Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  159 36563
Nei! kanskje top 50 på en heldig dag. Jeg jobber med illustrasjoner, og bilderedigering på et moderat seriøst nivå.

Dette er bilder jeg har jobbet med det siste året tilbakemeldinger settes veldig pris på, og hvis noen trenger hjelp/tips/råd om photoshop som program kan jeg sannsynligvis hjelpe



http://fc08.deviantart.net/fs46/f/2009/227/3/e/Traces_Of_Deja_Vu_by_2Mino.png


http://fc09.deviantart.net/fs71/f/2011/010/3/d/beyond_iii_by_2mino-d36v8nm.jpg

http://2mino.deviantart.com/art/beautiful-decay-192670872?q=gallery%3A2mino&qo=1

http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2009/343/c/7/At_Night_by_2Mino.png

http://fc04.deviantart.net/fs50/f/2009/318/5/e/Generic_Female_Steam_by_2Mino.png

http://fc00.deviantart.net/fs49/f/2009/227/1/7/Ive_met_her_before_by_2Mino.png

http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2010/173/3/7/Paper_by_2Mino.png
Sist endret av 2mino; 7. juni 2011 kl. 21:59.
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Det der var sykt! ;o
Har intet annet å si enn at det var jævlig stilig! KP fra meg!
Rimelig bra kvalitet det her! Hva er ca. tid du har brukt på det øverste?

Mektig imponert iaf!
Fytt i faen du er flink da!
Likte svært godt det med avispapirene
Flotte bilder!
Trådstarter
takk for hygglig respons! brukte kanskje 20 timer på det øverste bildet? jobbet med det over et par mnder, så jeg har ikke helt oversikt, men tror det var noe sånt.
Wallpaper for me!
Pass på så egoet ikke passerer dyktigheten nå...
Bilde 5 var forresten ganske kult
Hadde du delt opp de 5 bildene i 5 poster hadde du fått 5 KP av meg... LETT!
Helt utrolig fancy, miss-under deg kraftig nu
helt vilt, utrolig kule bilder! om noen finner noe negativt her, må det være fordi de har en dårlig dag!
Bildet 2 var helt vilt! Syntes det er rimelig sykt at folk klarer å produsere slik. Når jeg stresser i 2 timer for å fjerne en person
Hvor lenge har du holdt på med photoshop?
Selv om motivene ikke er helt min greie(det er jo bare smak og behag) så er det ikke tvil om at du er veldig dyktig i det du gjør!
det første jeg tenkte når jeg leste teksten din med blandt de 50 beste var :usjj. men så så jeg bildene å de var MEGET meget imponerende , dette kan du
Sweet! Et enorm nivå av estetikk.

Sitat av brann370 Vis innlegg
helt vilt, utrolig kule bilder! om noen finner noe negativt her, må det være fordi de har en dårlig dag!
Vis hele sitatet...
Eller har et øye for evt glemte detaljer, men førsteintrykket mitt er: Superb!

Jeg elsker surrealisme og det nest nederste motivet falt mest i smak hos meg, litt Bjørn Richter-aktig.
Sist endret av fxxked; 7. juni 2011 kl. 22:10. Grunn: trykkleif
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Du har et utrolig talent, det skal du ha. Soleklart KP fra meg her! Stå på!
Avisbilde var latterlig fett!
Sitat av Aaatcho Vis innlegg
Pass på så egoet ikke passerer dyktigheten nå...
Bilde 5 var forresten ganske kult
Vis hele sitatet...
Fyren er jo forbannet dyktig! U jelly?
Dette var helt utrolig Må si du har gjort et godt arbeid i dette her.!
Du sier du kan hjelpe, kan ikke du like godt gjøre meg like flink som du er?
Helt konge, fascinerende bilder på høyt nivå!!
Som den rock`n rolleren jeg er så falt bilde nr 4 jævlig i smak
Likte det du viste fram er. Og håper så inderlig (ber på mine knær) at du vil bruke tid på Kreativitetsforumet.

Er mange som kunne trenge veiledning og kritikk av en dyktig person i ps.
Hadde vært supert om du er villig til å bruke litt av din tid til å hjelpe andre her inne. (kp2u)
Sist endret av clarionify; 7. juni 2011 kl. 22:17.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Lagde du bilde 5 med BARE photoshop...? Du tok ikke bilde av det?
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
Altså WTF? Hvordan? Jeg kan sitte ~5 timer i photoshop for så å skvise ut en retarded hodeskalle som ser ut som om den lider av 50 forskjellige utviklingshemmninger , i ett forsøk på kopiere en iron Maiden skalle.
Jeg er mildt sagt imponert!
Dette var jo helt utrolige bilder - håper virkelig å se mer!

Dedikerer med glede min 100 post (gjennom 4 år) til dette
This looks shopped. I can tell from the pixels and from seeing quite a few shops in my time.

nok vas :P sjukt bra jobba
Jeg "skjønner" alle bildene utenom det siste. De fem første bærer preg av standard photoshopping. Altså, ikke noe å utsette på kvaliteten eller kreativiteten, for alt er flott og fint og sånn, men det siste er det eneste jeg ikke tydelig ser hvor photo ender og shop starter, om du skjønner? På én måte stiller det i en klasse for seg selv, og jeg er veldig interessert i å høre mer om hvilke fototeknikker/redigeringsmetoder du har brukt på dette, for jeg forstår det faktisk ikke helt. Er alt 3D-modeller som er pakket inn i avis-tekstur, eller er det noe tradisjonell fotografi inni bildet her?

Kanskje også den eneste glippen jeg klarer å se i noen av bildene dine, er også i dette. Se i nedre høyre hjørne, "økonomiske eventyr". Er en liten forskyvning der. Prøver ikke å spikke fliser her altså, bare å opplyse deg om noe du kanskje ikke har sett eller kanskje har sett og latt være der med vilje.

Uansett imponerende arbeid Hva er mottoet ditt? Selvlært er vellært?
Dette var sykt! Du er goooooood
toppidrettsutøver
toffer125's Avatar
Innlegg: 3
KP: 60

Hahha
Rynket litt på nesa når jeg så trådtittelen, men dæven, du skal få lov til å skryte litt! Ikke for å være frekk, men sjeldent jeg ser noe så gjennomført bra på freak :O Ikke at jeg har noen kvalifikasjoner for å dømme hva som er bra og ikke bra, men første tanken som slo meg var "Han her burde kunne tjene noen kroner på det her!" Få dem ut på www.deviantart.com og del dem med verden!^^ KP til deg!
Woooooow, tura bilder. Noen av dem inspirert i en eller annen rus? Må si jeg er mektig imponert. KP
Why so serious?
Helt sykt! KP!
wow... fikk bare så lyst til å lære meg photoshop etter å ha sett disse bildene! Jeg vet det ligger mye arbeid bak det hele, men er det bare photoshop som er brukt til disse bildene du har laget?

Sitat av Hater_mordin Vis innlegg
Noen av dem inspirert i en eller annen rus?
Vis hele sitatet...
haha fikk det samme inntrykket da jeg så hu dama med flere ansikter :P
Bli'me på apedansen!
JohnnyBravo's Avatar
Insane !!!!

Stjeler bilde 2 og bruker det som wallpaper ? =DDDDD

KP fra meg !
Kjempe bra! kreativ er du ihvertfall!

men... Kan du lage flere bilder til oss?
:O noe av det beste jeg har sett! KP!
Det der overgikk nesten paint skillsa mine
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Det der overgikk nesten paint skillsa mine
Vis hele sitatet...
Men bare nesten, ikke sant?

OT: Kule bilder, indeed!
Det der var legendarisk! Kjempeimponerende!! Lukter KP-høsting her
Pfft, det der er ingenting..
Sinnsykt! Digget alle, men det med avisene skilte seg ut! KP!

Kan du legge det ut i 1280x800 så jeg får en awesome wallpaper? ^^
Sitat av Refillable Ink Vis innlegg
Rynket litt på nesa når jeg så trådtittelen, men dæven, du skal få lov til å skryte litt! Ikke for å være frekk, men sjeldent jeg ser noe så gjennomført bra på freak :O Ikke at jeg har noen kvalifikasjoner for å dømme hva som er bra og ikke bra, men første tanken som slo meg var "Han her burde kunne tjene noen kroner på det her!" Få dem ut på www.deviantart.com og del dem med verden!^^ KP til deg!
Vis hele sitatet...
ser ut til at han allerede er der: http://2mino.deviantart.com/
Sitat av AndreasWB Vis innlegg
Men bare nesten, ikke sant?

OT: Kule bilder, indeed!
Vis hele sitatet...
jaja, bare så på avataren min så skjønner du hvor jeg ligger i verdens klassen
Exterminate!
jonnis's Avatar
Fantastisk!!!
Jeg er sjokkert og imponert!

Hvordan begynner du å lage disse bildene?
Jeg ser på bilde 1 at du sannsynligvis har redigert et bilde av en jente, med mindre du har syke skillz i å tegne hår og i bilde 2,3,4,5 har du kanskje tegnet det meste? Bilde 6 tror jeg nesten må være 3d-modeller du har laget i maya ellerno' og lagt et avismønster over...

Har jeg rett i noen av disse "analysene"?
Nå har jeg studert den første, og kan godt prøve meg på litt konstruktiv kritikk; selv om jeg ikke kommer med forslag til utbedring men kun peker på kompleksiteter i anatomi.

Det hvite( nesten som en majonesstrek ) til høyre bak kinnet til dama ser ut som om det er noe ekstra "på" kroppen, og svekker intrykket av anatomien en del.

Selv om teksturen følger anatomien helt perfekt på tilnærmet alt av hud, vil jeg si at nederst på kinnet, midt på mandible ser kjevebeinet litt linjalrett og unaturlig ut, det samme gjelder kravebena som ikke ser ut til å være til stede.
KP! skulle hatt din tolmodighet og lært meg Adobe skikelig
Skal si du virkelig er flink! Utrolig imponerende og flott arbeid!

Hadde min tid som bilderedigerer selv.
"Kunstverket" jeg ble mest fornøyd med ble vel dette; http://bildr.no/view/900448
Sist endret av Awesome-O; 8. juni 2011 kl. 00:47.
Veldig bra!

Hvor lang tid bruker du i gjennomsnitt på bildene?