Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  29 9178
Hei har noen brett xanor liggende. Skal på julebord neste uke å drikker ikke alkohol (blir så sykt dårlig) + at jeg har jobb dagen etter så lurer på hvordan det skulle vært med 2-4 mg xanor istedenfor å drikke. Tenker da for å kunne snakke løst med folk, ha det morsomt å ikke sitte der å være stille.

Vanligvis når jeg tar de så legge jeg meg bare eller ser på film eller noe sånt, har liksom aldri tatt det i en sosial situasjon vis dere skjønner.

Så ja, smart eller ikke? Vil jo ikke sovne av på en stol der heller da. Så noen som har prøvd å ta det på fest uten å drikke alkohol samtidig?
benzo i jobb samenheng hørtes ut som kan gå galt på mange måter
Så lenge du ikke drikker tror jeg det skal gå greit. Blir jo litt lettere å sosialisere og være med på leken... Blander du derimot med drinker og øl kommer du til å drite deg så kraftig ut at du aldri tørr å møte på jobb igjen
Sist endret av ormebol; 15. desember 2013 kl. 02:57.
Eneste jeg lurer på er hva svarer du når folk spør hvorfor du er litt... "off" når du ikke drikker? Haha
Sitat av yela Vis innlegg
Eneste jeg lurer på er hva svarer du når folk spør hvorfor du er litt... "off" når du ikke drikker? Haha
Vis hele sitatet...
Alle er jo dritings, og mistenker neppe den eneste som klarer å oppføre seg for å være påvirket av beroligende...
Sist endret av ormebol; 15. desember 2013 kl. 03:11.
Trådstarter
22 5
Kan jo drikke brus i glass å "late som" det er drink. Er jo åpen bar der så Nei skal ikke blande med alkohol, såppas vet jeg at man ikke skal gjøre, vil ikke ende opp på glattcella uten jobb dagen etter
Blir du trøtt/sløv kan du jo drikke kaffe og energidrikk...
Trådstarter
22 5
Sitat av ormebol Vis innlegg
Blir du trøtt/sløv kan du jo drikke kaffe og energidrikk...
Vis hele sitatet...
Ja det er jo ikke en dum ide, kan jo kjøre på med et par red bull
Ingenting galt i å ikke drikke. Du kan se på et julebord som et sted for å knytte nye businessbekjentskaper. Kanskje dere feirer på et større sted med flere andre firmaer i samme bransje? Diskutere litt lønn og arbeidsmengde i forhold til hva du gjør nå? Mange ting en kan prate med andre om enn bare fyll og fest
For 5-6 år siden tok jeg rivotril før julebord, drakk en fjollete drink i velkomst-delen (grønn og blå med paraply), og sa jeg skulle ta det pent fordi jeg brygget på en forkjølelse. Utover kvelden drakk jeg opp det som hørte med til fellesskapet (en shot og en øl fra sjefen). Ba litt stille om alkoholfritt i baren når det ikke var så mange andre der.
De alkoholfrie der var like fjollete som velkomstdrinken min, så andre trodde jeg drakk alkohol.

Gikk greit det, ble ikke benzodum eller helt ute eller trøtt. Gikk relativt tidlig hjem og alt ok.

Men rivo er ikke xanor, og jeg hadde vel noe toleranse for både alkohol og benzo. Nå for tiden tar jeg to 15mg sobrli hver gang jeg drikker bare for å klare klaustrofobien på utesteder, og det går helt strålende sammen med en halvflaske whiskey og et par øl ute. Kanskje ikke helt sammenlignbart, men kanskje du har en mulighet til å teste planen din før selve julebordet?
Dette er skummelt i den forstand at det kan gå alt for bra!( vist du har litt toleranse altså) nettop fordi disse pillene fungerer alt for godt til dette, spesielt ettersåm du sier at du på en måte enda ikke har sosialisert deg orntelig på dem, for når du går over den streken, og merker hvor "fantastisk" det kan være , så er det fort at det kan bli en fristelse i hverdagen og. Jeg ville heller tatt Valium til denne situasjone, well that's just me!
Sist endret av Nissefar13; 15. desember 2013 kl. 08:52.
Når jeg er i perioder uten toleranse for benzodiazepiner, så er 2mg alprazolam nok til å gi meg en heftig blackout, som fører til at man spiser flere tabletter, og kanskje til og med hiver deg på flaska, selv om man ikke liker å drikke. Dette er heftige greier. 2mg alprazolam tilsvarer 40mg diazepam eller fire blå valium.

Så tenk litt før du bare kaster i deg 2-4mg på en gang. Prøv heller 0,5/1mg, og øk dosen etter en time etter sist inntak hvis du har fått for lite. Helst gjør dette hjemme før du drar på julebordet.
Høres ekstremt dumt ut med xanor på julebord i mine ører, jeg hadde ihvertfall ikke prioritert et sånt stunt.
hør her: xanor hjelper veldig bra mot angst og sånn... men ta MAX 2-4 mg...har selv tatt MYE mer og i følge mine erfaringer blir du helt borte av dette og kan drite deg ut på mange måter...skulle ønske jeg hadde aldri tatt så mye for jeg dreit meg virkelig ut hardt forran familie/venner^^

så vær forsiktig!!!!!
Det går vel å drikke 2-5 øl i et "okei" tempo uten at du blir "skamdårlig" dagen derpå ? Like sosialt det som å drikke 6-12 :P

Xanor på julebord funker sikkert det og om du er bekjent med rusen, men er vel ikke å anbefale, nei
offtopic:
Av en eller annen grunn så kjenner jeg den SKIKKELIGE pillesusen etter litt søvn etter inntak.
Ta rivotril f.eks: spiser fem x 2 mg venter på virkningen, ingenting skjer--dupper av og våkner så grønnjævlig på trynet at jeg river ned akvariet og kortslutter hele borettslaget.
Eller da jeg en kald og mørk novemberkveld 08 møtte på en hyggelig polakk som "ga" meg et brett 1 mg alprazolam (xanor) spiste 1 pille og gikk hjem,kjente ingen virkning før dagen etter da jeg våknet.
En sinnnsyk følelse av å være restartet,født på ny,alle problemer bye bye gone.
Spis deg en mild svai du TS(2-4 mg) og gå på julebord,så slipper du angst dagen derpå, bare ikke fall for fristelsen og drikk- da kommer hulken fram.
Hvis du bare tar 1-2 xanor og ikke noe mer er sjansen for at du driter deg ut langt mindre enn om du drikker en sixpack+ værtfall. Det eneste jeg tenker er at om du oppfører deg bittelitt rusa kan folk synes du er lame as fuck siden du faktisk ikke er det (tror de).
husk å ikke ta med deg flere piller enn de du skal spise.. blir fort at du våkner i glattcella
Alt dette er vel veldig indivduelt, jeg feks. får ikke blackout på Xanor lenger, men rivotril derimot...
Diazepam får meg bare til å glemme angsten, eller ting jeg gjorde for et par timer siden.

Gjør som en annen her skreiv, prøv 2-4 mg Xanor noen dager før du skal på julebordet. Da får du jo sett åssen det funker.
Trådstarter
22 5
Neida, tar med max 4 mg, starter vel med 2 så fyller jeg på utover kvelden tenkte jeg. Får se hvor lenge man faktisk holder seg våken
Har du tolleranse på Xanor? Eller benzo generelt?
Sist endret av KjellFresh; 16. desember 2013 kl. 20:03. Grunn: surrrr
Trådstarter
22 5
Tja nja, bruker det ca 1 gang i uka. 2 mg får meg vertfall til å sove vis jeg lukker øynene å legger meg ned. Bruker det også når jeg flyr da, så vet jo at jeg ikke blir rape gal å fekter med sverd osv. Men vet jo enda ikke hvordan jeg fungerer på det i sosiale sammenheng da så det er det jeg er litt redd for.

Bekymrer meg litt at jeg skal miste angsten for å blir gal i fylla å kaste ned på 12 shots, er snakk om åpen bar liksom Men tviler egentlig, kan jo bestille øl osv på fly, men gjør det ikke selvom jeg har 2 mg i kroppen fordi jeg vet at alko + benzo = :/
Da ser jeg null problem i det, men det er meg da...men hvis du tror du kommer til å helle nedpå 12 shots så er det kansje ikke lurt, tolleranse eller ei.
ta 1mg i gangen og vent 30-45min før neste dose
Jeg har hatt i meg 10stk 5mg stesolid, 15mg ren etizolam pulverform, og 4stk 1,5mg xanor på 6 timer. Hsaar vært i to familieselskap og ingen la merke til noe uvanlig opførsel fra meg

Men nå kjenner jeg den siste dosen kicker inn, 2mg alprazolam, 15mg diazepam og 20 mg etiz pulver
Anbefaler deg på det sterkeste å prøve ut litt FØR julebordet. Da hvet du om det du spørr oss om er lurt :-)
ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ
Lima's Avatar
Sitat av Huttetutta Vis innlegg
Anbefaler deg på det sterkeste å prøve ut litt FØR julebordet. Da hvet du om det du spørr oss om er lurt :-)
Vis hele sitatet...
Det er to uker siden Ts sa han skulle på Julebord om en uke, så du er nok litt sent ute.
Da hadde det vært gøy å høre hvordan det gikk, da?
Så kan også andre som lurer på å blande piller og julebord lese det, julebord-sesongen er ikke over enda :-)
▼ ... flere år senere ... ▼
Trådstarter
22 5
Hehehe, nå er det faktisk 5 år siden jeg lagde denne tråden. Men ja jo jeg kan fortelle hvordan det gikk for jeg husker det enda, er ikke noe spesielt altså.

Hadde med et brett xanor, 20mg

Kasta i meg 1mg 1 time før, ca 2 timer etter 1 mg til og tok meg en øl halvtime senere 1mg til ca 1 time tok en drink og 1mg til.
Og det fortsatte sånn.


Anyways, en kompis / kollega av meg som ALDRI hadde prøvd benzo før ville ha. Jeg fortarte han hvor dårlig ide det er, men han maste og maste og maste. Så tilslutt gav jeg han 1mg. Han var ganske full allerede. Han spurte om mer så han fikk 1 mg til. Endte med at han hoppa opp på ryggen fra en stol så begge falt i bakken. Etter det gikk han bare rundt og falt, vinglet og snakka, ropte og var generelt idiot.

Men han gjorde ikke noe sånn VIRKELIG ille. Værst var vel at han hoppa fra en stol på ryggen til en person som ikke hadde anelse om det og begge dundra rett i bakken.


Så kan jeg jo nevne at jeg nå har gått fra 1 gang i uken med xanor til at jeg tar 10-15mg valium HVER dag, holdt på i flere år nå. Benzo avhengighet er virkelig noe som sniker seg innpå en... Spesielt om du har angst i hverdagen. Så lett og bare ta en pille så føle seg normal. Jaja Julebordet gikk fint og ble ikke noe glattcelle
Sitat av jepppzy Vis innlegg
Hehehe, nå er det faktisk 5 år siden jeg lagde denne tråden. Men ja jo jeg kan fortelle hvordan det gikk for jeg husker det enda, er ikke noe spesielt altså.

Hadde med et brett xanor, 20mg

Kasta i meg 1mg 1 time før, ca 2 timer etter 1 mg til og tok meg en øl halvtime senere 1mg til ca 1 time tok en drink og 1mg til.
Og det fortsatte sånn.


Anyways, en kompis / kollega av meg som ALDRI hadde prøvd benzo før ville ha. Jeg fortarte han hvor dårlig ide det er, men han maste og maste og maste. Så tilslutt gav jeg han 1mg. Han var ganske full allerede. Han spurte om mer så han fikk 1 mg til. Endte med at han hoppa opp på ryggen fra en stol så begge falt i bakken. Etter det gikk han bare rundt og falt, vinglet og snakka, ropte og var generelt idiot.

Men han gjorde ikke noe sånn VIRKELIG ille. Værst var vel at han hoppa fra en stol på ryggen til en person som ikke hadde anelse om det og begge dundra rett i bakken.


Så kan jeg jo nevne at jeg nå har gått fra 1 gang i uken med xanor til at jeg tar 10-15mg valium HVER dag, holdt på i flere år nå. Benzo avhengighet er virkelig noe som sniker seg innpå en... Spesielt om du har angst i hverdagen. Så lett og bare ta en pille så føle seg normal. Jaja Julebordet gikk fint og ble ikke noe glattcelle
Vis hele sitatet...
Hehe hørtes ikke ut som planen gikk som planlagt, men det kunne endt værre.

Angående din benzo avhengighet så er det noen få ting du burde gjøre, du vet det sikkert fra før, men jeg sier det for sikkerhets skyld. Ta kontakt med fastlegen din angående nedtrapping, du har ett mye høyere forbruk nå, en når du startet.
Vil ikke si at det er sykt høyt, da jeg personlig har hatt ett mye verre forbruk en deg, men når man føler at man ikke fungerer uten benzo i systemet så er det på tide å trappe ned på det. Du har jo også spist dette over en veldig lang periode så da kan det bli litt vanskelig for deg med nedtrapping. Men du burde komme deg ut av det gjerne så fort som mulig, benzoer er noe sleipe piller spørr du meg. Gode som faen når du er på de, pluss at du gir mere faen, og det er ikke alltid en bra ting, og jævlig lette å spise mer av, er så lett at man ofte glemmer det.
Trådstarter
22 5
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Hehe hørtes ikke ut som planen gikk som planlagt, men det kunne endt værre.

Angående din benzo avhengighet så er det noen få ting du burde gjøre, du vet det sikkert fra før, men jeg sier det for sikkerhets skyld. Ta kontakt med fastlegen din angående nedtrapping, du har ett mye høyere forbruk nå, en når du startet.
Vil ikke si at det er sykt høyt, da jeg personlig har hatt ett mye verre forbruk en deg, men når man føler at man ikke fungerer uten benzo i systemet så er det på tide å trappe ned på det. Du har jo også spist dette over en veldig lang periode så da kan det bli litt vanskelig for deg med nedtrapping. Men du burde komme deg ut av det gjerne så fort som mulig, benzoer er noe sleipe piller spørr du meg. Gode som faen når du er på de, pluss at du gir mere faen, og det er ikke alltid en bra ting, og jævlig lette å spise mer av, er så lett at man ofte glemmer det.
Vis hele sitatet...
Jo jeg skal gjøre det. Jeg kjøpte nylig over 200 brett med 5mg valium altså 2000 piller (fra dealer ofc).

Planen min VAR at jeg skulle bruke de 200 brettene til og trappe ned over laaaaaaaaaaaang tid. Men har ikke gjort det i det hele tatt, det jeg har gjort er og spise mer mg per dag...

Men jeg skal prøve å slutte, gikk tom før jeg kjøpte de 200 brettene og var 5 dager uten, det var et helvette. Lå i sengen og skalv, alt føltes ut som en drøm (har depersonalisering til vanlig) men den ble 10x værre.
Turte ikke forlate huset, hadde hjertebank nonstop og ja... alt var dritt

Så første jeg gjorde når jeg fikk valiummene var å slenge ned 20mg, 15 min senere var jeg helt frisk og fin...

Men ja, jeg skal prøve å slutte, hater og være avhengig. Var avhengig av tramadol før, tok 500mg hver dag i 1 år, det var ganske ille å slutte med, men tok ca bare 10 dager så var jeg god igjen. Valiummen kommer til å være rene helvette og slutte med, 1000x værre enn tramadolen.



Skal sies til dere som har angst og tar valium eller benzo 1-2x i uken og tror dere aldri kommer til å bli den som popper pillene daglig. Jeg sa jeg ALDRI skulle bli avhengig av benzo pga at abstinensene er så sinnsykt ille. Men det snek seg VIRKELIG innpå.

Ifjord gikk jeg helt tom for valium igjen og endte med at jeg måtte dra på jobb og drikke alkohol hele jobbdagen (vodka + sprite), la meg til å sove når jeg kom hjem, våknet opp, drakk mer så dro til legen for å få valium. Så please vær forsiktige, unner ingen abstinensene fra benzo