Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2136
Hei!

Jeg tok MDMA igår. Jeg tok små doser utover hele kvelden(altså aldri noen stor dose)(ca 110-20-50).

Idag føler jeg meg helt normal. Har ikke vondt i hodet å føler meg ikke deppa. Litt trøtt i øynene pga litt lite søvn.

Jeg tenker på å ta mdma igjen imorgen. Dette på grunn av en spesiell anledning. Jeg tenkte da å bare ta én stor dose, og da bare ha den ene dosen. Det jeg lurte på er om jeg kommer til å få noe effekt utav det? Og hva som kan være side-effekten av det, når jeg føler meg helt normal idag?

Hvis jeg tar det imorgen, tenkte jeg å vente rundt 4 måneder til neste gang for å være på den sikre siden. Er dette lenge nok?
Mest sannsynlig går det absolutt helt fint. Du risikerer og få noe redusert effekt, men du kommer nok til å ha en fin kveld uansett. Hvor god effekt du får avhenger av individuelle forhold, så det kan vi ikke si noe om.

Det er riktignok verdt å nevne at risikoen for komplikasjoner øker ved hyppig bruk. To ganger med kort mellomrom bør ikke ha noe å si så lenge du ikke har underliggende problemer. Merk at dette er generalisert informasjon, jeg verken kan eller vil svare på hvordan dette faktisk kommer til å utspille seg. Jeg har i alle fall 15-20 venner som regelmessig tar MDMA både fredag og lørdag (hver 3-4 måned), og såvidt jeg vet går det fint med dem.

Ja, 4 måneder mellom hvert bruk bør være tilstrekkelig for at serotoninnivåene dine skal være tilbake til baseline.
Sist endret av Nether; 17. mai 2018 kl. 18:08.
Forvent noe mindre ruseffekt og mer merkbare bivirkninger som teeth grinding og lignende.
Tror at det er bedre om du venter litt med og ta det, effekten blir vanligvis dårligere vist du tar MDMA rett etter du har tatt det et par dager før.

Men vist du tar det så blir det vell redusert effekt, men kan også gå helt fint.
Det er på mange måter alltid sånn at det er en litt spesiell anledning som unnskylder litt ansvarsfølelse handlinger.

Det er best for deg å ikke ta mdma igjen så snart. For helsen din og for å få best mulig effekt. Nedturen blir også fort betydelig verre og det er jo ganske surt når effekten antakelig ikke er like god en gang.
Dårlig idé.

Gjor litt research på MDMA så skjonner du hvorfor.
Trådstarter
24 5
Takk for svar. Gikk helt fint sånn helsemessig, å merket ikke noe nedtur.

Eneste var at det kicket inn på 10 minutter, i forhold til sist gang som var godt over en time. Så beregningen på når jeg skulle ta det ble helt feil.

Selve effekten var like god, men var litt kortere.
Godt att det gikk bra!


Ba take it easy. Ikke for å preach, men det er mange som brenner seg på just MDMA.