Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2209
Finnes der eksempler på bivirkninger/bad trips/e l etter endt rus på DMT?

Finnes der noen som ikke kommer tilbake til seg selv igjen?
Sist endret av fxxked; 4. juli 2011 kl. 12:47.
Drugs som blir koblet til HPPD 5-MeO-DIPT. (nå vet ikke jeg om dette er dmt, da jeg ikke har hørt om "MeO-DIPT" tidligere)
Det kan skje at inntrykkene du får er så kraftige at du ikke klarer å behandle/fordøye dem helt i ettertid, noe som kan være ganske ubehagelige.
En fullblåst DMT opplevelse kan få en til å døyve kritisk sans og tro mye rart, for eksempel. Det folk tror etter slike opplevelser er ikke alltid av det beste kaliber. En kan også risikere å utløse latente sinnslidelser, såklart.
(Warning - ekstremt anekdotisk)
Jeg leste om en fyr, visstnok en forretningsmann som pleide å røyke DMT flere ganger om dagen i en god stund.
Det han fant ut var at minnene om alle bad trips ble slettet, så han hadde mange flere dårlige opplevelser på det en han trodde. En annen ting var at tankegangen hans begynte å tenke på masse bullshit-konsepter som f.eks hva det totalt omvendte av det han så på ville sett ut.

Ellers tror jeg man kan få litt loka forestillinger om universet hvis man ikke har den sunne fornuften å støtte seg på. Man må være åpen for at ikke alt man ser er helt 100% sant selv om det føles sånn da. Sjekk ut DMT Nexus f.eks, fantastisk sted for tek's og kunnskap, men så og si alle folka der tror DMT faktisk sender deg til en ekte dimensjon.
Sist endret av Ziggomatic; 7. juli 2011 kl. 19:16.