Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 5141
Hvor mye imovane trenger du for å oppnå eufori, mild god rus? Jeg er litt frustrert da jeg tidligere måtte ha bare 7,5 og nesten ble koko, nå funker dette kun for innsovningen..

Spørsmålet mitt er om det vil tippe fullstendig over for meg om jeg øker til 15 mg? Hva bruker du og hvordan virker det? Håper på svar!
Nå har jeg mye angst så til og med 2.5 mg Valium gir meg noe som kan beskrives som en mild eufori. Men vil ikke akkurat kalle det for en rus.

Men i mitt tilfelle når jeg ikke har noen toleranse: 5 mg. Etter bare 10-15 min så får jeg en rar, men behagelig smak i munnen som oppleves mildt euforisk. Videre så opplever jeg at jeg tenker på en annen måte og blir mer "kreativ", uten at jeg helt klarer å beskrive spesifikt denne følelsen.
Grunnen til at du ikke lenger får noen eufori er nok fordi du har oppbygget toleranse.
Det er vanskelig å si hva 15 mg vil gjøre med deg, da dette avhenger av hvor høy toleranse du har, hvor ofte du bruker det og hvor lenge.
Mest sannsynlig så vil du oppleve noe som kan beskrives som en rus, så sant du ikke har tatt imovane hver dag i flere måneder.
Sist endret av Who?; 31. mai 2018 kl. 23:11.
Blomzterkasse
Jeg sovner som en stein om jeg tar 15 mg.
Personlig så tror jeg det går helt fint med 15 da du ikke kjenner 7,5 lenger, men det er bare hva jeg tror og trenger ikke bety en dritt.
Så hadde jeg vært deg så hadde jeg bare prøvd 10 eller 12 først også vist ikke det gjør susen så kan du forsiktig høyne dosen litt. Tipper du blir god å susen på 15mg.

Men når det er sagt da, så er dette en utrolig skummel greie og holde på med. Du blir super hekta og det fort på Imovane! (zopiklon) også som du sikkert har merka så øker toleransen din fort og den går sent ned igjen. Abstinensene er vist helt for jævlige også, mange sier det er verre enn å gå av heroin og det kan også ta drit lang tid før du er kvitt abstinensene.

Så som du sikkert da skjønner så kan det være problematisk å ruse seg på høye doser og i tillegg bruke til innsovning, da kan ting gå fort nedover. 15mg Imovane er regnet som en ganske heavy dose for en uten toleranse, men holder du på med dette ofte så er det ikke lenge før du er langt forbi 15mg for å oppnå det du vil.

Imovane er ikke beregnet for å brukes over tid, kun til innsoving en liten periode (og litt kos da )

Det var dagens moralpreke, og jeg sier ikke at du ikke skal kose deg med dem, men jeg anbefaler på det sterkeste å ikke gjøre det ofte enten det er til innsovning eller kos.

Stay safe kompis
Sist endret av Alge; 1. juni 2018 kl. 00:09.
Sitat av Who? Vis innlegg
Nå har jeg mye angst så til og med 2.5 mg Valium gir meg noe som kan beskrives som en mild eufori. Men vil ikke akkurat kalle det for en rus.

Men i mitt tilfelle når jeg ikke har noen toleranse: 5 mg. Etter bare 10-15 min så får jeg en rar, men behagelig smak i munnen som oppleves mildt euforisk. Videre så opplever jeg at jeg tenker på en annen måte og blir mer "kreativ", uten at jeg helt klarer å beskrive spesifikt denne følelsen.
Grunnen til at du ikke lenger får noen eufori er nok fordi du har oppbygget toleranse.
Det er vanskelig å si hva 15 mg vil gjøre med deg, da dette avhenger av hvor høy toleranse du har, hvor ofte du bruker det og hvor lenge.
Mest sannsynlig så vil du oppleve noe som kan beskrives som en rus, så sant du ikke har tatt imovane hver dag i flere måneder.
Vis hele sitatet...
Jeg har ikke brukt dette i særlig stor grad, da det jeg har tilgang på er gitt med via fastlege, det begrenser seg selv og det er bra. Dog har jeg nok utviklet noe toleranse. Nå er det 2 uker der jeg ikke har tatt noen ting,. Bygges toleransen fort ned hos deg eller? Mener å ha lest at den bygges fort ned på imovane i forhold til andre preparater, sobril for eksempel
Jeg tar 15mg Imovane/Zopiklon fast. Blir fin i formen. Skal man ruse seg på innsovningsmedisiner, så er det kanskje greit å ha noe sentralstimulerende (Amfetamin, Kokain, Metylfenidat, etc) innabords, både fordi det holder en våken, reduserer sjansen for blackout/amnesi , og øker euforia noe enormt, samt de hallusinogene effektene man kan oppnå ved høyere dosering.

Sitat av Tomeloner Vis innlegg
Mener å ha lest at den bygges fort ned på imovane i forhold til andre preparater, sobril for eksempel
Vis hele sitatet...
Jeg opplever det motsatte. Når jeg var på høye doser benzo, så virket Imovane mye bedre enn f.eks Xanor. Det kan hende det har noe med at Zopiklon ikke bare er en positiv modulator for GABA-A (slik som benzodiazepiner), men også har en viss dempende effekt på blant annet NMDA og nARCH reseptorer.
Sist endret av Mexxy; 1. juni 2018 kl. 10:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Tomeloner Vis innlegg
Bygges toleransen fort ned hos deg eller? Mener å ha lest at den bygges fort ned på imovane i forhold til andre preparater, sobril for eksempel
Vis hele sitatet...
Den bygges nok fortere ned på Imovane enn ved vanlige benzodiazepiner. Men dette handler nok først og fremst om at Imovane også virker på andre reseptorer enn kun GABA, som mexxy fint forklarte.
Du vil nok måtte gå rundt 2-3 måneder uten før du kan oppleve å få full effekt igjen av den dosen du nå tar.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Funker kun når du boofer det for meg nå eter jeg først prøvde det, 7,5-30mg så sitter det på under 1 min. Helt sykt. Kan kjenne den smaken og, så vidt i ganen etter maks noen minutter.

Knus til pulver og tøm i sprøyten, trekk inn litt varmt vann og rist, så trekk opp kjølig vann. 1-2 piller i hver 2.5ml, og trykk innholdet sakte over 5-10 sekunder
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Funker kun når du boofer det for meg nå eter jeg først prøvde det, 7,5-30mg så sitter det på under 1 min. Helt sykt. Kan kjenne den smaken og, så vidt i ganen etter maks noen minutter.

Knus til pulver og tøm i sprøyten, trekk inn litt varmt vann og rist, så trekk opp kjølig vann. 1-2 piller i hver 2.5ml, og trykk innholdet sakte over 5-10 sekunder
Vis hele sitatet...
Du bør først og fremst aldri oppfordre noen til å skyte piller... For det andre så inneholder piller bindemidler og små partikler som fester seg i tynne blodårer og kan gjøre skade (f.eks i lungene.)
Blomzterkasse
Piller skal som regel aldri skytes. Det er en grunn for at de er i pilleform. Minimum filtrere de ivertfall
Enig i at man aldri bør oppfordre noen til å injisere piller intravenøst, men i dette tilfellet var det snakk om rektal administrering (boofe).
Noe som er sett på som relativt trygt når det er snakk om tabletter.
Sitat av spongenova Vis innlegg
Enig i at man aldri bør oppfordre noen til å injisere piller intravenøst, men i dette tilfellet var det snakk om rektal administrering (boofe).
Noe som er sett på som relativt trygt når det er snakk om tabletter.
Vis hele sitatet...
Okei, da misforsto jeg.
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser den kunne misforstås med tanke på at jeg nevner hvor kjapt effekten inntreffer. Dette er helt spesielt med imovane. Det er noe helt annet en å spise dem, så alle som ikke har noe i mot boofing bør teste dette.

Har testet mye forskjellig på den måten, men imovane er på et eget nivå. Hvis noen prøver så kom med tilbakemelding, aldri hørt om det før jeg prøvde, da for å unngå smaken, men det gikk ikke
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ser den kunne misforstås med tanke på at jeg nevner hvor kjapt effekten inntreffer. Dette er helt spesielt med imovane. Det er noe helt annet en å spise dem, så alle som ikke har noe i mot boofing bør teste dette.

Har testet mye forskjellig på den måten, men imovane er på et eget nivå. Hvis noen prøver så kom med tilbakemelding, aldri hørt om det før jeg prøvde, da for å unngå smaken, men det gikk ikke
Vis hele sitatet...
Dette skal jeg prøve takk for tipset
▼ ... noen uker senere ... ▼
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har tatt 10mg imovane, det går vel greit å ta 2 bokser øl fordi? Eller? Noen som kan svare med på det?

Takker så mye for svar��
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Noen som vet hva som er typisk å hallisunere på imovane/zoplicone? Varierer det veldig fra person til person og fra gang til gang? Er det bare random, eller? Er faktisk livredd for å hallisunere edderkopper ..
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det må være veldig mye, har tatt 20mg å ser ingen ukjente�� så det må være ganske store doser.
aldri fått det, er jo en downer, spiser 200mg valium heller ingen eufori bare avslappning bare hodesurr. er det du ikke vant sovner du sikkert uansett. på 200 mg valium hender det noen ganger jeg snakker med andre personer som ikke er fysisk tilstede.
Sist endret av mrmrmr; 28. juli 2018 kl. 08:05.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som vet hva som er typisk å hallisunere på imovane/zoplicone? Varierer det veldig fra person til person og fra gang til gang? Er det bare random, eller? Er faktisk livredd for å hallisunere edderkopper ..
Vis hele sitatet...

Ja, hvis du tar mye og holder deg våken isteden for att sove.
Z-hyonotika gir virkelighetstrogne halliser.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Noen som vet hva som er typisk å hallisunere på imovane/zoplicone? Varierer det veldig fra person til person og fra gang til gang? Er det bare random, eller? Er faktisk livredd for å hallisunere edderkopper ..
Vis hele sitatet...
Tror det er veldig vanlig ved høyere doser. Jeg pleier å få en fornemmelse av at jeg ikke er alene. Altså at det er noen i rommet som følger med på meg. Syns det er ganske koselig igrunn Jeg syns i tillegg imovane har en mer beroligende effekt en de fleste benzoer, så lenge man ikke er innspist.