel mnd (ikke mer enn 6GB). Så kan jeg bare si opp/forandre til kontantkort etter 1 mnd.

Bare høre en siste gang, ingen selskap som har noe lignende for kontantkort:
"Send XX til YYYY, og få x MB fri databruk" ?
Jeg bruker OneCall og jeg kan bruke ubegrenset mobildata, betaler 179kr månden.