Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2100
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei

Dette her er selvfølgelig helt hypotetisk, men tanken slo meg om hvorfor dette ikke er et tema man hører mer om. Om man kan produsere sitt eget dop vil man jo spare en god del både økonomisk og potensielt helsemessig.

Nå har ikke jeg mer enn kanskje litt over middels forståelse av kjemi, og skyt meg gjerne på følgende. Men er det sååå vanskelig å framstille forskjellige stoffer? Kanskje det er vanskelig som privatperson å anskaffe diverse ingredienser uten å vekke oppmerksomhet. Si man har et basic oppsett og har fikset det som trengs, kan det da vel ikke være så mye vanskeligere enn en kakeoppskrift^4. Gitt at man faktisk legger ned noen uker med lesing og testing og kanskje har et lite fnugg av forsiktighet innabords burde vel slikt gå? Syntesene har jeg skjønt ligger åpent på mange diverse internettsider og bøker.

Opplys meg!
Blomzterkasse
Jeg kjenner flere som baker selv eller dyrker. Det er jo en del å sette seg inn i men ikke vanskelig. Problemet er at ingrediensene er vanskelig og få tak i og må smugles inn i landet. Så kjenner du noen som gjør det eller tør sjøl er det bare å sette i gang
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Glem det.

Jo det er faktisk så vanskelig, det krever mye kunnskap, endel utstyr og som du selv er inne på: ingrediensene du trenger er ofte like ulovlig som de stoffene du prøver å lage.

Det andre problemet er at de kjemiske reaksjonene er ofte farlige, som i at de kan ende i eksplosjoner eller skape farlige gasser.

Nå er det ganske stor forskjell på syntesering av diverse stoffer, f.eks "baking": det å lage fribase kokain fra vanlig saltbaset kokain er noe man hører mye om i div sanger og ser i filmer. Dette er en særdeles lett prosess, og det gjelder mange andre oppskrifter der man allerede har ingredienser som er like ulovlig som annen narkotika. Å lage noe fra ingredienser man lett får tak i, eller å dyrke planter som har ingredienser man trenger blir noe helt annet.

Om du vil ha en smakebit på kompleksiteten av en syntesering så kan du f.eks se på MDMA synthesis.
Sist endret av Dodecha; 14. mai 2018 kl. 18:18.
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok

Ja la meg presisere at jeg snakker om syntetisering av diverse, feks ketamin, mdma, 2cb eller annet fra pihkal eller tihkal og ikke feks meskalinekstraksjon fra kaktus eller crackproduksjon av cola, lol!

Det hadde vært spennende å vite mer. Hva er det feks som er vanskelig med mdmasyntesering? Den guiden du linket til @Dodecha ser ut til å ta utgangspunkt i mda om jeg ikke tar helt feil. Jeg er som sagt lite kunnskapsrik på område og lurer egentlig bare av nyskjerrighet. Hva er hinderene?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det hadde vært spennende å vite mer. Hva er det feks som er vanskelig med mdmasyntesering? Den guiden du linket til @Dodecha ser ut til å ta utgangspunkt i mda om jeg ikke tar helt feil. Jeg er som sagt lite kunnskapsrik på område og lurer egentlig bare av nyskjerrighet. Hva er hinderene?
Vis hele sitatet...
Leste du i hele tatt synteseringsprosessen?
For det første er vel problemet å skaffe MDA, det andre er at prosessen krever benzen, et stoff som er særdeles kreftfremkallende, men om du klarer å skaffe dette samt utstyret for å gjøre synteseringen uten fare for seg selv så er jo saken så enkel som du ser ut til å tro.
Sist endret av Dodecha; 15. mai 2018 kl. 15:56.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok

Ja la meg presisere at jeg snakker om syntetisering av diverse, feks ketamin, mdma, 2cb eller annet fra pihkal eller tihkal og ikke feks meskalinekstraksjon fra kaktus eller crackproduksjon av cola, lol!

Det hadde vært spennende å vite mer. Hva er det feks som er vanskelig med mdmasyntesering? Den guiden du linket til @Dodecha ser ut til å ta utgangspunkt i mda om jeg ikke tar helt feil. Jeg er som sagt lite kunnskapsrik på område og lurer egentlig bare av nyskjerrighet. Hva er hinderene?
Vis hele sitatet...

Å lage crack er kjøkkenindustri, trenger cola ++ ,så enkelt. Ekstrahere DMT er heller ikke vanskelig, med råvarer.
Det du snakker om er seriøst labwork!
Du skal ha mange år med skole, å rett utstyr med hue på rett plass..
Glem det..
Iværstefall lager du noe som enten eksploderer i trynet ditt, eller tar liv av folk!

Når du allerede sier lite kunnskapsrik innen faget, så drop det, ikke noe om å men.
Sist endret av Eyeamare; 15. mai 2018 kl. 17:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har altid hatt lyst å lage shake ‘N bake meth. Har lest her inne fra flere at de kjenner en eller annen som gjør/gjorde dette før i tiden, usikker på om det var shake eller litt mer sofistikerte metoder de snakket om. Problemet nå er vell å få tak i effedrin/pseudo her til lands, det lar seg vell ikke gjøre, så vidt jeg har fått med meg når jeg har spurt folk
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har altid hatt lyst å lage shake ‘N bake meth. Har lest her inne fra flere at de kjenner en eller annen som gjør/gjorde dette før i tiden, usikker på om det var shake eller litt mer sofistikerte metoder de snakket om. Problemet nå er vell å få tak i effedrin/pseudo her til lands, det lar seg vell ikke gjøre, så vidt jeg har fått med meg når jeg har spurt folk
Vis hele sitatet...
Njaa, kan nevne at jeg har sett på mørkenettet senest i går en fyr som solgte effedrin.