Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 544
Hei. Bor på en studentbolig (som du sikkert har skjønt av overskriften) og vurderer ett høytalersystem, for både musikk og film. Jeg fant dette systemet på elkjøp sine nettsider:

http://www.elkjop.no/product/data/ho...oyttalersystem

På studentboligen må det være stille etter 23.00 (må ta hensyn til de som må opp tidlig neste morgen), men vil jeg komme til å motta klager dersom jeg kjøper dette anlegget, og spiller av kun på dagtid? Har noen som bor rett under meg, og jeg vil helst ikke ha noen klager (er en snill gutt btw)
Fra egen erfaring, ville jeg nok blitt ganske forbanna om gjøken over meg stadig vekk hørte på musikk og så på film.
Men alt avhenger jo så klart av hvor godt lydisolert veggene i boligen er.
Om det er tynn gips, burde du kanskje investere i et bedre headset istedet for.

Men skal også sies, dersom du er en snill gutt som du påstår,
skal det være mulig å ha litt lyd på. Ingen som kan arrestere deg for det.
Med egen kontroll på sub og software equalizer kan du vel tilpasse det helt etter behov, antar jeg! Jeg har et z906 i ett lytt boretslag, og har aldri fått noen klager med mine litt konservative justeringer

Bare pass på om du har gjester som begynner å fikle, da høres du plutselig ut som en russebuss natt til 17. Mai.