Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  65 7385
Sitat av easethepain Vis innlegg
Jeg holder en knapp på GHB. Jeg korka over etter to dager våken på speed engang. Fikk først pustebesvær (paralell), ble ristet liv i og fikk ekstreme vrangforestillinger og halliser (paralell) (kompisen min morphet til djevelen med horn, snakk om badtrlp lol) noia så jeg skrek for full hals (en viss parallell). Godt mulig de skrek av ut av frykt, og ikke smerte
Vis hele sitatet...
Nå har neppe alle de vært våken på speed så lenge.. Kun engang jeg har drukket GHB hvor jeg skrek av magesmerter. Da hadde pluggen blanda parafin og noe annet i GHBen fordi han var paranoid og trodde det kunne skjule GHBen fra narkobikkjer. Han glemte å si ifra, men smertene kom ikke før etter flere timer. Sak på nrk om at de skrek "magen min brenner" og de beskrev smertene. Høres ikke ut som GHB, men forgiftning av noe helt annet enn rus.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Dette er så jævlig åpenbart NNPF som råkjører frem og tilbake i uniform til mediene og planter så mye grunnløse teorier og bare driver ren fearmongering, hva nå enn det er på norsk.

Hvor mye skal de melke dette og hvor lenge skal media drive og spy ut piss om ingenting? Fuck den jævla runkeringen NNPF er. Fuck ruspolitikken, fuck Emilie Enger Mehl og Goggen, og Bresil, og sist men ikke minst Politidirektør Bjørnland.
Vis hele sitatet...
Slenger på meg sølvfoliehatt og sier meg enig.
Sist endret av skrpappa; 24. april 2023 kl. 20:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Tykk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fra egen erfaring kan man få ganske store smerter utifra angstanfall med psykadelika/rus generelt..
Trodde selv jeg hadde testicular torsion i ett slikt tilfelle, men det viste seg at det bare var angsten som tok overhånd.

Har også opplevd det med en kamerat som fikk sterke smerter og nesten ikke klarte puste etter bruk av helt vanlig kokain mens vi andre hadde det helt normalt, nettopp pga ANGST hvor han ble sjekket av ambulansepersonell som også sa det var angst som var årsaken.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Fra egen erfaring kan man få ganske store smerter utifra angstanfall med psykadelika/rus generelt..
Trodde selv jeg hadde testicular torsion i ett slikt tilfelle, men det viste seg at det bare var angsten som tok overhånd.

Har også opplevd det med en kamerat som fikk sterke smerter og nesten ikke klarte puste etter bruk av helt vanlig kokain mens vi andre hadde det helt normalt, nettopp pga ANGST hvor han ble sjekket av ambulansepersonell som også sa det var angst som var årsaken.
Vis hele sitatet...
Det du poengterer med det psykosomatiske her er nok veldig viktig. Men det er dumt av deg å bastant konkluderere med at det var angst ved tilfelle med kokain, bare fordi ambulansepersonell anslo dette. Kokain inneholder jævlig mye dritt, og det er ikke rart man får store smerter når man snorter i seg så mye gift. Han kan også ha hatt et lite hjerteinfarkt uten at dette dukker opp på EKG
Sist endret av easethepain; 24. april 2023 kl. 21:32.
Anonym bruker
"Tykk Slattenpatte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av easethepain Vis innlegg
Det du poengterer med det psykosomatiske her er nok veldig viktig. Men det er dumt av deg å bastant konkluderere med at det var angst ved tilfelle med kokain, bare fordi ambulansepersonell anslo dette. Kokain inneholder jævlig mye dritt, og det er ikke rart man får store smerter når man snorter i seg så mye gift. Han kan også ha hatt et lite hjerteinfarkt uten at dette dukker opp på EKG
Vis hele sitatet...
Det er ikke bare fordi ambulansepersonell anslo det om du tror det, men også ut ifra egen erfaring, hvordan personen det gjaldt oppførte seg og hadde det og mye mer som spiller inn som du ikke vet om.

Hovedpoenget er at angst kan gjøre smerter ganske så virkelige og spesielt om man har inntatt rusmidler som endrer litt på virkeligheten.
Nå viser det seg at det var alkohol disse drittungene hadde fått i seg. Satans massehysteri.

https://www.vg.no/nyheter/i/zEbemb/r...faatt-noe-svar
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Nå viser det seg at det var alkohol disse drittungene hadde fått i seg. Satans massehysteri.

https://www.vg.no/nyheter/i/zEbemb/r...faatt-noe-svar
Vis hele sitatet...
De hallusinerer og skriker av smerte, sier overlegen.
Det er ikke såå uvanlig av alkohol. Hvor ofte ser man ikke dritings folk som kan minne om psykotisk?
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Nå viser det seg at det var alkohol disse drittungene hadde fått i seg. Satans massehysteri.

https://www.vg.no/nyheter/i/zEbemb/r...faatt-noe-svar
Vis hele sitatet...
Virker merkelig hele saken. Tilfeldighet og/eller noen som ikke har snakket helt sant, som så har blitt satt i sammenheng og blåst ut av proporsjoner er min teori.

Sitat av NokErNok Vis innlegg
De hallusinerer og skriker av smerte, sier overlegen.
Det er ikke såå uvanlig av alkohol. Hvor ofte ser man ikke dritings folk som kan minne om psykotisk?
Vis hele sitatet...
Hva om de overdrev litt? Eller dårlig smuglersprit, kan ikke det gå utover synet?
Sist endret av skrpappa; 11. mai 2023 kl. 18:50. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Flirende Gigant"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Virker merkelig hele saken. Tilfeldighet og/eller noen som ikke har snakket helt sant, som så har blitt satt i sammenheng og blåst ut av proporsjoner er min teori.



Hva om de overdrev litt? Eller dårlig smuglersprit, kan ikke det gå utover synet?
Vis hele sitatet...
Metanol gjør en blind før det tar livet av deg. Det er ikke 'dårlig smuglersprit' men heller et resultat av griskhet ettersom metanol er billigere å produsere enn det etanol er.

Ettersom pupillene ble store, og kjeven 'ristet' tenker jeg umiddelbart mdma. Spesielt når de sier det ikke er et nytt stoff det er snakk om.
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Virker merkelig hele saken. Tilfeldighet og/eller noen som ikke har snakket helt sant, som så har blitt satt i sammenheng og blåst ut av proporsjoner er min teori.



Hva om de overdrev litt? Eller dårlig smuglersprit, kan ikke det gå utover synet?
Vis hele sitatet...
Metanol kan gjøre deg blind ja. Folk som er dritings kan såklart overdrive å hyle av smerte selv om det ikke finnes. Russ er ikke så erfaren med alkohol. Sett det mange ganger. Folk som rett og slett blir helt forvirra. Vrangforestillinger er ikke så unormalt med alkohol når man tenker seg litt om.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Metanol gjør en blind før det tar livet av deg. Det er ikke 'dårlig smuglersprit' men heller et resultat av griskhet ettersom metanol er billigere å produsere enn det etanol er.

Ettersom pupillene ble store, og kjeven 'ristet' tenker jeg umiddelbart mdma. Spesielt når de sier det ikke er et nytt stoff det er snakk om.
Vis hele sitatet...
Ja, metanol jeg mente når jeg sa dårlig smuglersprit. Men jeg skal ikke være påståelig altså, bare spekulerer. Skulle tro MDMA var lett å finne ved prøver
Sitat av skrpappa Vis innlegg
Hva om de overdrev litt? Eller dårlig smuglersprit, kan ikke det gå utover synet?
Vis hele sitatet...
Det er effekten av metanolens metabolitter, metanol oksideres i levra i to trinn.

Det første trinnet er fra metanol til metanal (også kalt formalin), og dette skjer med enzymet alkoholdehydrogenase. Det er da metanalen som dreper en.

Det andre trinnet er fra metanal til metansyre (også kalt maursyre), og dette skjer med enzymet aldehyddehydrogenase. Det er metansyra som ødelegger synsnerven din, ved at den senker blodets pH.
Sist endret av aluminiumfluorid; 11. mai 2023 kl. 19:01.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Det er effekten av metanolens metabolitter, metanol oksideres i levra i to trinn.

Det første trinnet er fra metanol til metanal (også kalt formalin), og dette skjer med enzymet alkoholdehydrogenase. Det er da metanalen som dreper en.

Det andre trinnet er fra metanal til metansyre (også kalt maursyre), og dette skjer med enzymet aldehyddehydrogenase. Det er metansyra som ødelegger synsnerven din, ved at den senker blodets pH.
Vis hele sitatet...
Dette er det jeg elsker med freak!
Takk for oppklaring
– Det gikk seks timer fra jeg drakk av flasken til jeg kom på sykehus og de tok prøver. Det kan forklare at de ikke har funnet noe
Det var ikke bare at du drakk for mye?
– Nei, jeg hadde under én i promille da jeg ble innlagt. Det er frustrerende ikke å vite hva jeg fikk i meg, men det gikk tydeligvis fort ut av systemet.
«Både Viik og Andersen sier de er blitt mer forsiktige med hva de får i seg.»

Jeg lurer på hvilket mystisk narkotikum det er, som er så effektivt at det ikke kan påvises etter 6 timer, utenom placebo, da.

GHB kan jo påvises i 4-5 timer i blod/serum, og nesten ett halvt døgn i urin. Jeg antar at det ble utført urinprøve i tillegg til blodprøvene. Da heller jeg mot at dette hysteriet skyldes placeboeffekten.
Det smaker nok litt flaut av å ha blitt lurt av sitt eget hode etter tidenes dramatiske avisartikkel.
Godt de er begynt å bli mer forsiktige sånn at de ikke får i seg mer av den placebo gifta i det minste.
Anonym bruker
"Reflektert Mare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Symptomene er en forholdsvis unik kombo av veldig sterke magesmerter og pusteproblemer.
  • Jeg hylte fordi jeg ikke klarte å puste.
  • Jentene sa jeg hadde hylt «magen brenner», «magen brenner»
  • besvimte eller fikk blackout
  • Da jeg kom inn der var jeg veldig varm, svettet, og lå og ristet.

Dette samsvarer veldig godt med symptomene på å drikke bensin:
  • Breathing difficulty
  • Abdominal pain
  • Burns of the esophagus (food pipe)
  • Collapse
  • Low blood pressure -- develops rapidly (shock)
  • Convulsions (seizures)

Kanskje noen tok feil av hjembrentdunken og reservetanken?
▼ ... over en uke senere ... ▼
BRAND ∞ STRONG
Dette kunne gått mye verre.

I 1980, under en korps festival i Kirkby-in-Ashfield, Nottinghamshire, kollapset plutselig ca 300 personer, hovedsakelig barn.
Man er fortsatt ikke sikre på hva som skjedde.