Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2461
Har tatt LSD flere ganger tidligere, men jeg er nå i LAR og går på suboxone. jeg vet ikke hvordan LSD fungerer når jeg bruker et sånt legemiddel. men siden jeg har hente ordning så går jeg også på urinprøver som blir sendt direkte inn til et labratorium for testing.
har noen erfaring med dette? blir LSD funnet i en sånn urinprøve?

Og jeg har hørt flere ting om "falsk" LSD, har rein og "real" lsd en farge? og hvis det har det, hvordan vet jeg om jeg får "falsk" LSD? har de spesielle falske stoffene en farge?
"If its bitter, its a spitter"

LSD er uten smak.
Sitat av travaxa Vis innlegg
"If its bitter, its a spitter"

LSD er uten smak.
Vis hele sitatet...
så simpelt? hva er vitsen med å bruke flere hundre kr. på test sett da?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
LSD testes ikke for i noen vanlig urinprøve da det ikke går an å spore det annet enn like etter du har tatt det.

LSD er luktfritt og smaksfritt, men det skal lyse opp under UV lys. Kilde, men den eneste sikre måten er å bestille et testkit.
Sist endret av Dodecha; 5. mai 2018 kl. 20:25.
LSD smaker ikke noe i utgangspunktet, tryggeste er vel å få det på en sukkerkube eller papir uten mye kunst på - det skal jo ikke smake bittert uansett hva. Og det som er vitsen med test kit er jo at du kan fortsatt se hva det IKKE er. Slår det ikke ut på LSD så spiser du den vertfall ikke.
Trådstarter
7 1
Nå skal det ikke testes med vanlig urinprøve, skal testes på labratorium. noe de kaller "utvidet urinprøve" men takk for alle svar her! de gangene jeg har fått det har jeg fått en utrolig opplevelse! og av det jeg husker har det aldri smakt bittert eller noe lignende. men denne gangen er det ikke jeg som skal skaffe det. det er en kompis..
men da vet jeg hva jeg skal se etter og smake etter evt!
det er kanskje 2 år siden sist jeg tok LSD. og nå skal vi ta 300mkg, er det ordentlig lsd kan jeg tenke meg det blir en fin tripp!
LSD er sporbart i urinen 24 til 72 timer etter inntak. Det vises ikke i en vanlig urinprøve, men du skal ikke se bort ifra at det kan vises på en utvidet urinprøve, men som sagt, bare om det er innen 3 dager etter du har tatt det.
Det kommer faktisk an på. Har også tatt utvidede urinprøver, og jeg fikk de skrevet ut hver gang slik at jeg kunne sende til arbeidsgiver. De testet ikke for LSD, men det kan hende de gjør det på de du tar? Greit hvis du kan sjekke hva de ser etter før du eventuelt tar noe.
Kos deg :-)
Trådstarter
7 1
Jeg sendte faktisk mail jeg til st. olav labratorium i trondheim for å høre med dem xD skrev en veldig utfyllende mail og forklarte at det var til en skole oppgave å shit da. men da får jeg hvertfall svar på hvordan urinprøvene dems er!
Sitat av ubuntu.user Vis innlegg
så simpelt? hva er vitsen med å bruke flere hundre kr. på test sett da?
Vis hele sitatet...
Selvfolgelig ikke. Men det er en indikator, da LSD savner smak.
En del RC har bitter smak.

Det kan og vaere lurt att svelge hele taben istden for sublingualt, da det er mange RC som ikke er aktive oral.

Vitsen med å bruke flere hundre på testkits er att man bryr seg om sin helse.
Hvis man er litt do or die, kjor man på lekemanna-testkits, aka, bitter = spitter.
Sist endret av travaxa; 6. mai 2018 kl. 16:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av zaiik Vis innlegg
Jeg sendte faktisk mail jeg til st. olav labratorium i trondheim for å høre med dem xD skrev en veldig utfyllende mail og forklarte at det var til en skole oppgave å shit da. men da får jeg hvertfall svar på hvordan urinprøvene dems er!
Vis hele sitatet...
Leverer også prøver på farmakologisk avd ved st olavs. Basispakken tester ikke for LSD, det må bestilles særskilt i samme skjema som du bestiller de vanlige. Sjekk denne linken, så ser du det.

https://stolav.no/Laboratoriemedisin...sjon%20AKF.pdf
Trådstarter
7 1
så man burde svelge enten lappen eller sukkerbiten uansett? selvom det er ordentlig lsd så funker det om man svelger hele greia?
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av zaiik Vis innlegg
så man burde svelge enten lappen eller sukkerbiten uansett? selvom det er ordentlig lsd så funker det om man svelger hele greia?
Vis hele sitatet...
Lsd funker om du svelger det ja, men betyr ikke at det er et trygt alternativ. Sjekk dette innlegget om det samme;


https://freak.no/forum/showthread.php?t=301644