Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4933
Holder på med en nettside for Gantic AS og trenger litt feedback fra dere

Nettsiden er ikke ferdig som dere nok vil se.

temp link: http://brainshake.hostei.com/

Noe negativt / positivt?

Takk!
1. Ville gjort noe med fargene. Litt usikker på hva, men synes de var litt for kontrastfylt og likte egentlig ingen av de hver for seg heller.
2. Grafikken ser kjip ut. Fiks deg noe billig fra noen proffe. Du bør kunne få ordnet alt sammen for drøye 150 kr.
3. Er dette for en bedrift? Skaff deg domene: host1.no får du 15% rabatt på om du bruker koden nff.
Headeren var utrolig rotete. Visste ikke hva jeg skulle se på.
Sitat av nikita Vis innlegg
1. Ville gjort noe med fargene. Litt usikker på hva, men synes de var litt for kontrastfylt og likte egentlig ingen av de hver for seg heller.
2. Grafikken ser kjip ut. Fiks deg noe billig fra noen proffe. Du bør kunne få ordnet alt sammen for drøye 150 kr.
3. Er dette for en bedrift? Skaff deg domene: host1.no får du 15% rabatt på om du bruker koden nff.
Vis hele sitatet...
1: på min pc så det ikke så "kontrastfylt ut" men på andre pcer gjør det det :/ må skjekke det ut!
2: hva grafikk tenker du? knappene etc? og fra hvem?
3: ja, det er for en bedrift. De har kjøpt domene og alt er i boks der. Vil ikke laste det opp før jeg er helt ferdig.

Sitat av guppy Vis innlegg
Headeren var utrolig rotete. Visste ikke hva jeg skulle se på.
Vis hele sitatet...
Hmm, tenker du på hele headeren eller mest på navbaren?
Litt kontruktiv kritikk med fare for å virke litt i overkant negativ Har ingen erfaring med design selv, så har ikke så mye å tilføre på design fronten, men lister opp noen spørsmål som jeg sitter igjen med etter å ha sett på siden, samt noen ting jeg sitter igjen med etter å ha sett andre nettbutikker. Flere av punktene er nok allerede påtenkt fra TS sin side ettersom det er tidligt i designprosessen, og noen av punktene har TS allerede på plass.

- Det tok meg mer enn 5 sekunder før jeg såg hva som egentlig forsøkes solgt. Prøv å få det så tydelig som mulig at det er batteriladere som selges.
- "The Eco-Friendly Solution": Ønsker gjerne info om hva som gjør deres produkt noe mer miljøvenneligt enn andre batteriladere.
- Hvorfor skal jeg kjøpe akkurat deres produkter kontra konkurrentens?
- Står der ikke priser så finner jeg somregel en annen leverandør.
- "Kundetilbakemeldingene" føles litt kunstige og gir meg litt "TV-Shop" følelse
- Lett tilgjengelig produktinformasjon er ønskelig, tenker da på både brukermanualer og servicemanualer.
- Kontaktformer bruker jeg aldri, jeg fortrekker å ringe til selger eller kontakte direkte på e-post. Disse må stå tydelig og aller helst på fremsiden. Sider som ikke oppgir dette oppfatter jeg som vanskelige å nå.
- Er det mulig ville jeg endret navn på mappene som brukes. Det hender faktisk at jeg ser på kildekoden på sider og når der dukker opp "wp-content" så lyser WordPress lampa mi opp, og det er ikke noe som hever tiltroen min til siden.

For å gjenta meg selv, dette er ikke negativt ment, men mer som kontruktiv kritikk og tips. Lykke til
▼ ... over en måned senere ... ▼
Takk skal du ha for "kritikken"
Føler meg litt dum at jeg ikke har ligget merke til dette før nå! Må jo nesten endre hele siden
Men takk skal du ha
Og btw.. er langt ifra wp
Sitat av suppesos Vis innlegg
- Er det mulig ville jeg endret navn på mappene som brukes. Det hender faktisk at jeg ser på kildekoden på sider og når der dukker opp "wp-content" så lyser WordPress lampa mi opp, og det er ikke noe som hever tiltroen min til siden.
Vis hele sitatet...
Hva er det som er så galt med wordpress?


WP er helt klart en av de beste cms plattformene der ute!
Sist endret av MemoryCard; 3. februar 2014 kl. 15:41.
Føler det blir litt "hobby" men nok om det, skulle jeg prøvd på å lage en nettside selv så hadde jeg nok brukt wordpress jeg og, ettersom jeg kan mer eller mindre 0 html, java, php, eller hva det nå heter :P
Logoen passer ikke inn på nettsiden. Lagde du templaten selv?

Jeg føler at hele designet er en kollisjon av bra og dårlig design, noe som gjør det veldig forstyrrende. Som guppy sier, headeren blir veldig forvirrende. Jeg tror den blir ødelagt av logoen. Den trenger høyere oppløsning!

[COLOR="Green"]Gr[/COLOR][COLOR="SeaGreen"]øn[/COLOR][COLOR="Lime"]nfa[/COLOR][COLOR="DarkGreen"]rg[/COLOR][COLOR="Green"]er![/COLOR]


Dette er alle fargene til nettsiden. Som du kanskje ser, er det alt for mange grønnfarger.
Sønn av kongen
Ru11er's Avatar
It's all good, eneste jeg enda ikke vet er hva nettsiden dreier seg om. Dette skal man få vite med en gang man besøker nettsiden, ingen leter etter den informasjonen. Basert på grønnfargen som hele tiden går igjen (positivt), så vil jeg tro det dreier seg om naturen, og noe innen den kategorien...Viktig å bruke farger som representerer bedriften!

Ellers ser det greit ut, har dog. sett finere.
Sitat av Zarlach Vis innlegg
Logoen passer ikke inn på nettsiden. Lagde du templaten selv?
Vis hele sitatet...
Har laget alt bortsett ifra logoen. Ser selv at det er noe som ikke stemmer med logoen, vet ikke hvordan jeg kan "fikse" det. :/

Sitat av Ru11er Vis innlegg
It's all good, eneste jeg enda ikke vet er hva nettsiden dreier seg om. Dette skal man få vite med en gang man besøker nettsiden, ingen leter etter den informasjonen. Basert på grønnfargen som hele tiden går igjen (positivt), så vil jeg tro det dreier seg om naturen, og noe innen den kategorien...Viktig å bruke farger som representerer bedriften!

Ellers ser det greit ut, har dog. sett finere.
Vis hele sitatet...

Takker for tilbakemelding!
Ja! Det er et stort problem for meg.. Fikk i jobb å lage nettsiden etter å ha drevet med dette på hobby basis.. Hvordan jeg kan gjøre det mer "informasjons vennlig" klarer jeg ikke se for meg. Selvfølgelig er jeg 100% enig med meningen din, at det er litt klomsete å finne ut hva som selges her. Må finne en løsning på det der.. Har du noen tips?

Det med grønnfargen og natur, det har du helt rett i Poenget er at det er en økovennelig lader etc.. Men grunnen til at det er rotete og slikt er nok pga at de bare ga meg jobben om å skive alt dette her når jeg egentlig bare "spesialiserer" meg i design.

Har du noe lesbart eller noe eksempler på hvordan jeg kan få frem hva som skal selges/hva det skal dreie seg om? uten å endre hele nettsiden?

Takker!
Sist endret av blitZz96; 4. februar 2014 kl. 21:18. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/home/a7300937/public_html/config/config.inc.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/a7300937/public_html/index.php on line 27
Vis hele sitatet...
Fiks fiks fiks, eg vil sjå!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Fyllingz Vis innlegg
Fiks fiks fiks, eg vil sjå!
Vis hele sitatet...
hehe, den nye linken vil nok være GantiCharger.com
Tar for lang tid å loade.
Trådstarter
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Tar for lang tid å loade.
Vis hele sitatet...
Notert!
Takk!
Vet ikke om du akkurat har kodet PHP Error Message, vil ikke si at den er så fin. Forhåpentligvis så er siden den penere, driver du å fikser på den eller hva skjer? Vanskelig å vurdere i og med at den er nede.

Fatal error: require() [function.require]: Failed opening required '/home/a7300937/public_html/config/config.inc.php' (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home/a7300937/public_html/index.php on line 27
Vis hele sitatet...
Trådstarter
Sitat av Hargrave Vis innlegg
Vet ikke om du akkurat har kodet PHP Error Message, vil ikke si at den er så fin. Forhåpentligvis så er siden den penere, driver du å fikser på den eller hva skjer? Vanskelig å vurdere i og med at den er nede.
Vis hele sitatet...
Sitat av blitZz96 Vis innlegg
hehe, den nye linken vil nok være GantiCharger.com
Vis hele sitatet...
Skal prøve å fikse linken i posten
Sist endret av blitZz96; 20. mars 2014 kl. 20:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.