Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1544
hei, jeg venter en pakke som er blitt sendt for snart 2 uker siden men er enda ikke kåmmet, den har blitt sent innenlands men hørte noe prat om at posten har noe forsinkelse atm, noen som kan bekrefte?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sjekk sporing på pakken.

Det er ingenting som tilseier at det skal ta to uker.

https://www.posten.no/kundeservice/driftsmeldinger
Hva er det i pakken? Playstation? Knark?
Mistenker at dette er en "pakke" fra Nordiskeapoteket.
Visst så er tilfelle så er det ikke Posten, men nordiskeapoteket som sannsynligvis ikke har sendt noe enda. Etter egen erfaring så vil det kunne ta opp til 2 uker til før du mottar noe.

Er det en helt vanlig innenlands pakke så kan du jo alltids ta kontakt med nettbutikken eller evt. Vente en ekstra uke dersom det er snakk om utland.
Trådstarter
99 9
Sitat av Who? Vis innlegg
Mistenker at dette er en "pakke" fra Nordiskeapoteket.
Visst så er tilfelle så er det ikke Posten, men nordiskeapoteket som sannsynligvis ikke har sendt noe enda. Etter egen erfaring så vil det kunne ta opp til 2 uker til før du mottar noe.

Er det en helt vanlig innenlands pakke så kan du jo alltids ta kontakt med nettbutikken eller evt. Vente en ekstra uke dersom det er snakk om utland.
Vis hele sitatet...
nordiskapoteket? bursdagsgave fra mormor
Sitat av Hankarn Vis innlegg
nordiskapoteket? bursdagsgave fra mormor
Vis hele sitatet...
Isåfall så ser jeg for meg at noe mest sannsynlig har gått galt i postgangen. Så sant du ikke er rammet av en av de aktuelle driftsmeldingene eller bor på en øde øy langt oppe i Nord.
Brevpost mellom Nord-Norge og Sør-Norge tar ofte omkring to uker før det kommer fram. Spør meg ikke hvorfor.
Sist endret av mentalmelt; 10. mai 2018 kl. 01:33.
Japp! Bor du nordpå og sendingen er fra sør; da kan det ta noen dager (personlig erfaring.) Men hender brått at posten roter også. De er mennesker, som politi, kirurger etc. Folk kan gjøre feil.
Sist endret av Bruntogblandet; 10. mai 2018 kl. 04:27.