Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1625
Hei! Jeg er på ferie i hjemlandet mitt(skal være her i 2 dager til) og i den forbindelse har jeg leiet en bil som jeg kjører med mens jeg er her inne.

Det jeg plutselig kom på at står i kontrakten, er at røyking er forbudt i bilen. Han ene fetteren min som har suttet på 2-3 ganger har tatt seg noen cigger i bilen (med vinduet åpent selvfølgelig), og det er ingen aske i bilen.

Spørsmålet er om dem kan finne ut dette når jeg leverer bilen tilbake? isåfall, er det noe måte å eventuelt forhindre at de finner dette ut, ved å bruke parfyme eller noe?

Takker for svar
En kopp eddik på dashbordet over natta. Eddik trekker til seg lukt.

Edit: Ikke hell det over, bare la koppen stå
Sist endret av Torgeirnydal; 2. januar 2018 kl. 23:57.
Om det ikke blir røyket noe mer der er det liten sjangs for at det blir værende noe lukt. Tror du bare kan slappe av.
Vil nok være ganske mistenkelig med parfymelukt forresten.
Null stress
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Børst av baksetet. Røyker du med vinduet nede havner det aske i baksetet, og det er lett å sjå
Ta deg en kjøretur, høy hastighet med alle 4 vinduer nede.
Etter min erfaring vil lukta forsvinne etter kort tid uansett hvis det bare har dreid seg om 2-3 sigg. Vask og støvsug hele bilen, så skal du se lukten er vekk.