Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1159
Var ikke helt sikker på hvor jeg skulle poste dette og er lei av å spørre de som står i butikkene for du får alltid det samme svaret, og hvis du sier noe imot blir du bare henvist ut igjen

Jeg sliter innimellom med at mine Sub-Ohm tanker lekker. Alle tanker jeg har hatt har på et tidspunkt lekket eller lekker som en sil uansett.

Jeg kjører nå en Cleito 120 og skrur coilen til med tang hver gang jeg monterer ny coil og den sitter som støpt men samtidig ikke dratt for mye. Men all juicen min renner tvers igjennom, nå har jeg 80/20 VG/PG så juicen skal holde.

Også kjøpte jeg en Smok TFV12 tank, og denne var jo montert ifra fabrikk, men jeg skrudde ut coilen og satt den inn så jeg vet den stod riktig. Strammet godt til å denne holder ikke i 10 minutter før all juice er ute...



På Butikkene så får man som regel det samme svaret hele tia, men jeg må jo lure for det er ei skikkelig guffe og man blir ganske seig om man får dette inni jakker etc.

For meg virker det nesten som at når juicen/coilen varmes opp så blir juicen tynnere men burde dette gått under reklamasjon?
Hei! Har ikke erfaring med Cleito, men har hatt mange Smok tanker, alle har lekket (tfv12 pluss 3 tfv8)Jeg har brukt 70/30 juice. Merker det spesielt godt om jeg glemmer den i bilen for så å ta den inn i varmen etterpå. Etter at jeg skifta til Digiflavour RTA pharaoh så har jeg ikke sett en eneste dråpe. Ang reklamasjon har jeg ikke snøring, veit bare det er MANGE som klager på lekkasje i Smok sine produkter.
Dette er ikke bare noe som gjelder Smok. Sense blazer pro er av samme ulla. Den har jeg vært borti 2 stk av. Begge begynner å lekke. Ja, det virker ut som at den lekker mer jo varmere den blir (ikke snakk om super-varmt). Ello tanken som fulgte med Ikonn 220w ser jeg på som mye bedre produkt. Det holder i alle fall

Hva i alle dager jeg skulle med den Sense tanken i det hele tatt forstod jeg aldri når en ser på både kostnad og unødvendigheter..
Det som *kan* hjelpe er å bruke en tjukkere e-juice, men jeg har opplevd det selv med de aller fleste tanker. En får litt mer kontroll om en bygger coilene selv, men det er mye prøving og feiling og en del ofte uønsket mas å styre med.

De tankene som ikke lekker er etter min erfaring bare de som er laget for coiler med høyere motstand, men de gir samtidig ikke den samme opplevelsen imo.
Leser på sia til smok så garanterer dem "Leakproof design" og tankene der koster jo litt også. Har en stund sett på RTA deck til Cleitoen min, men usikker på om det vil fungere da alt som regel renner ut i lufteinnsuget.