Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 607
Jeg har prøvd å drikke muskat i te. Hørte det går Ann å sniffe for sterke effekt noen som vet om dette stemmer?

..
Sist endret av Nattakivisten; 27. april 2023 kl. 21:33. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Nattakivisten Vis innlegg
Jeg har prøvd å drikke muskat i te. Hørte det går Ann å sniffe for sterke effekt noen som vet om dette stemmer?

..
Vis hele sitatet...
Nei, det stemmer ikke, men å sniffe chilipulver gir en sterk effekt...
Du kommer til å føle deg jævlig med fulle nesa i muskat støv. Bare det er grunn nok til å pensjonere denne ideén.

Det logiske her ville vært å ta mer muskat om du ønsker mer effekt, det koster jo ikke allverden å spe på med en nøtt til så det er ikke noe behov for å utsette deg selv for å sniffe en dunge med nøttestøv. Det er også snakk om såpass store mengder at nesten alt du sniffer kommer til å ende opp i magesekken.

Jeg vet ikke hvor du har hørt det, men jeg tviler på at du vil få noen effekt av å ta det på den måten. Ser ikke for meg at nesen klarer å absorbere virkestoffet når den er stappa full av muskat. Ta heller å vent til du blir voksen sånn at du kan få tak i skikkelige rusmidler, eller gjør som resten av ungene som stjeler en flaske sprit av foreldrene. Det er mye koseligere.