Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 2290
hei
jeg har tenkt å ta denne tattoveringen på ribbeina ( bilde under ). å jeg lurte på om det var noen som har noe anelse om ca pris? jeg har tenkt å ta den på odins merke i lillestrøm om det har mye og si. setter stor pris på svar!
http://i42.tinypic.com/dg09j7.jpg
Sist endret av jensssen; 6. januar 2014 kl. 00:39.
Sitat av jensssen Vis innlegg
hei
jeg har tenkt å ta denne tattoveringen på ribbeina ( bilde under ). å jeg lurte på om det var noen som har noe anelse om ca pris? jeg har tenkt å ta den på odins merke i lillestrøm om det har mye og si. setter stor pris på svar!
http://http://tinypic.com/r/dg09j7/5
Vis hele sitatet...
ø

hvorfor ikke prate med de istedet for og spørre på et forum hvor sikkert ingen kan gi deg et riktig svar?
Ta kontakt med dem heller, så får du nok ca pris.
Huff, dette er alltid hardt å svare på.
Hadde det vært et tribal mønster med en hodeskalle i midten ville jeg antagelig fortalt deg at det koster deg all selvrespekt. Men siden dette antagelig er en avdød slektning eller veldig god venn skal jeg la være.

Men kan jeg spørre som ren amatør, hvorfor vil du velge å tatovere fødsel og død av en du er veldig glad i på kroppen?
Jeg kan forstå at denne personen betydde veldig mye for deg. Men jeg sliter å forstå hvorfor du skal minne deg selv på dette hver eneste dag.

Når jeg først og fremst tenker på død, er det ikke spesielt lykkelige tanker.

Igjen, spør som amatør, slik at jeg kan få en annen innfallsvinkel enn min egen.
Om andre har lignende erfaring, svar gjerne
Trådstarter
8 2
Sitat av faceplants Vis innlegg
ø

hvorfor ikke prate med de istedet for og spørre på et forum hvor sikkert ingen kan gi deg et riktig svar?
Vis hele sitatet...
har jo selvfølgelig tenkt å prate med dem for nøyaktig pris, men det innebærer at jeg må dra ned til lillestrøm og vise bildet, og det har jeg dessverre ikke mulighet til denne uken pga jobb. så da fant jeg ut at jeg kunne legge ut spørsmålet mitt her i håp om at noen hadde en liten anelse
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Er sikker på de fleste som eier ei tattoosjappe har Email også.
En plass mellom 5 og 10 lapper normalt, litt avhengig av størrelse.
Trådstarter
8 2
Sitat av Pandalicious Vis innlegg
Huff, dette er alltid hardt å svare på.
Hadde det vært et tribal mønster med en hodeskalle i midten ville jeg antagelig fortalt deg at det koster deg all selvrespekt. Men siden dette antagelig er en avdød slektning eller veldig god venn skal jeg la være.

Men kan jeg spørre som ren amatør, hvorfor vil du velge å tatovere fødsel og død av en du er veldig glad i på kroppen?
Jeg kan forstå at denne personen betydde veldig mye for deg. Men jeg sliter å forstå hvorfor du skal minne deg selv på dette hver eneste dag.

Når jeg først og fremst tenker på død, er det ikke spesielt lykkelige tanker.

Igjen, spør som amatør, slik at jeg kan få en annen innfallsvinkel enn min egen.
Om andre har lignende erfaring, svar gjerne
Vis hele sitatet...
dette er en tatovering for min avdøde mor. jeg ser jo selvfølgelig på døden hennes som en negativ ting, i og med at jeg var 10 år gammel. men jeg setter pris på den tiden jeg hadde. å jeg kommer aldri til å glemme det, så ser ikke på det som at jeg blir minnet på det, men at jeg hadde 10 fantastiske år med hun. fler har spurt meg det samme spm, har ikke noe bedre svar å gi. jeg vil rett og slett ha den sånn, slik at jeg blir minnet på at jeg må sette pris på det jeg har før det er for sent.
Sist endret av jensssen; 6. januar 2014 kl. 00:55.
Hvor stor skal du ha den da?
Du er rundt 17 år, og har omtrent hele livet foran deg til å få deg den tattoveringen. Er du sikker på at du ikke vil ta deg litt ekstra betenkningstid, just in case?
Tar de i det hele tatt tatovering på en person på 17 år?

Synes tatoveringen var fin jeg. Tvilsomt at du noen gang vil angre på en tatovering til minne om din mor.
Trådstarter
8 2
Sitat av Morten96xx Vis innlegg
Hvor stor skal du ha den da?
Vis hele sitatet...
vet ikke helt hvordan jeg skal forklare strørrelsen. den skal IKKE være stor, den være rett under puppen på høyre side uten at skriften går ut til midt på magen. kansje 10 cm ca.

Sitat av Sinken Vis innlegg
Du er rundt 17 år, og har omtrent hele livet foran deg til å få deg den tattoveringen. Er du sikker på at du ikke vil ta deg litt ekstra betenkningstid, just in case?
Vis hele sitatet...
har hatt lyst på denne tattoveringen siden jeg var 14 år gammel. jeg har heller ikke endret noe som helst på den, å ser ikke den at jeg kommer til å angre på den etter 10 år. jeg fikk mulighet til å ta denne da jeg var 16 men ville vente som du sa '' just in case'', å har fortsatt lyst på den samme. så ser helt ærlig ikke grunnen til å vente enda lenger.
Tatoveringen er uansett såpass enkel og ensfarget, at jeg ser ikke at det skulle bli vanskelig med en tatovering du kan bygge på, skulle du bli misfornøyd den dagen du blir eldre.
Trådstarter
8 2
Sitat av Hei-Det-Er-Meg Vis innlegg
Tar de i det hele tatt tatovering på en person på 17 år?

Synes tatoveringen var fin jeg. Tvilsomt at du noen gang vil angre på en tatovering til minne om din mor.
Vis hele sitatet...
ja, med foreldres samtykke heldigvis for min del. takk, trur faktisk ikke jeg kommer til å angre på denne, i og med at den har såppas stor betydning for meg.
Sist endret av jensssen; 6. januar 2014 kl. 01:22.
Sitat av jensssen Vis innlegg
ja, med foreldres samtykke heldigvis for min del. takk, trur faktisk ikke jeg kommer til å angre på denne, i og med at den har såppas stor betydning for meg.
Vis hele sitatet...
Jeg ville ha sagt, at du kanskje bør vente til du er 25. For det er først da den fremre hjernebarken er ferdig utviklet. Det er denne som styrer impulsivitet og vurderer konsekvenser. For en tatovering kan være riktig så lei å få bort.

Min filosofi er å la de døde få være de døde. Og evt. det skjønneste med dem, er de minnene enn har!

Ellers etter det jeg har sett, av det du har skrevet her. Så tror jeg din mor hadde vært kjempestolt av deg, allerede!
Sitat av jensssen Vis innlegg
vet ikke helt hvordan jeg skal forklare strørrelsen. den skal IKKE være stor, den være rett under puppen på høyre side uten at skriften går ut til midt på magen. kansje 10 cm ca.
Vis hele sitatet...
Okei. Dama har en tatovering på akkurat samme sted i omtrent samme størrelse, den kosta 3600,- Så da blir det vel kanskje rundt 3-5 tusen for den, spørs jo helt på hvilke priser de har.
Trådstarter
8 2
Sitat av Morten96xx Vis innlegg
Okei. Dama har en tatovering på akkurat samme sted i omtrent samme størrelse, den kosta 3600,- Så da blir det vel kanskje rundt 3-5 tusen for den, spørs jo helt på hvilke priser de har.
Vis hele sitatet...
takk for tips!