Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 946
Dette er en del av eksamen jeg har jobbet med de siste ukene. Kan vel stemple det som alternativ pop om man vil.

Hadde vært hyggelig med litt feedback på låta! Har planer om å rydde opp litt i vokalen for å gjøre den tydligere bare så det er sagt.



http://soundcloud.com/einar-stabenfe...ext-ones-on-me
Chill

Titusenogfjotistegn
Jeg syns låten var meget behagelig å høre på.
Sommerlåt ja, det kan jeg ikke si meg uenig i.
Bra sang, synes bare den var litt rotete og at "tromme-lydene" og vokalen burde ha høyere lyd. Savner et litt reinere lydbilde, men ellers er låta knall!
Meget chill ;D
Kanskje litt tydeligere vokal, og noe mindre trommer og ekstra lyder kunne gjort den enda bedre ;P
Som flere her sier, det er en chill låt. Personlig synes jeg sangen kanskje ikke var det som falt mest innenfor min smak, men du er absolutt et godt steg på vei. Som en helhet synes jeg kanskje sangen er litt vel rotete og at vokalen drukner en del i melodien, noe som gjør det vanskeligere å høre teksten. (Du kunne kanskje lagt ut teksten til sangen også? Da er det enklere å gi en mer helhetlig vurdering). Sangen er noe urytmisk, men det er noe som gjør låta litt mer spennende. Verden trenger variasjon. Ellers synes jeg at det kunne vært litt variasjon i lydstyrke gjennom sangen for å gi den litt mer liv. Det eneste som inngår i variert lydstyrke er fade-out-en på slutten.

For å ta det kort: Skru opp vokalen og kanskje gi noe mer dynamikk til låta. Keep up the good work!
Trådstarter
10 4
Takk! Veldig fin tilbakemelding Intoforever! Det skal jeg absolutt se om jeg kan gjøre noe med neste gang jeg får mixet.
Trådstarter
10 4
Da har jeg oppdatert Soundclouden med en nyere mix for de som er interessert.